مجله حوادث

آدم‌ربایی برای چک سفید امضاء

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان ربایش مردی جوان در تهران خبر داد.

به گزارش مجله رز، سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این پرونده گفت:‌ درپی وقوع یک فقره آدم‌ربایی مردی جوان در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی نشان داد که دو مرد ناشناس با پوشاندن صورت خود، شاکی را با تهدید چاقو به خودروی خود برده و سپس اقدام به ربودن وی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص کرد، متهمان اقدام به انتقال مرد جوان به یک خانه کرده‌اند، گفت: این افراد در این خانه گروگان خود را هدف ضرب و جرح شدید قرار داده و از او برای یک چک سفید، امضا گرفته و در آخر او را رها کرده‌اند.  کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت متهمان را شناسایی کردند و پی بردند آنها از گذشته با شاکی اختلافات مالی داشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌ کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده، اقدامات گسترده اطلاعاتی را کلید زدند و مخفیگاه دو متهم را در جنوب تهران مورد شناسایی قرار دادند. آنان پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی‌های با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شده و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت:‌ متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه جرم آدم‌ربایی شدند اما با ارائه شواهد و مدارک موجود لب به اعتراف بازکردند و به جرم خود مبنی بر ربودن شاکی به دلیل اختلافات مالی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا