مجله اجتماعی

آمریکا و همراهانش در طول تاریخ هیچ ملتی را خوشبخت نکردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله سید صالح ابراهیم برهم؟ رئیسی برای ملاقات با رئیس جمهور روز 13 فوریه این دیدار که برنامه آن در بخشی از زیارت عراق است ، دیدار کرد.

رئیس دادگاه در این جلسه که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد ، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و ابومهدی حاج قاسم سلیمانی و طراح جدید کدام یک از اینها ، و در تقویت دفاع از روابط بین مزایای دو شهید ، خون من از بسیاری از تأثیرات دو کشور است.

دو پیوند ملار ایران و عراق دیگر نیش اعتقادات ، اعتقادات و تمدن دو کشور من را متوقف کردند

آیت الله رئیسی دو پیوند گفت ملار ایران و عراق ، مزارع و چیزهای شجاعانه ایمان ، اعتقادات شخصی و تمدن دو کشور ، و از دشمن نخواهد بود ، علیرغم اراده ، دلایل ملار عراق و ایران و دولت ها در حال رشد هستند.

از سر تا دادگاه اظهار داشت كه دشمن تلاش كرده است تا اختلاف بين ايران و عراق را افكنده باشد ، اما همكاري بين دو كشور مانع اين تلاش ها است.

در حالی که این خدمات و بدون تمجید از جلال طالبانی رئیس جمهور فقید عراق تلاش می کرد ، روابط ایران برای گسترش این دیدگاه ها ، و آیت الله رئیسی برجسته ایران ، و ایران و عراق ، از دلایل زمینه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی ترس دارد. و در افزایش همیشه وجود داشته است.

برای همکاری ورزش؛ عناصر تروریستی داعش به اشتراک گذاشتن تجربه ، درست و کار با آنها ، از مقایسه بین این دو ، ملار بود

از سر تا محاکمه و تحسین همکاری بین دو کشور ورزش؛ و داعش سپس به همکاری اشاره کرد ورزش؛ عناصر تروریستی داعش به اشتراک گذاشتن تجربه ، درست و کار با آنها ، از مقایسه بین این دو ، ملار خواص

آیت الله رئیسی در بالا اشاره كرد ، ایالات متحده اعلام كرد كه می خواهد داعش ورزش؛ و این ائتلافی شکل گرفت ، اما همانطور که دیدیم تقویت شد ، داعش قدرت اطلاعاتی از نظر سلاح و سایر موارد.

آیت الله قیام کننده ، با اشاره به درگیری ها در منطقه فرماندهان مقاومت ورزش؛ و داعش آرزو می کنم اکنون اخلال ایجاد کنیم سلام که عراق ، سوریه و ایران به منطقه و کشورهایی که با هم همکاری می کنند باقی مانده است؟ داعش ایالات بیش از بقیه آواره ها ضرر می کنند ایسیل ها بگذارید در استان.

و شرکای آن در یونایتد طول تاریخ و او انسان را با هیچ ملتی خوشحال نکرد:

و شرکای آن در ایالات متحده ادعا کردند که آیت الله رئیسی طول تاریخ و هیچ کس نمی تواند گره از کار مردم هر ملت که هیچ کس خوشحال است.

از سر تا دادگاه ادامه داد: “رهبر اصلی انقلاب اسلامی اغلب گفته است که ما به عراق قدرتمند ، مستقل ، مقاوم ، سعادتمند و آزاد و حق عدالت اجتماعی فکر می کنیم.” مردم؛ او نمی تواند روی دو پای خود بایستد و در عراق ما همیشه مورد حمایت قرار خواهیم گرفت.

طرف دیگر به اهمیت آیت الله رئیسی اشاره کرد در باره عراق و ایران و تعاملات بین دولت استدلال فرماندهان را تقویت کرد ، اشاره به دیدار وی با “فائق زیدان” و رئیس مجموع مسائل قضایی و حقوقی و قضایی عراق مطرح شده در ملاقات همانطور که در بالا ذکر شد ، به دلیل علاقه ایران به سفر به خانه علیات مقدس که از مدت ها قبل وجود داشته است ، افزایش می یابد.

به منظور تسهیل بیگانگان پس از

از رئیس به قاضی افزود ، “ما تأکید می کنیم که روح زیارت باید از زائران خارج شود که این کار برای روز آسان خواهد بود.” تعداد ، ما شاهد بازگشت مردم از آن به نجات هستیم که در همه کارها انجام نمی شود.

آیت الله قیام کننده جدیداما موضوع سفر لغو ویزا به عراق یکی از اقدامات این است که این روند نقش بسزایی در تسهیل سفرهای زیارتی آنها خواهد داشت.

آیت الله رئیسی افزود: “قبل از عراق در جاده ، اصلی ترین آن بین رهبر و بخشش اسیران عراقی اوراق قرضه ایران از او خواست که موافقت کند. لیستی تهیه شده و علت زندانیان است بخشش واقع شده.

بر این اساس ، دادگاه جدید و همانطور که انتظار میرفت زندانیان ایرانی و عراقی اوراق قرضه در این کشور که لیست آن به دولت در این کشور ارائه می شود بخشش تنظیم.

با اشاره به مسائل حقوقی ناشی از آن و خانواده و ازدواج ، ایران و عراق ؛ این اغلب گفته می شود که همسر پس از سقوط صدام ، هنگامی که اطلاعات از مشکلات به وجود آمد ، گرم کردن و در راه بازگشت از آزادی ایران و خانواده های آنها است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: یک کارگروه برای حل مشکلات ، مسائل تشکیل شد و امیدواریم که توسط مقامات عراقی حل نشود. به سرعت تشکیل.

منطقه ای یا دادستانی آن باید احساس امنیت کنید

ایران ، عراق و بازارهای تجاری بین دادگستری تأسیس برای رسیدگی به طور خاص با استرداد مجرمان و تسهیل پرونده های تجاری و سرمایه گذاری که توسط آیت الله رئیسی دیگری در نتیجه سخنرانی آلوده شده است.

آیت الله رئیس افزود ، هر یک از دو جنایتکار روی زمین آن باید و احساس امنیت ، که می تواند تأثیر مثبتی در همکاری بین دو منطقه و قاضی ، از جمله مجمع ، برای جلوگیری از ایجاد جرم داشته باشد.

در پایان سخنان خود ، رئیس قوه قضائیه ، آچیماس ، گفت که مقامات عراق و ضرورت تسریع در پیگرد قانونی قتل شهید ابو سلیمان مهدی. و طراح جدید وی گفت: این دو قهرمان و شهید در مبارزه با تروریسم هستند ، ایالات متحده شهادت خود را علیه حقوق عراق مستقل به پایان رساند.

ایران و عراق دلایل تاریخی این امر است

وی با اشاره به ریشه های تاریخی و روابط خانوادگی به جلسه برهم صالح رئیس جمهور عراق پاسخ داد دار ایران و عراق ، گفت فرهنگ و میراث عمومی ملل متحد ، یعنی ایران و عراق.

وی افزود: ایران ، عراق ، مباحثی مبتنی بر اصول تاریخ ، فرهنگ و برادری.

برهم صالح گفت که سفر آیت الله رئیسی به عراق برای عراق و منطقه که پیام مهمی دارد دیگر وی گفت: “دولت های ایران و عراق در همکاری نزدیک همکاری می کنند و ما در سالهای اخیر پیشرفت خوبی داشته ایم.”

وی به همکاری ایران و آزادی زندانیان اشاره کرد اوراق قرضه در عراق ، گفت این لیست برای توجه سفارت ایران و مردانی که قرار بود به ایران منتقل شوند تهیه شده است.

رئیس جمهور عراق با اشاره به استرداد عجله ، از همکاری جنایتکاران عراقی و ایرانی در این زمینه استقبال کرد و گفت: مشکلات جدی در مبارزه با فساد با همکاری حل می شود.

ای شاهزاده سازگار هماهنگ بین دو کشور باید تقویت شود ، به طوری که هیچ کس نتواند آنها را از ترس آزار دهد

ایران و عراق با اشاره به ویژگی های مشترک ، روابط اساسی و هماهنگ بین دو کشور به قدری قوی است که نمی توان مرتد را حل و فصل کرد.

برهم صالح ، همچنین بر لزوم تقویت حاکمیت عراق تأکید کرد جدید وی گفت که عراق ضعیف محل اختلاف و هرج و مرج است.

وی اظهار داشت که جنگ سابق بر روی زمین است نابینا تحمیل شده ، اما در مرحله رد او ، او گفت که عراق نمی تواند مستقل و حاکمیت حق همکاری و پشتیبانی از ایران را داشته باشد.

رئیس جمهور عراق بر لزوم تقویت این تخمین تأکید کرد کشور ایران جدید وی گفت ، “قوه قضاییه توجه ایران به مباحث حقوقی دو کشور است تا در شرایط خوبی پیش برود”.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا