مجله حوادث

فرماندهی انتظامی استان سمنان شهادت حافظان امنیت در حمله تروریستی راسک را تسلیت گفت

مجله رز/سمنان فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن محکوم‌کردن حمله تروریستی راسک، شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و پاسداران امنیت را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش مجله رز، «سردار جلیل موقوفه‌ای» روزجمعه طی پیامی، شهادت یازده تن از نیروهای حافظ امنیت در استان سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش مجله رز در این پیام آمده است:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

شهادت هنر مردان خداست؛ کسانی که جان خود را در راه معبود خویش هدیه می‌کنند. شهدا نماد ایثار و فداکاری‌اند و نزد پروردگار متعال بالاترین درجات را داشته و روزی می‌خورند.

شهدای عرصه ی نظم و امنیت مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند و همه ما باید قدردان رشادت آفرینی این عزیزان در دفاع از ارزش های ملی و اسلامی باشیم.

امروز مدافعان عرصه نظم و امنیت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حریم مطهر جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌نمایند و با شهادت برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.

شهادت مظلومانه ۱۱ تن از همکاران با وفای خود را که در حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌های «جیش الظلم» به مقر انتظامی شهرستان راسک جانشان را فدا کردند، به حضرت بقیه الله الاعظم، رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، خانواده محترم آن شهدای سرافراز، بویژه همسران و فرزندانشان و همکاران زحمتکشم در فراجا، تبریک و تسلیت عرض کنم.

از خداوند رحمان علو درجات برای آن شهدای مظلوم و بزرگوار و صبر و اجر جزیل برای خانواده های گرامی شان مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم ستاد، جلیل موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا