اقتصادی

کشور باید متوجه پتانسیل‌های خوزستان شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا فتوحی شامگاه چهارشنبه در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کشاورزی خوزستان اظهار کرد: خبرنگاران رابطان بین تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و اطلاع رسانی در سطح امور جامعه بوده و به نوعی کمک کننده و ترویج دهنده توانمندی‌ها و پتانسیل‌های استان خوزستان هستند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان عنوان کرد: بیشتر تولیدکننده‌های خوراک دام، آبزیان، دامپروری، زراعت و باغبانی در نمایشگاه حضور دارند که باعث رونق و توسعه تولید می‌شود.

وی با اشاره به پتانسیل خوزستان در برگزاری نمایشگاه‌ها بیان کرد: با برگزاری نمایشگاه‌ها و اطلاع رسانی به عامه مردم جامعه می‌توانیم رونق اقتصادی بیشتر از گذشته داشته باشیم.

فتوحی با بیان اینکه پروژه‌های نهاده‌های دامی در سطح خوزستان شناسایی شدند، تصریح کرد: ۱۰ درصد نهاده‌های دامی در شمال خوزستان تولید می‌شوند که این فاکتور و مزیتی برای استان است.

وی، یکی از موضوعات اساسی را صنایع تبدیلی، تکمیلی و فرآوری خواند و افزود: همه کمک کنیم آنچه در استان تولید می‌شود توسط مراکز تولید، کشاورزان و بهره برداران فرآوری شود و کمتر به سمت خام فروشی برویم تا ارزش افزوده و رونق اقتصادی در استان ایجاد کنیم.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: یکی از موضوعاتی که استاندار بر آن تاکید دارد، رونق چرخه تولید و خوشه صنعتی است؛ بنابراین همه باید بیشتر کمک کنیم تا کل کشور متوجه پتانسیل‌های خوزستان بشوند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا