مجله اجتماعی

تاکید بر ضرورت استفاده از تمام تجهیزات برای مقابله با موادمخدر

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر باید فراگیر و قاطع باشد، گفت:لازم است که همه ظرفیت‌های درون و برون سازمان به صورت هم افزا به خدمت گرفته شود و تقویت ساختار و سازمان ها، امکانات و تجهیزات پهپادی، الکترونیکی و اپتیکی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش مجله رز، سردار قاسم رضایی  در جلسه شورای سیاست گذاری مقابله با موادمخدر گفت: سیاست، راهبردها، عملیات‌ها و اقدامات در مقابله و مبارزه با مواد مخدر باید به گونه‌ای باشد که مردم در کف جامعه نتایج ملموس مبارزه با مواد مخدر را احساس و درک کنند. در همین راستا نیز باید همه ظرفیت‌های درون و برون سازمان به صورت هم افزا به خدمت گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه برای مبارزه با مواد مخدر لازم است که تقویت ساختار و سازمان‌ها، امکانات و تجهیزات پهپادی، الکترونیکی و اپتیکی در دستور کار قرار گیرد، گفت:‌ اشراف اطلاعاتی، آموزش و تربیت کارکنان کارآمد و ورزیده، شناسایی و تعقیب و تشخیص خط سیر و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های قاچاقچیان مواد مخدر از جمله مواردی است که به حصول نتایج مطلوب کمک خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با تاکید بر ادامه جلسات تا تدوین یک نظام نامه جامع مقابله و مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه با مواد مخدر باید فراگیر و قاطع بوده و باید شامل کلیه فعالیت‌ها و اقدامات غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر سنتی و صنعتی، خرید و فروش، حمل و نقل، عرضه و توزیع باشد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، در این جلسه که مسئولین برخی از پلیس ها و معاونت های فراجا حضور داشتند، تدابیری مرتبط با وظایف هر کدام از رده ها ازسوی جانشین فرمانده کل انتظامی ابلاغ و مقرر شد در جلسات بعدی هم اندیشی و عملیاتی شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا