همه چیز در مورد نحوه تشخیص عطر جورجیو آرمانی اصل

خرید عطر تقلبی علاوه بر اینکه بو، کیفیت و ماندگاری یک عطر اورجینال را ندارد به سلامتی مردم نیز ضرر می رساند. روش های متفاوتی وجود دارد که به افراد کمک میکند عطر تقلبی را از عطر اورجینال تشخیص دهند ما در این مقاله به برخی از روش های تشخیص عطر تقلبی از عطر اورجینال می پردازیم.

بهترین راه‌های تشخیص ادکلن جورجیو آرمانی اصل از تقلبی

روش‌های مختلفی برای شناسایی عطر تقلبی جورجیو وجود دارد اگر با کمی دقت آن‌ها را بررسی کنید، خیلی راحت می‌توانید عطر اورجینال را تشخیص دهید. 

خرید عطر و ادکلن برند جیورجیو آرمانی از فروشگاه های معتبر

برخی از افراد به هنگام عبور از کنار دکه‌ها و دستفروش‌های عطر و ادکلن وسوسه می شوند نگاهی به کارهای آن‌ها بیندازند. اما اگر اورجینال بودن محصول برای شما اهمیت دارد، بهترین کار خرید از فروشگاه‌های معتبر عطر و ادکلن است. در واقع این روش یک روش ساده در روش شناسایی عطرهای تقلبی است. خرید از فروشگاه های معتبر عطر و ادکلن این مزیت را دارد که در صورت خرید و تشخیص عطر و ادکلن تقلبی می‌توانید کالا را بازگردانده و پول خود را پس بگیرید.

یکی از راه‌های تشخیص ادکلن اصل، این است که از فروشنده درخواست کنید بچ نامبر عطر مورد نظر را به شما نشان دهد و یا عکس پشت جعبه عطر و ادکلن را مشاهده کنید.

اگر تصمیم به خرید اینترنتی دارید حتماً در سایت مورد نظر به دنبال نماد اعتماد الکترونیکی باشید. مطمئن‌ترین راه خرید عطر اصل از سایت‌های معتبری مانند Amazon یا eBay، مشاهده نظرات کاربران است. 

قیمت ادکلن جورجیو آرمانی اصل

یکی از تفکرات غلط افراد در خرید عطر و ادکلن، مقایسه قیمت‌ها است، بسیاری از افراد فکر می کنند قیمت بالای یک کالا، نشان از با کیفیت بودن و اصل بودن کالا است؛ اما در نظر داشته باشید، برخی از فروشندگان با وارد کردن ادکلن‌های تقلبی با نشان برندهای معروف و قیمت گذاری بالا قصد دارند که شما را فریب دهند.ادکلن جورجیو آرمانی اصل با توجه به کیفیت بالا و برند بودنش از قیمت مناسبی برخوردار است.

معرفی عطر اوشن دی جیو زنانه از برند Giorgio Armani

عطر اوشن دی جیوا-Giorgio armani Ocean di Gioia در سال 2020 به بازار عرضه شد. عطر ادکلن جورجیو آرمانی اوشن دی جیوا–Giorgio armani Ocean di Gioia عطری زنانه با رایحه دلنشین است این عطر بر پایه زنجبیل با رایحه اولیه گلابی و مرکبات است.

عطر اوشن دی جیو – Giorgio armani Ocean di Gioia مناسب فصول گرم سال می باشد.همچنین این عطر با رایحه محبوبی که دارد برای محافل روزانه مناسب می باشد.

عطر مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua di Gio از خانواده دریایی، معدنی بوده و درون آن از رایحه اسطوخودوس استفاده شده همچنین دارای طبعی خنک است.

عطر معطر-دریایی آکوا دای جو محصولی از برند مشهور جورجیو آرمانی بوده که برای اولین بار در سال 2022 توسط این برند وارد بازار شد. این عطر قابل استفاده برای آقایان در فصول گرم سال است. مدت ماندگاری این عطر بسیار مناسب است به طوری که چندین ساعت بعد از استفاده نیز می توان رایحه آن را استشمام کرد.

رنگ عطر و ادکلن Giorgio armani 

عطرهای Giorgio armani دارای رنگ ملایم هستند اصولا عطرهای اورجینال از رنگ زیادی در عطر خود استفاده نمی کنند، به همین دلیل معمولاً رنگ عطر معتبر کمرنگ و ملایم است.

بسته بندی معیوب عطر و ادکلن برند جیورجیو آرمانی

یکی دیگر از راه‌های تشخیص عطر اورجینال جیورجیو آرمانی از تقلبی بررسی جعبه و بسته بندی محصول مورد نظر است. قبل از خرید عطر مورد نظر به سایت اصلی تولیدکنندگان عطر و ادکلن رفته و بارکد و نحوه بسته بندی را خوب مشاهده کنید. بسته بندی‌های عطر و ادکلن اورجینال ، محکم و مقاوم است، سلفون پیچیده شده در بسته بندی باید اندازه و بدون زدگی باشد. مقوای بکار رفته در جعبه ی عطر اصل از بهترین نوع است.

یکی از بهترین راه‌های تشخیص ادکلن اصل Giorgio armani ، بررسی نوشته‌های جعبه است. عطرهای تقلبی دارای اشتباهات گرامری هستند. در جعبه اورجینال محصولات این برند بارکد در پایین ترین قسمت جعبه وجود دارد. 

  1. درب آهنربایی

درب عطر Giorgio armani اورجينال از جنس فلز و آهنربایی می باشد. آهن ربا استفاده شده در این عطر قدرت کافی برای محکم نگه داشتن درب روی بدنه شیشه عطر را دارد. همچنین حروف اول نام برند (G-A) به صورت قالبسازی مشاهده می شود. در نمونه تقلبی نام و نشانی به صورت قالبسازی شده روی درب وجود ندارد، آهنربای استفاده شده در ادکلن تقلبی دارای مقاومت خوبی برای نگه داشتن درب روی بدنه نیست.

  1. بدنه شفاف با کیفیت ساخت بالا

بدنه Giorgio armani در هر دو نمونه اصلى و تقلبى از جنس شيشه است اما در نمونه اورجینال به دليل كيفيت ساخت و شفافيت آن کریستال به نظر می رسد. در نمونه تقلبی زیر شیشه عطر یک قطعه فلزی از جنس پلاستیک حاوی اطلاعات عطر وجود دارد.

  1. کد شیشه و جعبه (Batch Number) 

کد شیشه یا بچ نامبر در نمونه Giorgio armani اورجینال پشت شيشه عطر ليزر شده اما در نمونه تقلبي كدى بر روی آن درج نشده است. در عطرهای تقلبی به دلیل کاهش هزینه از روش چاپ کد بر روی شیشه یا چاپ کد بر روی لیبل زیر شیشه جهت درج بچ نامبر استفاده مى شود اما در عطرهای اورجینال علاوه بر روش چاپ، بر روی برخی از محصولات كد شیشه و جعبه بر روی شیشه با لیزر حک شده است که در وبسایت zibashin.com با تضمین اصالت به فروش میرسند.

خروج از نسخه موبایل