کسب و کار محلیمجله عمومی

تاریخچه آچار فرانسه و علت نام ان

آچار فرانسه یکی از ابزار آلات و آچار های معروف می باشد که در همه خانه ها وجود دارد و کاربردی ناشر باعث شده است تا به یکی از پرفروش ترین محصولات در زمینه ابزار آلات دستی در دنیا تبدیل شود که کمتر کسی با آن نا آشنا است. این ابزار معروف تاریخچه بسیار جالبی دارد که در ادامه این مقاله می‌خواهیم ضمن معرفی فروشگاه معتبر ابزار میهن که بزرگترین فروشنده آچار فرانسه است، می خواهیم به تاریخچه آن هم نیز اشاره کنیم.

تاریخچه آچار فرانسه

همانطور که میدانید نام این آچار معروف آچار فرانسه می‌باشد اما جالب است بدانید که این آچار معروف برای اولین بار توسط یک مهندس که در آن زمان انگلیسی بود ساخته شد. نام سازنده این محصول ریچارد کلابرن میباشد که در سال ۱۸۴۲ این محصول کاربردی را به طور ویژه ساخت. به دلیل انگلیسی بودن سازنده این ابزار بسیاری از کشورهای جهان این آچار را انگلیسی می نامند.

بهتر است بدانید نمونه اولیه این محصول که توسط کلابرن ساخته شده بود ایرادات زیادی داشت و به زبان ساده ناقص بود اما این محصول در گذر زمان تغییرات زیادی پیدا کرد و همچنین کامل تر شد که مهندس دیگری به نام جان پیتر جانسون آن را به طور کامل تکمیل کرد و در سال ۱۸۹۱ محصول کامل شده از آچار فرانسه و عرضه رسید. اما دلیل اصلی نام این محصول که با آن آشار فرانسه می‌گویند این است که اولین بار در تاریخ فرانسوی ها بودند که این آچار معروف را به صنعت ایران وارد کردند و دلیل اصلی نام‌گذاری این محصول همین است.

آچار فرانسه چیست؟

در ابتدای این مقاله تاریخچه آچار فرانسه آشنا شده اید و متوجه آن شدید که علت نام‌گذاری این محصول به چه دلیل می باشد اما حال نوبت به آن رسیده است که با جزئیات دقیق این محصول آشنایی پیدا کنید تا بتوانید این محصول را به طور اصل خریداری کنید. بهتر است بدانید که این ابزار دستی از انواع آچار تخت می باشد که معمولاً بیشتر مورد استفاده لوله کش ها قرار می گیرد. این ابزار آنقدر کارایی بالایی دارد که شما می توانید در همه زمینه ها از آن استفاده کنید و به زبان ساده می‌تواند کار شما را در هر شرایطی راه بیندازد.

این محصول به واسطه ساختار بزرگ دارد و با دسته های بلند و قدرتمند خود به راحتی می تواند گشتاور بسیار مناسبی را به پیچ زنگ زده و یا سخت وارد کند که شما می توانید با استفاده از آچار فرانسه به راحتی تمامی پیچ های سفت و همچنین بزرگ را باز و یا بسته کنید که یکی از مزیت های بزرگ این محصول محسوب می شود. یکی دیگر از مزیت های بزرگ این محصول این است که شما میتوانید مهره های شش گوش و همچنین چهار گوش را هم با این آچار باز و بسته کنید. این ابزار از دسته و فک ثابت به علاوه بر آن پیچ حلزونی تشکیل شده است. شما می توانید آچار فرانسه اصل و با کیفیت ساخت فرانسه را به طور مستقیم از ابزار میهن خریداری کنید.

روش کار آچار فرانسه

پایین جای مقاله متوجه آن شدید که عاشق فرانسه چه ویژگی هایی دارد اما نوبت به آن رسیده است که با روش کار این ابزار مهم به طور کامل آشنا شوید. برای باز و بسته کردن پیچ ها حتماً باید با استفاده از پیچ حلزونی دهانه آچار فرانسه را به اندازه‌ای باز کنید که پیچ به راحتی درون آن قرار بگیرد و کیپ شود. بعد از این کار دوباره با استفاده از پیچ حلزونی تعبیه شده در آچار فرانسه اقدام به بسته کردن آن کنید تا به طور کامل آشام فرانسه به پیچ مورد نظر گیر کند.

نکته مهمی که در استفاده از آچار فرانسه حتماً باید رعایت کنید این است که با توجه به گشتاوری که این محصول به پیچ وارد می کند حتماً باید از این محصول برای باز و بسته کردن پیچ های سفت و سخت استفاده کنید و پیشنهاد می‌شود برای پیچ های کوچک و ظریف از این ابزار استفاده نکنید زیرا ممکن است پیچ خراب شود. علاوه بر آن پیشنهاد ابزار میهن این است که برای افزایش کاربرد و کار کردن این ابزار هر چند وقت یکبار سیستم حرکتی آشار فرانسه را به طور کامل روغن کاری کنید.

نکات مهم در خرید آچار فرانسه

قبل از خرید آچار فرانسه حتماً باید چند نکته مهم را رعایت کنید تا بتوانید آچار فرانسه با کیفیت و اصل را خریداری کنید تا سال‌ها برای شما کار کند. اولین نکته قبل از خرید آچار فرانسه این است که حتماً باید آچار شما دارای روکش باشد و روکش دار بودن دسته های آچار فرانسه مهمترین نکته قبل از خرید آچار فرانسه است. روکش دار بودن این ابزار باعث میشود شما به راحتی از آن استفاده کنید و به دست های شما آسیبی وارد نمی کند اما اگر آچارفرانسه روکشی نداشته باشد ممکن است در هنگام کار کردن با آن آسیب به دست های شما وارد شود.

دومین نکته این است که حتما قبل از خرید آچار فرانسه از سلامت سیستم حرکتی آن اطمینان حاصل کنید زیرا ممکن است فروشنده‌ها آچار فرانسه بی کیفیت عرضه کنند سیستم حرکتی آن به خوبی کار نکند و باعث ایجاد مشکل در هنگام کار کردن می شود که حتماً در این مواقع باید از فروشگاه های معتبر آچار فرانسه خریداری کنید.

نکته بعدی این است که حتماً باید به عمیق بودن دنده های آچار فرانسه دقت کنید زیرا آچار فرانسه های فیک و بی‌کیفیت دنده های ضعیف و شکننده دارند.

چهارمین نکته قبل از خرید آچار فرانسه این است که حتماً باید به اعتبار برند تولید کننده و همچنین فروشگاه عرضه کننده آن دقت کنید که مهمترین نکته در خرید آچار فرانسه است زیرا اگر از فروشنده های غیر معتبر آچار و ابزار آلات خریداری کنید ممکن است پس از گذشت زمان کوتاه ابزار شما خراب و یا پوسیده شود و غیر قابل استفاده خواهد شد.

نکته بعدی قبل از خرید آچار فرانسه این است که حتما قبل از خرید این ابزار به جنس بدنه آچار فرانسه دقت کنید که حتما باید از فولاد ضد زنگ و یا نیکل کروم باشد که از بهترین جنس آچار فرانسه است. اگر به نکات گفته شده توجه کامل داشته باشید شما میتوانید آچار فرانسه با کیفیت بسیار بالا خریداری کنید که برای سالیان دراز کار خواهد کرد و پیشنهاد ما این است که تمامی ابزارهای مهم دستی مانند آچار فرانسه را از فروشنده های معتبر مانند ابزار میهن با ضمانت نامه کیفیت و استاندارد کالا خریداری کنید.

از کجا آچار فرانسه بخرم ؟

در ابتدای این مقاله به تاریخچه آچار فرانسه و نکات مهم قبل از خرید آچار فرانسه اشاره شد و متوجه آن شدید که حتماً باید تمامی ابزار آلات دستی خود را از فروشگاه های معتبر و مرکز فروش آچار فرانسه در تهران خریداری کنید. فروشگاه ابزار میهن یکی از مراکز فروش آچار فرانسه در ایران و تهران میباشد که جزو معروف ترین فروشندگان آچار فرانسه در تهران است. شما می‌توانید آچار فرانسه با ابعاد و اندازه های متفاوت با بالاترین کیفیت موجود در بازار را از فروشگاه ابزار میهن با خیال آسوده خریداری کنید. این فروشگاه معتبر ضمانت کیفیت کالا و استاندارد کالاها را به شما عزیزان می دهد و شما می‌توانید با خیال آسوده آچار فرانسه با کیفیت را با جنس عالی از ابزار میهن خریداری کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا