اقتصادی

فعالان قرآنی یزد بیمه می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدرضا شایق عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند شناسایی و بیمه فعالان قرآنی یزد به خوبی در استان در حال انجام است به نحوی که تاکنون قریب ۴۰۰ نفر از طریق اتحادیه یزد عضو صندوق بیمه اجتماعی شده‌اند و ثبت‌نام همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: فعالان قرآنی اعم از حافظان، قاریان، کادر اداری و هر فردی که از نظر مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن صلاحیت داشته باشد، می‌توانند از این طریق برای بیمه و عضویت صندوق اجتماعی معرفی شوند.

شایق ادامه داد: همچنین مجموعه‌های فرهنگی و بسیج با توجه به ظرفیت خوبی که از طریق اتحادیه کشوری برای عضویت و بیمه صندوق اجتماعی در نظر گرفته شده و یزد نیز با توجه به سهمیه‌ای که دارد، می‌توانند از این بیمه بهره‌مند شوند.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت عنوان کرد: فعالان جلسات خانگی قرآن کریم نیز می‌توانند از این بیمه استفاده کنند.

وی افزود: افراد واجد شرایط می‌توانند مدارک، عکس و اطلاعات خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۱۷۷۱۳۱۰ به این اتحادیه ارسال کنند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا