کسب و کار محلیمجله عمومی

درب اتوماتیک شیشه ای برای فروشگاه و مغازه از کجا بخریم؟

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از گزینه هایی است که می تواند بر منظر ساختمان تاثیر بگذارد و در هر مکانی قابل استفاده باشد. مهم نیست چقدر فضا برای نصب درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد. زیرا انواع مختلف این درب ها به استفاده از کمترین فضای ممکن کمک می کند. این نوع درب با کارکردهای فراوان خود انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی مانند ادارات، بانک ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها (که رعایت بهداشت بسیار مهم است)، مراکز توانبخشی، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی می باشد. زیرا علاوه بر سهولت حمل و نقل، زیبایی خاصی به محیط می بخشند. درب اتوماتیک شیشه ای با سنسور مادون قرمز، حرکت در محیط را تشخیص داده و باز شدن ورودی را آغاز می کند. در مراکز خرید پرتردد که در کنار پیاده رو هستند و درهای آن ها به طور مداوم باز و بسته می شود، می توان از سنسوری در کف ورودی برای تشخیص وزن افراد برای باز و بسته کردن در استفاده کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب های شیشه ای سکوریت در حین ساخت و ساز ساختمان و یا بعد از آن امکان پذیر است. درب های شیشه ای اتوماتیک قابلیت اتصال و ترکیب با سیستم اتوماسیون مرکز اداری را دارند، همچنین می توان آنها را به سرعت قفل کرد و یا در صورت نیاز روی حالت “همیشه باز” یا “همیشه بسته” تنظیم کرد. این درب ها از شیشه تقویت شده (تیره) می باشد که می توان آرم شرکت یا موسسه (سندبلاست) و یا طرح خاصی را روی آن حک کرد. جنس قاب درب آلومینیومی مقاوم در برابر سایش است که می تواند با فولاد نیز روکش شود.

تفاوت درب شیشه ای برقی

درب شیشه ای برقی اصطلاحی است که بسیاری برای درب های شیشه ای استاندارد دارند. اما تفاوت اصلی در نوع کارکرد این درب ها است که با توجه به نیاز مشتری سفارش داده می شود. معمولاً در جاهایی که فضای کافی وجود دارد از درهای کشویی استفاده می شود که نوع ارزان تری از درب های شیشه ای هستند. در مکان هایی که فضا محدود است از درب های تلسکوپی یا حتی درب های شیشه ای اتوبوس استفاده می شود. و برای ورودی محوطه های تجاری مانند هتل ها یا سوپرمارکت ها از درهای گرد یا گردان استفاده می شود تا زیبایی ورودی را دو چندان کند.

فقط نسبت به قیمت درهای شیشه ای قابل توجه است

همیشه این سوال در ذهن خریدار درب اتوماتیک وجود دارد که تعیین کننده قیمت کالا و امکان افزایش قیمت خرید و تاثیر زیاد بر روی کل محصول می باشد. در ادامه به معرفی درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان جزئی می پردازیم و تاثیر آن را در هزینه کلی نشان می دهیم.

اپراتور درب شیشه ای

چارچوب یا روکش درب

شیشه شکسته

ابزار

اتو کردن

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور که از چند قسمت تشکیل شده است شامل موتور، مرکز کنترل، تسمه، سنسور و چشمی است که حدود 40 درصد از کل هزینه خرید درب اتوماتیک را شامل می شود. قطعه بسیار مهم و حیاتی که می تواند هم در کیفیت کار و هم بر هزینه اپراتور تاثیر زیادی داشته باشد نوع موتور به کار رفته در آن است.

به عنوان مثال دستگاه دانکر که ساخت آلمان است کیفیت بسیار بالایی دارد و به ندرت دچار مشکل می شود و علاوه بر این کیفیت خوب دارای گارانتی طولانی مدت نیز می باشد. شرکت های دیگری مانند فک یا رکورد که موتور سیکلت های خود را تولید می کنند نیز کیفیت خوبی دارند که در بسیاری از مکان های محترم استفاده شده است.

در کنار موتور مدار درب اتوماتیک شیشه ای قطعه ای است که مستقیماً بر عملکرد صحیح موتور تأثیر می گذارد و معمولاً نسبتاً ارزان است. بنابراین، اگر اپراتور از موتور دانکر استفاده کرده باشد، خرید آنها باید در نظر داشته باشد که تجربیات افراد دیگر در مورد مدارهای کنترل و سایر تجهیزات چگونه بوده است و آیا آن قطعات با کیفیت ساخته شده اند یا خیر.

قاب یا روکش درب شیشه ای

گیره فقط برای درب های شیشه ای قاب دار استفاده می شود که اکثر محصولات این گروه به آن تعلق دارند. به طور کلی در صورت استفاده از فریم های معمولی، قیمت قاب شامل حدود 35 درصد از کل پکیج درب اتوماتیک شیشه ای می شود، اما همین هزینه می تواند تا 50 درصد نیز برسد زیرا کاربر می تواند آزادانه نوع فریم را انتخاب کند و شما می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. قاب آلومینیومی ساده، آلومینیوم آنودایز شده و قاب فولادی.

در این میان اسکلت های فولادی از سطح بالاتری نسبت به دو نوع دیگر برخوردار هستند و آن اسکلت های فولادی دارای انواعی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

اسکلت فولادی: این قاب تماما از فولاد ساخته شده است و به همین دلیل در صورت برخورد با اجسام آسیبی به آن وارد نمی شود. این مدل قاب به دلیل قیمت بسیار بالا و عدم صرفه جویی در حال حاضر در ایران تولید نمی شود.

اسکلت استیل: این نوع قاب با اسکلت آلومینیومی و اسکلت فولادی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل زیبایی و ابتکار جنس استیل، استقبال خوبی از این نوع قاب می شود. این نوع قاب فقط در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل سفارش است و قیمت آن دو برابر قیمت در مقایسه با مدل های رنگی کوره می باشد.

شیشه درب شیشه سکوریت

تا چند سال پیش، شیشه سکوریت آنقدر ارزان بود که ارزش آن در درب اتوماتیک از بین می رفت، اما اکنون حدود 10-15 درصد هزینه بسته کامل را شامل می شود. شیشه انواع مختلفی را نیز شامل می شود که شیشه های رنگی قیمت پایه و ارزان هستند و انواع دیگر گرانتر هستند. بسته به نوع لیوان می توانید آن را به سه صورت سفارش دهید.

شیشه بی رنگ ساده

چراغ های رنگی (دودی یا رنگ های دیگر)

شیشه سندبلاست (فراست) که ممکن است حاوی طرح یا حکاکی مارک روی شیشه باشد.

لوازم جانبی درب اتوماتیک

مواردی وجود دارد که می توانید به سفارش خود اضافه کنید. به عنوان مثال باتری در مواقعی که برق وجود ندارد یک گزینه اضافی است یا پوششی در پشت دهانه برای زیباتر شدن کار از جمله مواردی است که معمولا هزینه زیادی برای کارفرمایان ندارد.

نصب درب استیل و شیشه ای

درب اتوماتیک باید در محل مورد نظر در ایستگاه انتهایی خود نصب شود. برای نصب آن به مجموعه ای از کشوهای آهنی نیاز دارید که می توان آن را در حین ساخت و یا مونتاژ ساختمان ساخت. پس از آن اپراتور و سرسره های شیشه ای نصب می شود که حدود 8 ساعت طول می کشد. هزینه نصب و اتوکشی درب اتوماتیک شیشه ای حدود 10 درصد کل هزینه پروژه می باشد که در ابتدای کار باید در نظر گرفته شود.

خرید اینترنتی درب شیشه ای

یکی از سوالاتی که خریداران درب اتوماتیک شیشه ای دارند این است که آیا تمامی مواد درب شیشه ای را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد؟ اساسا خیر. درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل پیچیدگی های اندازه گیری و تبلیغاتی که گاهاً توسط شرکت سازنده در نظر گرفته می شود، امکان سفارش آنلاین وجود ندارد و ما سعی کرده ایم در این صفحه اطلاعات دقیقی از درب شیشه ای در اختیار مشتری قرار دهیم. و ثانیاً با یک سیستم خاص، مشتری را قادر می‌سازیم تا برخی از اطلاعات اولیه را وارد کند و بتواند قبض ویژه‌ای را بسیار نزدیک به مبلغ قبض نهایی دریافت کند و در صورت تمایل همان خرید را برای خرید و اجرا به محصولات ارجاع دهد. DCA.

در این سیستم البته بسیاری از موارد جزئی که امکان اشتراک گذاری وجود ندارد مانند کتیبه در این پیش فاکتور گنجانده نشده است و اگر مورد خاصی باشد باید با کارشناس تماس تلفنی گرفته شود تا یک مورد دقیق تهیه و ارسال شود. راه حل. پیش فاکتور.

دستورالعمل نصب فیلم درب اتوماتیک شیشه ای

در این ویدئو تیم فنی دی سی ای کالا اقدام به ساخت و نصب درب های اتوماتیک شیشه ای می کند که فریم ها از استیل می باشد و کار از 0 تا 100 باید توسط این تیم انجام شود. مراحل نصب درب اتوماتیک شیشه ای به شرح زیر می باشد.

محاسبه و اندازه گیری

بسته بندی ریلی

پاسال را نصب کنید

قرار دادن نوار ثابت

کاربر را نصب کنید

نصب لت های متحرک

راهنمای نصب

نصب لات موبایل روی تسمه

بازرسی اولیه

در وسط دهانه قرار دهید

نصب قاب پشتی

نصب اپتیکال خارجی

فیبر نوری

نصب کلید انتخابگر

نصب روی جلد اپراتور

نصب نوری داخلی

راه اندازی و توزیع

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

از مزایای استفاده از این نوع درب می توان به بازشوهای زیبا، صاف و بی صدا اشاره کرد. کاهش مصرف انرژی و امنیت بالا درب های شیشه ای اتوماتیک به دلیل گستردگی محصولات بسیار متنوع هستند. به همین دلیل است که می توان از آن برای موقعیت های ساختمانی استفاده کرد. ممکن است فکر کنید که خرابی درب اتوماتیک در هنگام قطع برق مشکل بزرگی برای این نوع درب است، اما اینطور نیست. این باتری ها پس از وارد شدن برق به ساختمان به طور خودکار شارژ می شوند و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا هنگام عبور از درب اتوماتیک نیازی به باز و بسته شدن دستی درب نیست. این نوع درب مخصوصا برای افراد مسن و ناتوان مفید است. و همچنین برای استفاده در ورودی آزمایشگاه ها و تاسیسات استریل. درب های شیشه ای اتوماتیک انقباض کمتری نسبت به درب های لولایی و تراپ دارند. و نیازی به فضای خالی پشت درب نیست همچنین با نصب درب دارای سیستم کنترل تردد می توان مجوز ورود و خروج افراد را تنظیم کرد. این درب می تواند ضریب ایمنی را در هنگام تصادف افزایش دهد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک امکان استفاده در هر مکانی را فراهم می کنند. به همین دلیل از انواع خاصی از درب اتوماتیک شیشه ای برای فضاها و مکان های مختلف استفاده می شود. در ادامه این مقاله به معرفی انواع درب های اتوماتیک می پردازیم و کاربرد احتمالی آنها را در موقعیت ها و موقعیت های مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.

درب شیشه ای کشویی یا اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی رایج ترین نوع درب اتوماتیک است و از جهاتی اولین درب شیشه ای محسوب می شود. این درب ها که به درب های اتوماتیک خطی نیز معروف هستند عملکرد ساده ای دارند و در یک خط مستقیم حرکت می کنند. عملکرد آنها به این صورت است که یک لت در ورودی ثابت و یک لت متحرک درست در لبه آن قرار می گیرد. با تشخیص فرمان حرکت، قسمت متحرک روی قسمت ثابت همپوشانی دارد و دروازه ای را باز می کند. این درب ها می توانند دارای بازشو یک طرفه یا دو طرفه باشند. یعنی دو در در دو جهت باز می شود یا یک در در یک جهت باز می شود. می توانید از درب اتوماتیک کشویی دو یا چهار لت استفاده کنید. درب اتوماتیک کشویی دو طرفه (یک طرفه) دارای یک لت ثابت و یک لت متحرک و درب اتوماتیک کشویی چهار لت (بازشوی دو طرفه) دارای دو لت ثابت و دو لت متحرک می باشد. این محصول برای استفاده در بیمارستان ها، بانک ها و ادارات مناسب است.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای با لولا

این نوع درب یکی از ساده ترین و بهترین درب های شیشه ای است. زیرا می توانید از این اپراتور برای اتوماسیون درب های لولایی قدیمی استفاده کنید. بنابراین می توان آن را ارزان ترین دستگاه دانست. درب اتوماتیک شیشه ای لولایی در یک یا دو جهت باز می شود و استفاده از آن در ساختمان هایی که نیاز به هدایت افراد به سمت ورودی و خروجی است توصیه می شود. به طور معمول، لولای درب به سمت بیرون باز می شود، اما می توان از آن برای باز کردن درها یک طرفه یا دو طرفه استفاده کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای با لولا

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

این درب ها مانند درب های اتوماتیک کشویی عمل می کنند، با این تفاوت که لت ها در بالاتر قرار گرفته اند و فضای بیشتری را برای تردد در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین استفاده از این نوع درب برای مکان هایی با فضای کم بسیار مناسب است. می توان از آن برای هتل ها، فرودگاه ها، بیمارستان ها و غیره استفاده کرد. به این دلیل که فضای مورد نیاز شما تا 70 درصد برای سفر باز می شود و در این موارد باید از فضای زیادی استفاده شود.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای

درب های گردان اتوماتیک درست مانند درب های گردان قدیمی عمل می کنند با این تفاوت که برای فشار دادن و باز کردن درب نیازی به استفاده از نیروی دستی نیست. نوع اتوماتیک این درب به جای نیروی انسانی از یک موتور کوچک در اپراتور استفاده می کند. با تشخیص وزن یا حرکت از طریق سنسور دستگاه، پانل های درها که به صورت تیغه ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، شروع به حرکت می کنند تا امکان تردد فراهم شود. از آنجایی که این نوع درب شیشه ای همیشه باز و همیشه بسته است در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی می کند. استفاده از این نوع درب برای مکان هایی که فضای زیادی برای حمل و نقل کالا و لوازم مورد نیاز است توصیه می شود.

درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو یا آکاردئونی

درب‌های شیشه‌ای آکاردئونی مانند درهای اتوبوس‌های قدیمی‌تر عمل می‌کنند، از طول تا می‌شوند و سپس به عقب تا می‌شوند. با این حساب دیگر نیازی به تعیین عرض جغرافیایی ثابت ندارید. در نتیجه تقریباً از هر فضای ورودی می توان استفاده کرد. در یک راهرو یا فضای باریک، درب لولایی که بتواند عبور و مرور را تسهیل کند بهترین گزینه است. علاوه بر این، از درهای چرخشی می توان برای ایجاد حداکثر فضای حرکتی استفاده کرد، به عنوان مثال در خروجی های اضطراری متصل به سیستم های اعلام حریق.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی (نبشی)

این نوع درب برای ورودی هایی که در گوشه ساختمان قرار دارند و دید کمی دارند بهترین انتخاب است. دهانه ورودی از گوشه دیوار ساخته شده و برای استفاده در مواردی که اندازه ورودی به شدت محدود است بسیار مناسب است. این نوع درب مانند دو درب اتوماتیک کشویی کار می کند که موازی هستند و با یکدیگر تماس ندارند، بلکه در زاویه قرار دارند. علاوه بر این، این نوع درب های شیشه ای ظاهری چشمگیر و زیبا برای محیط ایجاد می کنند. با توجه به عملکرد خاص این نوع درب، سنسور استفاده شده در ساخت آن از نوع مایکروویو بوده و از سنسور خطی استفاده نشده است.

درب اتوماتیک شیشه ای مربعی

درب اتوماتیک شیشه ای

درهای قوسی یا قوسی مخصوص برای به رخ کشیدن معماری منحصر به فرد یک ساختمان بسیار مفید هستند. می توانید از آن به صورت دایره کامل (یا استوانه) یا نیم دایره استفاده کنید. یک دایره کامل، یک جفت میله و پس از ورود به آن و نزدیک شدن به سنسور دوم، جفت دوم برمی گردد. نوع دیگری از این درب ها دارای سه پنل هستند. دو پانل ثابت و یک پانل متحرک. صفحه متحرک کاملاً نیم دایره است و از یک طرف صفحه ثابت به طرف دیگر حرکت می کند.

منبع: https://zibadoor.com/about/brands/simaran-co/

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا