مجله هنر و فرهنگ

این دختر جوان با لیلا حاتمی نسبتی دارد؟

اخبار ویژه جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر؛

این دختر جوان با لیلا حاتمی نسبتی دارد؟ | جواد عزتی به من کمک کرد

بازیگر فیلم «کت چرمی» گفت: نسبتی با لیلا حاتمی ندارم و با پارتی وارد سینما نشدم. برای نقشی که در فیلم «کت چرمی» داشتم، با معتادان هم صحبت شدم.

به گزارش گروه روی خط رسانه مجله رز؛ سارا حاتمی با تاکید بر اینکه با پارتی وارد سینما نشده‌است، اظهار کرد: نخستین کارم در سریال زخم کاری بود و توسط آموزشگاه بازیگری برای تست معرفی و انتخاب شدم. در دومین کارم هم برای بازی در «کت چرمی» از تعداد زیادی تست گرفتند و در نهایت من انتخاب شدم.

او درباره شخصیتی که در فیلم «کت چرمی» ایفا کرده نیز توضیح داد: کاراکتری است که دوستش دارم و فکر می‌کنم مدت‌ها آن را دوست داشته باشم، زیرا زندگی کردن با این نقش باعث شد، چیزهای زیادی بیاموزم و من را تحت تاثر خود گذاشت. به همین دلیل نقشی است که در قلب من باقی می‌ماند.

بازیگر ۱۷ ساله مجموعه «زخم کاری» با بیان اینکه برای رسیدن به نقشی که در فیلم «کت چرمی» داشت، سبک زندگی‌اش را برای مدتی تغییر داده‌است، ادامه داد: اعتیاد بخش کوچکی از کارهایی بود که این دختر انجام می‌داد، به همین دلیل به کمپ ترک اعتیاد رفتم و حتی بیرون از کمپ با این افراد هم صحبت شدم و از مدل زندگی کردنشان اطلاعاتی به دست آوردم. زیرا دامنه تحقیقات در اینترنت محدود است. از دور همیشه تصور عجیبی از معتادها داشتم و بعد دیدم این انسان‌ها اصلا عجیب نیستند و با کمک عوامل توانستم نقش را بازی کنم.

یک پایان‌بندی خوب

حاتمی درباره تجربه همکاری با جواد عزتی توضیح داد: او در تک‌تک مراحل کار به من کمک کرد. قبل از هر سکانس تمرین و درباره شخصیت این آدم صحبت می‌کردیم. همچنین درباره شخصیت افرادی که این سبک زندگی را دارند صحبت کردیم.

این بازیگر با بیان اینکه پایان فیلم «کت چرمی» را دوست داشت، افزود: اتفاق‌هایی که در طول داستان می‌افتد باعث می‌شود مدل زندگی و طرز فکر او تغییر کند. و به‌همین دلیل است که فیلم پایان‌بندی خوبی دارد.  بازیگران ایرانی و غیرایرانی زیادی هستند که بازی آنها را دوست دارم و دنبال می‌کنم، اما نمی‌توانم نام فردی را به عنوان الگویم در بازیگری بیان کنم.

حاتمی پیش‌بینی درباره دریافت سیمرغ نقش یک زن را غیرممکن دانست و ادامه داد: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که سیمرغ نقش یک زن را دریافت می‌کنم یا نه، زیرا اظهار نظر افراد چه خوب و چه بد درباره خودشان کاری دشوار است و باقی افراد باید دراین‌باره صحبت کنند.

این بازیگر با اشاره به بازخوردهای خوب و انتقادهای مثبت درباره نقشش در فیلم «کت چرمی» بیان کرد: قطعا اینکه بازی من دیده شود و مورد استقبال قرار بگیرد خواسته هر بازیگری است و در نهایت هر فردی دوست دارد به این نتیجه برسد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا