اقتصادی

۶ هزار مترمربع از پیاده روهای تبریز مناسب سازی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سامان احمدزاده، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این طرح در قالب طرح‌های فجرانه شهرداری تبریز همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه مناسب‌سازی و کفسازی ضلع شرقی و غربی خیابان خاقانی شمالی به مساحت یکهزار و ۷۰۰ مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی اجرا شده که برای تردد نابینایان نیز این مناسب سازی محقق شده است.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای مناسب‌سازی و کفسازی ضلع شمالی خیابان امام (ره) حدفاصل خیابان خاقانی تا پارکینگ عتیق در زمینی به مساحت یکهزار و ۹۰۰ مترمربع هزینه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: برای اجرای پروژه مناسب‌سازی و کفسازی ضلع جنوبی خیابان ۱۷ شهریور جدید، باغشمال تا مقصودیه، در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع نیز ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

احمدزاده، با بیان اینکه این پروژه‌ها در قالب طرح‌های انسان محور شهرداری تبریز اجرا شده است، ادامه داد: پروژه کفسازی پیاده‌روهای حد جنوبی پل قاری و مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) به مساحت ۶۰۰ مترمربع با هزینه ۷۰۰ میلیون تومانی اجرا شده است.

وی یادآور شد: برای اجرای پروژه مناسب‌سازی و کفسازی خیابان امام (ره)، ضلع جنوبی چهارراه شهید بهشتی به طرف میدان ساعت نیز به مساحت ۹۰۰ مترمربع حدود ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا