اقتصادی

آسمان همدان نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته بارش‌هایی را در استان به شکل باران و برف داشتیم و بیشترین میزان بارش از ایستگاه باران سنجی سعیدیه همدان و به میزان ۱۵ میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین ارتفاع برف نیز در برخی از نقاط شهر همدان تا ۷ سانتی متر رسید.

وی گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل‌ها طی امروز و فردا آسمان استان نیمه ابری بوده گاهی وزش باد ملایم را خواهیم داشت و برای امروز و فردا انتظار بارش قابل ملاحظه‌ای را در استان نخواهیم داشت.

باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید در ساعات بعدازظهر شنبه افزایش ابر و رگبار باران و رعد و برق را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در استان فعال خواهد بود و در برخی از ساعات از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه هفته آینده رگبار باران با احتمال رعد و برق و در برخی از ساعات وزش باد را در استان خواهیم داشت.

وی بیان کرد: از نظر تغییرات دمایی طی امروز و فردا با کاهش ابرناکی ها افزایش دمای روزانه را در استان شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: روز گذشته نهاوند با دمای ۸ درجه گرم‌ترین شهر و صبح امروز گل تپه با منفی ۲ درجه سردترین شهر استان گزارش شده است.

وی افزود: تغییرات دمایی در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۷ و۱ درجه بوده است و امشب هم در خنک‌ترین ساعات دمای هوا همدان به ۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا