مجله ورزشی

فولاد برابر الهلال فراتر از آسیا بازی کرد/ ای کاش تیم‌ملی سرمربی داشت!

مجله رز/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال معتقد است فولاد در مصاف با الهلال، فراتر از فوتبال آسیا بازی کرد.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با مجله رز، در خصوص تقابل فولاد با الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با شکست نماینده ایران همراه بود، اظهارکرد: فولاد فوق العاده بود؛ علی رغم حواشی دو سه روز اخیر و نیز قرعه این مرحله که مشخص کرد فولاد باید برابر یکی از قوی ترین تیم های فوتبال آسیا قرار بگیرد اما نماینده ایران نمایش بسیار خوبی داشت.

وی بیان کرد: خیلی از علاقه مندان به فوتبال با استرس انتظار رسیدن زمان این بازی را داشتند اما وقتی بازی شروع شد و هر چه از دقایق آن گذشت، به نظر من همه با شادی مضاعف بازی را تماشا کردند زیرا انتظار نداشتند فولاد اینقدر عالی بازی کند.

فولاد با بدشانسی گل دریافت کرد

اولین کاپیتان تیم فولاد گفت: فولاد در بازی دفاع و ضد حمله بسیار عالی بود و تنها بدشانسی باعث شد که نماینده شایسته ایران در دقایق پایانی مسابقه روی یک اشتباه بسیار کوچک، گل دریافت کند.

وی افزود: چند روز پیش آقای تاج رییس فدراسیون گفته بود باتوجه به این که لیگ ایران ادامه دارد و فرصت این که تیم ملی تشکیل شود را نداریم، می خواهم بدانم شب گذشته چه کسی باید به عنوان سرمربی تیم ملی، عملکرد بسیار خوب حزباوی و آقاسی را می دید. باوجود این که تمام فولادی ها برابر الهلال خوب بودند اما این دو جوان در خط دفاع فولاد عالی و بیش از حد تصور بازی کردند. به نظرم آن ها فراتر از فوتبال آسیا بازی کردند و باعث شدند زهر تیم پرقدرت الهلال گرفته شود و همه ایرانی ها از بازی فولاد لذت ببرند.

بختیاری زاده عنوان کرد: ای کاش حواشی دو سه روز اخیر وجود نداشت زیرا مطمئن هستم اگر این حواشی نبود شرایط بهتری رقم می خورد و فولاد بهتر و قوی تر بازی می کرد و حتی شانس پیروزی تیم بیشتر بود، هرچند بازیکنان با عملکرد خوب خود نشان دادند این حواشی تاثیری روی آن ها نداشته است.

حزباوی 21 ساله آینده تیم‌ملی را تضمین کرد

وی در ادامه بیان کرد: به جز مسائل فنی و تاکتیکی، نقطه قوت فولاد برابر الهلال روحیه بسیار بالا بازیکنان بود. ضمن این که کادرفنی خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بود و توانستند نقاط قوت الهلال را خنثی کنند و فولاد در کار دفاع به ضد حمله را بسیار عالی  بود و در شروع مجددها نیز خیلی خوب کار کرد. همچنین معتقدم امین حزباوی 21 ساله، آینده فوتبال ایران را بیمه کرد و ای کاش تیم ملی ایران سرمربی داشت و بازی حزباوی و آقاسی را می دید.

چرا اینقدر دیر از آلگری استفاده شد؟

این پیشکسوت فوتبال گفت: فولاد خیلی تلاش کرد اما سوالم این است چرا در حالی که الکس آلگری برای بازی های آسیایی جذب شده بود و در چند دقیقه ای هم که وارد زمین شد از فیزیک بسیار مناسب برخوردار بود و نشان داد در بازی های هوایی تبحر دارد، اینقدر دیر از او استفاده شد؟

وی تاکید کرد: واقعا کسی فکر نمی کرد که فولاد مقابل مدافع عنوان قهرمانی آسیا چنین بازی را به نمایش بگذارد و جا دارد از عملکرد بسیار خوب کنت گلر تیم فولاد هم بگویم؛ او در دو سه صحنه، فولاد و در واقع ایران را در باشگاه های آسیا نگه داشت. تاکید می کنم کلا فولاد فوق تصور ظاهر شد.

بختیاری زاده عنوان کرد: البته من آبشک را مثل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندیدم. ضمن این که واسعی هم مانند بازی با الفیصلی کار نکرد و نتوانست به تیم کمک کند و همین دو تعویض باعث شد فولاد عقب نشینی کند.

فولاد بازنده سربلند بود

وی در پایان گفت: به هر حال در مجموع فولاد برابر الهلال بازنده سربلند بود و فرا بین المللی بازی کرد. الهلالی که چند روز پیش  سه گل به رئال مادرید زده بود و نفس این تیم را گرفته بود، در بازی با فولاد اسیر حزباوی و آقاسی در خط دفاع و کنت درون دروازه شده بود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا