حمایت برای تکمیل یا ساخت سراهای دانشجویان متأهل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسام الدین حجازی امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، اظهار داشت: این نشست از ۱۲ تا ۱۴ بهمن‌ماه امسال به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، دیدگاه‌ها، پیشنهادها و تجربیات کاری خود را به اشتراک گذاشتند.

وی، گفت: حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها، یک حوزه بسیار با اهمیت و حساس است و در این نشست، بر استفاده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از تجربه‌های همدیگر، تأکید شد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، تصریح کرد: درباره تقویت امکانات و زیرساخت‌های سراهای دانشجویی همچون تقویت امکانات ورزشی برای سراها، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

حجازی، افزود: همچنین در این نشست، تأکید شد حمایت‌ها برای تکمیل یا ساخت سراهای دانشجویان متأهل، تقویت شود.

وی، ادامه داد: معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، تجربیات کاری خود را در زمینه راهکارهای ارتقای زیرساخت‌های تغذیه دانشجویی نیز به اشتراک گذاشتند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، تصریح کرد: در بخشی از مباحث نشست، بر تقویت و گسترش همکاری بین دانشگاه‌ها و بخش خصوصی توانمند برای ارتقای زیرساخت‌های حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها، تأکید شد.

حجازی، بیان کرد: رویکرد سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نهادینه‌شدن زیست سالم دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور است.

وی، ادامه داد: در زیست سالم دانشجویان، هم، سلامت جسم، هم سلامت روان دانشجویان، مدنظر است.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، تصریح کرد: کوشش سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور آن است که شاخص‌های زیست سالم دانشجویان، ارتقا یابد و این شاخص‌ها، در سطح دانشگاه‌ها، نهادینه شوند.

حجازی، افزود: در هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، گزارش اقدامات انجام شده در زمینه زیست سالم دانشجویان، ارائه و درباره‌اش، گفت‌وگو شد.

وی، گفت: در این نشست، معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، دیدگاه‌های خود را درباره ترم جدید تحصیلی نیز با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، ادامه داد: همچنین درباره موضوعات مربوط به شاخص‌های رفاه دانشجویی، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌ها و موضوعات مشابه، گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

حجازی، تصریح کرد: خوشبختانه در مدت یک سال گذشته، با حمایت رئیس دانشگاه لرستان، اقدامات زیرساختی ارزشمندی به‌ویژه در زمینه ارتقای کیفیت سراهای دانشجویی صورت گرفته است.

وی، تصریح کرد: در بخش سلامت جسم و روان دانشجویان نیز خدمات و فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ارتقا یافته‌اند که البته این روند تداوم دارد.

خروج از نسخه موبایل