مجله هنر و فرهنگ

تسویه مطالبات هنرمندان تئاتر فجر تا پایان فروردین ماه

به گزارش شفاف، کوروش زارعی بازیگر و دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در خصوص روند برگزاری تئاتر فجر چهل و یکم گفت: اوضاع تئاتر در سال گذشته خیلی سخت بود، تئاتر ایران سال پر تلاطمی را پشت سر گذاشت؛ اما در واقع همه چیز در پایان سال آبرومندانه برگزار شد. خداراشکر جشنواره ‌های فجر که خیلی‌ها انتظار می‌کشیدند برگزار نشود در نهایت به لطف خدا برگزار شد.

وی ادامه داد: الحمدالله تاکنون مردم و هنرمندان استقبال بسیار خوبی از کار‌ها داشتند و پس از برگزاری جشنواره تعدادی از کار‌های نمایشی همچون کار ایرانیان از رضا صابری، جناب فتحعلی بیگی و دیگر دوستان به روی صحنه رفتند.

زارعی عنوان کرد: ما برای نمایش‌هایی که در جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند، یک برنامه عمومی در نظر گرفته‌ایم تا در همین سال جاری اجرا شوند و به عبارتی از کارهای نمایشی حمایت کنیم.

مطالبات هنرمندان تا پایان فروردین ماه سال جاری تسویه می‌شود

کوروش زارعی در پاسخ به وضعیت تسویه هدایای نقدی هنرمندان جشنواره تئاتر فجر پاسخ داد: هنرمندان تئاتری یک سری مطالبات از ما دارند که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول آن را داده است که ان‌شاءالله در فروردین ماه ۱۴۰۲ این مطالبات را  تقدیم هنرمندان کنیم. همچنین همگی درحال تلاش هستیم تا هرچه زودتر از شرمندگی هنرمندان دربیاییم.

حضور کوروش زارعی در یک نمایش تئاتری

کوروش زارعی در خصوص وضیعت کار‌های نمایشی و سریالی خود بیان کرد: درحال حاضر یک نمایش تئاتر دارم که قرار است کار را  با هم گروهی‌هایم برای سال جدید شروع کنیم و درحال کار بر روی متن نمایش هستیم تا کمی سال جلو برود و تمرین نمایش را شروع کنیم.

وی در پایان  به روند یک سریال در حال ساخت اشاره کرد و گفت: سریالی پیش رو دارم اما در این مورد نمی‌توانم چیزی بگویم، چون هیچ‌چیز قطعی نیست.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا