۷۵ عنوان برنامه ویژه دهه مبارک فجر در کهگیلویه برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی اصغر پور بهشت شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه فجر افزود: دهه فجر امسال با نام «ایران استوار و ۴۴ سال افتخار» نامگذاری شده و این برنامه‌ها در قالب ۷۵ عنوان در حوزه‌های مختلف و با فعال سازی قریب به ۱۸ کمیته در کهگیلویه محقق می‌شود.

پور بهشت برنامه‌ها در سطوح شهرستانی و درون سازمانی را با سه محور جهاد تبیین، امید آفرینی و خدمت گذاری در جامعه عنوان کرد.

وی با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین و برنامه ریزی دشمن در حوزه جنگ نرم، تاکید کرد: برنامه‌های مختلف و گسترده‌ای برای تبیین خدمات نظام در فضای حقیقی و مجازی از سوی سپاه تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه با اشاره به محور جهاد امید آفرینی، گفت: برگزاری جشن‌های ویژه این ایام در نقاط مختلف شهرستان با برنامه «آوای چکاوک» و استفاده از ظرفیت ۵۰ هنرمند هم استانی در قالب کاروان‌های شاد پیمایی از ۱۹ بهمن ماه در معابر و مدارس اجرایی خواهد شد.

پور بهشت همچنین از برگزاری جشنواره بومی محلی دیشموک خبر داد و گفت: در بخش‌های مختلف برنامه‌های متنوع و متناسب با این ایام با محوریت پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج برگزار خواهد شد.

وی اعزام کاروان‌های خدمات رسان اعم از توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه، اعزام گروه‌های جهادی، پزشکی و میز خدمت با حضور مسئولین را از مهمترین برنامه‌های جهاد خدمت رسانی عنوان کرد.

پور بهشت با توجه به اهمیت مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: در جهت نکوداشت این ایام الله‌ها و جلوگیری از هدف دشمن برای کمرنگ کردن و کتمان ایام این دهه تمام تلاش خود را داشته باشیم.

در پایان این نشست طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد «سید سجاد محمدیان» خبرنگار و فعال رسانه بعنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

خروج از نسخه موبایل