مجله اجتماعی

پرداختن به فرزندآوری با سیاه‌بازی

رادیو صبا در برنامه جدید «خانواده مبارک» با بیان طنز به موضوع فرزندآوری می‌پردازد.

به گزارش مجله رز به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «خانواده مبارک» عنوان برنامه جدیدی از شبکه رادیویی صباست که در قالب نمایش سیاه بازی پخش می‌شود.

خانواده مبارک بعد از برنامه «سیاسفید» دومین برنامه این شبکه رادیویی است که نمایش‌های سیاه بازی را به صورت رادیویی تولید و پخش می کند.

نوید جولایی ـ تهیه‌کننده این برنامه ـ بیان کرد، نمایش سیاه‌بازی که از آن به نام‌های «تخت حوضی» و «روحوضی» نیز یاد می‌شود، از دوست‌داشتنی‌ترین و تاثیرگذارترین شیوه نمایشی طنز است، نمایشی سنتی که در بطن خود در کنار سرگرمی به بازتاب مطالبات، دغدغه‌ها و اعتراضات مردم در حوزه های مختلف می‌پردازد.

وی افزود: از آنجا که در سیاه‌بازی کلام و موسیقی نقش مهمی ایفا می کنند مخاطبان رادیو به‌راحتی و بدون تصویر با آن ارتباط برقرار می‌کنند. 

جولایی بیان کرد، برنامه «خانواده مبارک» که یک نمایش سیاه بازی رادیویی است با نگاهی طنز به بیان مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف می پردازد و از مهمترین اولویت‌های این برنامه توجه نامحسوس به موضوع بحران جمعیت است.

در این برنامه مرشد و مبارک از اهمیت ازدواج در زندگی می‌گویند و شیرینی حضور فرزندان در خانواده را یادآور می شوند.

«خانواده مبارک» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح به تهیه‌کنندگی نوید جولایی، نویسندگی معصومه پاکروان و بازیگری ارسلان جولایی و حمید الهیاری پخش می‌شود. 

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا