مجله عمومی

ائمه معلمان سعادت بشریت هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام رضا باوقار شامگاه یکشنبه در جشن بزرگ نیمه شعبان در مشگین شهر اظهار کرد: امام زمان (عج) ذخیره و اندوخته بزرگ خداوند برای بشریت هستند و ظهور ایشان مقدمه ای برای نجات بشریت از ظلم و جور خواهد بود.

وی با بیان اینکه نیمه شعبان سالروز تولد آخرین ذخیره الهی است، خاطرنشان کرد: به فرموده ائمه معصوم کسی که امام زمان خود را نشناسد و بمیرد قطعا به مرگ جاهلیت دچار می شود و ما نیز باید با شناخت امام زمان خود راه رستگاری را در دنیا باز کنیم.

امام جمعه مشگین شهر اولین وظیفه بشر را در مقابل معصومین شناخت امام و درک آنان و خدمت به پیشگاه ائمه دانست و بیان کرد: همه ما باید جز سربازان واقعی امام زمان باشیم و در این صورت است که می توانیم زمانه خود را از دست مستکبرین و ظالمان نجات دهیم.

باوقار افزود: امام زمان (عج) واسطه فیض بین بندگان و پروردگار علم است و ثبات و آرامش آسمان و زمین به برکت مهدی موعود است.

وی تصریح کرد: اگر روزی زمین بدون امام بماند نظم هستی به هم می خورد چرا که معلم سعادت بشریت امامان هستند.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر بیان کرد: اگر می خواهیم منتظر واقعی باشیم و جز اصحاب حضرات باشیم باید اخلاق اسلامی داشته باشیم و مراقب رفتارمان باشیم تا به گناه آلوده نشویم.

باوقار در ادامه به حماسه بزرگ سیاسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی ایران با طرح نقشه هایی قصد دارند تا مانع حضور مردم در پای صندوق های رأی در روز ۱۱ اسفند بشوند اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ثابت می کنند که تحت هیچ شرایطی دست از این انقلاب و همچنین رهبر عظیم الشان و عزیز کشورمان دست بر نمی دارد و با مشارکت حداکثری مشت محکم بر زبان یاوه گویان خواهند زد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا