مجله هنر و فرهنگ

معرفی فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» کاری از رسول صدر عاملی

به گزارش شفاف، فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به نویسندگی و کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد و قرار است امروز در ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی ملت در حضور اصحاب رسانه و منتقدین اکران شود.

 

 «جنگل پرتقال» از تولیدات باشگاه فیلم اولی‌های بنیاد سینمایی فارابی است و  میرسعید مولویان، سارا بهرامی، رضا بهبودی، رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا بیک بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی، رضا پوده‌ای و حسام نورانی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

 خلاصه داستان این فیلم اینگونه روایت شده است: «سهراب بهاریان نمایشنامه‌نویس ناموفقی‌ست که به تازگی معلم دبیرستان شده است. حال پس از پانزده سال در یک سفر یک روزه به شهری که زمانی در آن تحصیل کرده است با واقعیتی رو به رو می‌شود…»

 

همچنین از عوامل اصلی فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» می‌توان به جانشین تهیه‌کننده: ایمان موید طلوع، مدیر فیلمبرداری: مسعود امین تیرانی، تدوین: محمد نجاریان، صداگذاری و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، موسیقی متن: علی صمدپور، طراحی چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیرتولید: عماد طاهری، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: سامان شهامت، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های بصری: کامیار شفیعی‌پور اشاره کرد.

 

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا