کسب و کار محلیمجله عمومی

هزینه دوره icdl در سال 1402 اعلام شد!

اهمیت شرکت در دوره آموزش icdl پیشرفته

به عنوان یکی از موضوعات مهم در حوزه های مختلف شغلی مطرح می باشد. تسلط افراد به مهارت های icdl در اولویت استخدام آنها نقش مهمی ایفا می کند. حتی اگر دانشجو هستید یا در جستجوی افزایش مهارت خود در بازار کار می باشید، آموزش مهارت های هفت گانه ICDL می تواند برگ برنده شما برای اهداف تعریف شده در مسیر پیش رویتان باشد. دوره آموزش icdl پیشرفته به شما کمک می کند تا به شکل حرفه ای در مباحث اصلی کار با کامپیوتر مهارت کسب کنید. با کسب مدرک دوره icdl پیشرفته به راحتی می توانید برای مهاجرت، استخدام یا رقابت در بازار کار در صدر قرار بگیرید. با دریافت این اهداف برای شما دست یافتنی تر می شود.

هزینه دوره icdl : در دنیای تکنولوژی امروزه، یکی از نیازهای اساسی برای هر فرد در هر سمت و شغلی، مهارت کار با کامپیوتر است. یادگیری مهارت های کار با کامپیوتر و افزایش سطح معلومات در زمینه علوم مرتبط با آن در بازدهی شغلی و ایجاد شرایط بهتر و راحت تر در روند انجام کارها نقش مهمی دارد. از این رو، در اولین گام برای هر فردی تسلط بر مهارت های هفت گانه و افزیش قابلیت کار با ابزارهای کامپیوتری مطرح می شود. این مهم با شرکت در دوره آموزش icdl پیشرفته حاصل می شود. برای حضور در دوره icdl پیشرفته لازم است که قبل از آن، دوره مقدماتی آن را گذرانده باشید.

 هارت های آموزشی در دورهICDL Advanced

استفاده از صفحه گستردهها (Excel Spreadsheets)

در این مهارت از دوره icdl پیشرفته لازم است داوطلب، مهارت لازم را در استفاده از ابزارهای ارائه مطالب در کامپیوتر شخصی کسب می کند. او قادر است وظایفی همچون ایجاد، شکل دادن و آماده کردن مطالب برای ارائه و نمایش را انجام دهد. وی همچنین توانایی ایجاد ارائه‌های متفاوت متناسب با مخاطبان و موقعیت های مختلف را دارا شده و می تواند اعمال پایه برای کار با گرافیک و نمودارها و استفاده از انواع موثر نمایش اسلاید را انجام دهد.

دوستانی که به هر دلیل نمی توانند از کلاس های حضوری  استفاده کنند، در دوره های آنلاین ثبت نام نمایند، آموزش غیر ICDL، کلاس آنلاین کامپیوتر و آموزش های مجازی به شما در صرفه جویی زمان و هزینه کمک می کنند.

استفاده از بانک های اطلاعاتی (Access Databases)

داوطلبان پس از طی دوره آموزش icdl پیشرفته (دوره ICDL Advanced) اطلاعاتی سازمان یافته تر و کارایی حرفه ای تر و خلاقیت بیشتری در زمان استفاده از نرم افزار مربوطه دارند. در نتیجه خروجی های جذاب تری را ارائه می دهند.

مزایای دوره آموزشی ICDL Advanced

مهمترین سرفصل های دوره icdl پیشرفته

مدرک icdl پیشرفته

گواهینامه icdl هفت مهارت بزرگ‌ترین مدرک شناخته‌شده جهان در زمینه کامپیوتر است و مدرک معتبری برای ارائه (چه در داخل و چه در خارج از کشور) است. شما درصورتی‌که دوره آموزش icdl پیشرفته و مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارید از یک کاربر مبتدی کامپیوتر به یک متخصص تبدیل شوید و با اعتمادبه‌نفس کامل به دنبال کار مناسب باشید. از این گواهینامه می توانید به‌ منظور استخدام یا ارتقا شغلی خود به‌عنوان یک متخصص جهانی کامپیوتر استفاده نمایید. به‌علاوه استفاده از این گواهینامه برای شرکت‌ها این مزیت را دارد که هزینه‌های پشتیبانی IT را برای آن‌ها کاهش می‌دهد.

هر مورد Advanced از دوره آموزشicdl پیشرفته به عنوان یک گواهینامه‌ مستقل و مجزا طراحی شده و داوطلبان در صورت گذراندن هر ماژول به عنوان کاربر پیشرفته آن برنامه‌ی خاص‌، گواهینامه کسب خواهند کرد. پس از تکمیل تمام موارد به داوطلبان گواهینامه‌ تخصصی (Expert) ICDL اعطا می‌شود که بیانگر مهارت حرفه‌ای آنهاست. در دوره آموزش icdl پیشرفته (ICDL Advanced) داوطلبان این فرصت را پیدا می کنند که در استفاده از برنامه تخصص لازم را پیدا کرده و مهارت ‌هایی فراتر از خصوصیات معمول نرم افزار در سطوح حرفه ای تر به دست آورند.

هزینه دوره icdl پیشرفته

بر اساس منطقه ای که در آن ثبت نام می کنید و همچنین سیاست های سالانه سازمان فنی و حرفه ای و بنیاد جهانی ICDL، هزینه دوره آموزش icdl پیشرفته می تواند تغییراتی داشته باشد که طبق آخرین تغییرات در صفحه ثبت نام (هر شعبه) ذکر می شود.

مباحث دوره ICDL هفت مهارت

کتاب ها و منابعی که در ICDL هفت مهارت (دوره آموزش icdl پیشرفته و مقدماتی) تدریس می شود اغلب توسط گروه مولفین سازمان فنی و حرفه ای و بنیاد جهانی ICDL تنظیم می شود. استانداردی که برای این دوره در نظر گرفته شده است شامل چهار مهارت اصلی می شود که شامل کار با اینترنت اکسپلورر، WORD ، EXCEL، Access و power point است. این مهارت ها در کتب جداگانه تالیف شده و هر چند سال با توجه به نسخه های نرم افزارهای آفیس به روز می شود.

اینترنت اکسپلورر

مدرک دوره icdl فنی حرفه ای را با راشد تجربه کنید

با توجه به ارتقای مهارت های هفتگانه کامپیوتری در در دوره آموزش icdl پیشرفته و اهمیت آن در بازدهی شغلی، شرکت در این دوره ضروری تلقی می شود. بخش مهمی از کیفیت مهارت های کسب شده در این دوره، به نحوه آموزش و حضور متخصصان خبره در آموزشگاه منتخب داوطلبان ارتباط دارد. در مؤسسه آموزش های بین المللی با بهره گیری از کارشناسان مجرب و روش های نوین آموزشی، این مهم برای داوطلبان حاصل می شود. داوطلبان پس از گذراندن دوره، مدرک icdl پیشرفته (مدرک تخصصی ICDL)، شبکه رایانه ای که دال بر مهارت حرفه ای آنهاست، دریافت می کنند.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا