مجله علمی و پزشکی

بازدید وزیر بهداشت از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم

مجله رز/قم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به قم، از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم بازدید کرد.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به قم، امروز ۲۰ اردیبهشت‌ماه از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید، روند ساخت این مرکز جامع مورد بررسی قرار داد و مسئولان امر نیز توضیحات لازم درخصوص این پروژه مهم پزشکی در استان قم ارائه دادند.

کوروش دالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اجرای طرح احداث مرکز جامع سرطان در این استان گفت: عملیات اجرایی این طرح تا سال ۱۴۰۵ ادامه پیدا خواهد کرد. این طرح از مصوبه‌های نخستین سفر رئیس دولت سیزدهم به استان است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح یکی از قطب‌های سرطان در کشور فعال خواهد شد، گفت: این طرح در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی شهید بهشتی قم با مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و و هشت طبقه در حال ساخت است که تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت داشته است. این پروژه دارای ۱۶۴ تخت درمانی خواهد بود و تاکنون ۴۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده‌ است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا