اقتصادی

سنندج رنگ و بوی معنوی به خود گرفت/ تشییع پیکر 4 شهید گمنام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، استقبال و تشییع پیکر شهید و بدرقه آن کوچک و بزرگ نمی‌شناسد وقتی فراخوان شود همه می‌آیند، بزرگ و کوچکش را فقط در قد و قامت حاضران می‌توان دید وگرنه دل‌های دلدادگان و عاشقان شهدا همگی بزرگ و دریایی است.

امروز نیز مراسم تشییع پیکر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر دستان مردم این شهر انجام می‌شود شهدایی که روز پنج شنبه با حضور مسؤولان، مردم و خانواده‌های شهدای این شهر از طریق پلیس راه کرمانشاه وارد سنندج شدند و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

سنندج رنگ و بوی معنوی به خود گرفت/ تشییع پیکر 4 شهید گمنام

چند روزی که میهمان مردم سنندج بودند فقط دلتنگی‌های فرزندان و مادران و پدران شهدا را التیام دادند و آرامبخش دل‌های معنوی این شهر شدند.

شبی را در مهدیه سنندج، شبی را در دانشگاه کردستان و شبی را در هاجره خاتون این شهر میهمان شور و حال معنوی سنندجی‌ها بودند.

سنندج رنگ و بوی معنوی به خود گرفت/ تشییع پیکر 4 شهید گمنام

امروز یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان شده با سالروز عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، در میان جمعیتی عزادار و پر از اندوه و ماتم‌زده، چهار شهید گمنامی که مظلومانه به شهادت رسیده‌اند بر دستان مردم این شهر تشییع شدند.

مسیر میدان آزادی تا انقلاب شهر سنندج مملو از مردمی است که برای تشییع و بدرقه پیکر شهدای گمنام حضور یافته‌اند و هیئتی‌ها نی در این مراسم با برپایی ایستگاه‌های صلواتی پذیرای مهمانان این مراسم معنوی شده‌اند.

سنندج رنگ و بوی معنوی به خود گرفت/ تشییع پیکر 4 شهید گمنام

بعد از مراسم تشییع، پیکر مطهر سه شهید به شهرستان‌های قروه، بیجار و دهگلان منتقل می‌شود و یک شهید نیز در سنندج تدفین و در ستاد سپاه بیت‌المقدس کردستان، پیکر یکی دیگر از شهدا در محل کارخانه سیمان بیجار، و در دهگلان در محل پارک لاله و در قروه نیز در روستای قلعه تدفین و خاکسپاری می‌شوند.

سنندج رنگ و بوی معنوی به خود گرفت/ تشییع پیکر 4 شهید گمنام

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا