کسب و کار محلیمجله عمومی

کامل ترین کاتالوگ کاشی بین کابینتی 1401 منتشر شد

کاربرد کاشی (tile) بین کابینتی مدرن چیست؟

همه ما می‌دانیم که آشپزخانه قسمتی ضروری و مهم برای همه خانم هاست. حتی خانم هایی که در بیرون از خانه هم کار می‌کنند، ساعت های زیادی را این مکان برای تهیه غذا می‌گذرانند. پس نیاز است که این قسمت از خانه را رسیدگی ویژه ای به نسبت دیگر قسمتها کنیم.

کاشی بین کابینتی جدید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

خرید اینترنتی و دیدن کاتلوگ کاشی بین کابینتی این مدل کاشی اسپیناس باعث جذاب تر شدن این قسمت از خانه می‌شود. داشتن یک آشپزخانه صمیمی و مورد علاقه خانم ها در منزل کار ساده ای نیست. دکوراسیون داخلی آشپزخانه نشانگر اتحاد بین رنگ، بافت و سبک مورد علاقه خانم خانه و ساکنین است. گاهی این یکپارچگی و هماهنگی بین اجزای دکوراسیون آشپزخانه کسل کننده هم می‌شود، پس بهتر است با واقعیت کنار بیاییم! این محصول جذاب باعث صمیمی تر شدن و یکپارچگی درآشپزخانه می‌شود.

طراحی داخلی آشپزخانه

آشپزخانه یکی از بخش های مهم خانه است. شما زمان زیادی را در آشپزخانه طی میکنید و همچنین امروزه آشپزخانه ها طوری طراحی می شوند که جزویی از فضای پذیرایی هستند و قابل دید می باشد به همین خاطر است که امروزه طراحی داخلی آشپزخانه و کاشی بین کابینتی مهم شده است. برای زیبا کردن دکوراسیون داخل خانه ابتدا باید از آشپزخانه شروع کنید چیدمان درست کاشی در آشپزخانه و انتخاب درست طرح و رنگ کاشی ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه و آشپزخانه دارد.

سعی کنید در انتخاب کاشی ها به رنگ و طرح کاشی خوب توجه کنید رنگ و طرح کاشی ها باید با سایر وسایل های موجود در آشپزخانه هماهنگ باشد برای مثال اگر کاشی ها با کابینت و کاشی کف با دیوار آشپزخانه هماهنگ نباشد باعث شلوغی آشپزخانه و کاهش زیبایی می شود.پس کاشی های اشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی ان دارد. معمولا بیشتر افراد به نحوه چیدمان کاشی ها آشنا نیستند و هنگام خرید کاشی با مشکلات مواجه می شوند و در فروشگاه به دلیل تنوع زیاد در کاشی ها سردرگم می شوند پس حتما قبل از مراجعه به فروشگاه خوب تحقیق کنید.

تاثیر خرید کاشی بین کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه

در قسمت بالا هم گفتیم که آشپزخانه یکی از مکان هایی است که زیبایی آن، نقش بسیار مهمی در انگیزه و روحیه‌ی اهالی خانه دارد. کاشی آشپزخانه بین کابینت به زیبایی آن کمک می‌کند. از آنجا که قسمت‌ زیادی از دیوار این مکان به وسیله‌ی کابینت‌ها پر شده است، دیوار بین دو کابینت بالا و پایین، معمولا تنها بخشی از دیوار است که ظاهر زیبایی ندارد؛ بنابراین رنگ و مدل آن، تاثیر فوق العاده ای در آشپزخانه خواهد داشت.

به عنوان مثال، استفاده از کاشی میان دو کابینت طلایی یا حتی براق و رنگ روشن، در بزرگ‌تر نشان دادن این مکان بسیار موثر است. اگر کابینت های شما رنگ قهوه ای داشته باشد استفاده از این مدل یکی از بهترین گزینه هاست. در مثالی دیگر، اگر از  بین کابینتی طرح گل استفاده شود، نمای بسیار زیبایی از بیرون از محیط آشپزخانه له این مکان خواهد داد. همچنین  طرح کلکته از نمونه‌های دیگر است که زیبایی خاصی دارد و متناسب با سلیقه‌های خاص است.

مزایای استفاده از دیوارپوش های بین کابینتها

یکی از ویژگی های جالب این محصولات این است که معمولا بر روی محصولات دیگر قرار می‌گیرند. برای مثال زمانی که خانه ساخته می‌شود سازنده آشپزخانه را تکمیل شده به شما تحویل می‌دهد و شما برای زیبایی بیشتر به سراغ دیوارپوش های بین کابینت می‌روید و آن را روی کاشی های قبلی نصب خواهید کرد. پس به راحتی می‌توانید آنها را تعویض کنید. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این محصولات کیفیت انها است. به دلیل استفاده در آشپزخانه و سروکار داشتن با چربی ها و آلودگی ها، این کالا را با کیفیت بالا می‌سازند. بسیاری از طرح های سرامیک پرسلان را می توانید در کاشی بین کابینتی نیز بیابید.

کاشی بین کابینتی جدید رنگ تیره و طوسی

اگر رنگ کابینتهای خانه شما به رنگ روشن یا نیمه روشن است، مانند کرم یا سفید و… بهتر است برای ایجاد تضاد بین رنگهای کابینت و دیوار از بین کابینتی شیشه ای رنگ تیره استفاده کنید. کاشی یا سرامیک رنگ تیره بازتابش نور کمی دارد و نور را کمتر منعکس می‌کند. رنگهایی مانند طوسی هم می‌تواند زیبایی دو چندانی به این مکان بدهد. البته باید دقت داشته باشید که کاشی و سرامیک در این رنگ کمی سخت پیدا می‌شود.

فروش کاشی بین کابینتی سفید

معمولا از این مدل برای آشپزخانه های کوچک استفاده می شود. کاشی های سفید باعث افزایش بازتاب نور و باز شدن و بهتر دیده شدن فضای آشپزخانه می شود. البته به این نکته هم باید دقت زیادی کرد که اگر نور زیاد باعث اذیت چشمان شما می شود. اما اگر به دلیل زیبایی این محصول اصرار بر استفاده از مدل چسبی سفید دارید از نمونه سفید مات شده این مدل استفاده کنید.

سرامیک بین کابینتی برای کابینت سفید

اگر کابین های آشپزخانه شما سفید است به شما توصیه می‌کنیم به سمت محصولات تیره یا نیمه روشن بروید. زمانی که شما از کابینتهای روشن استفاده می‌کنید بهتر است یک تضاد بین محصولات و در آشپزخانه خود ایجاد کنید تا جلوه بهتری به این مکان بدهید.بسیاری کاشی های بین کابینتی را به جای کاشی سرویس بهداشتی نیز استفاده می کنند، به نظر شما آیا این درست است؟

قیمت کاشی بین کابینتی ارزان چقدر است؟

قیمت سرامیک بین کابینتی به عوامل مختلف زیادی بستگی دارد. یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن دقت کنید کیفیت کار است. اگر بدنبال کاشی ارزان قیمت هستید باید این فاکتور اصلی و مهم را نادیده بگیرید. دقت داشته باشید که در هر خریدی ارزانی نشانه کیفیت کم است. نکته مهم بعدی که باید در هنگام خرید به آن دقیت کنید: ضخامت این مدل است. حتما باید به انتخاب خود دقت کنید که بعد از نصب پشیمان نشوید.

یک فاکتور مهم دیگر سازنده این محصولات است. هنگام خرید دقت کنید که از محصولاتی خرید کنید که برای شما آشنا و در بازار شناخته شده باشند. برای مثال ایفا سرام یکی از برندهای معروف و قابل اعتماد است. برای اینکه کلاه سرتان نرود می‌توانید به مشاورین اعتماد کنید و از آنها درخواست راهنمایی کنید. تنوع این محصولات بسیار زیاد است و بهتر است قبل از هر خریدی از مدل و رنگ انتخابی مطمئن شوید. لیست قیمت سرامیک بین کابینتی را در سایت ما در دسته بندی مربوطه مشاهده نمایید.

ویژگی های مهم در هنگام خرید

  1. مقاومت در برابر حرارت. یادتان باشد این مدل از محصولات قرار است در آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد. پس باید تحمل حرارت بالایی داشته باشند.
  2. مقاوم در برابر ضربه. در این مکان اشیای تیزی وجود دارد. انتخاب شما باید طوری باشد که پس از گذشت مدتی کوتاه مجبور به تعویض نشوید.
  3. مقاوم در مقابل شستشو. قابلیت شستشو یکی از نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید.

کاشی بین کابینتی چسبی

همواره ما دوست داریم تغییراتی در آشپزخانه و دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدیم چه بسا بعضی از تغییرات نیازمند تخریب و ساخت دوباره قسمتی از آشپزخانه است. پس هزینه ای که قرار است برای کاشی و سرامیک آشپز خانه انجام بگذاریم بیشتر می شود.مسئله اینجاست که چه میتوان کرد تا هزینه این ساخت و ساز ها کم شود. اگه قرار باشه کاشی بین کابینتی آشپزخانه خودتو عوض کنی اول باید کل دکوراسیون و کابینت های آشپزخانه رو از جاشون دربیاری بعد قسمت هایی که میخوای عوض شه با دقت تخریب کنی و بعد کاشی بین کابینتی رو به جای مورد نظرش اضافه کنی.

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

از جدیدترین کاشی های بین کابینتی که می تونیم بهش اشاره کنیم کاشی بین کابینتی با رنگ طلایی هست.این کاشی ها مناسب آشپزخانه هایی است که استایل و رنگ سیاهی دارند.ترکیب رنگ سیاه و رنگ طلایی کاشی بین کابینتی تاثیر فوق العاده ای دارد و جزو ترند های 2022 بوده است.

کاشی بین کابینتی در رنگ های تیره مانند خاکستری ، سیاه و طوسی

این نوع از کاشی ها مناسب مکانی هست که کابینت های سفید و روشنی دارند.ترکیب سفید و رنگ های خاکستری ، طوسی و مشکی دیزاین خاص به اشپزخانه می دهد. در این دیزاین خاص همواره باید کابینت ها نیز از طراحی فوق حرفه ای برخوردار باشد تا چشم بیننده به حیرت وادار شود. واسه جذاب کردن و دیده شدن عالی می تونید از کابینت با رنک های یخچالی ، سفید ، طوسی خیلی روشن استفاده کنید.

کاشی بین کابینتی : سرامیک طرح سنگ

این نوع از کاشی ها همواره خواهان زیادی دارند.چه بسا آشپزخانه را هم مدرن و هم کلاسیک نشان میدهند . یک طرح ساده و ماندگاری است.اگر می خواهید کاشی های بین کابینتی طرح سنگ شما به زیبایی هرچه تمام تر رخی نشان دهند باید. با رنگ کابینت کنید.برای مثال اگر کاشی های شما رنگ طوسی داشته باشند با رنگ فیروزه ای پررنگ یک ترکیب فوق العاده ای خواهند داشت.یا اگر کاشی شما سفید باشد با رنگ کابینت سیاه ترکیب رنگی فوق العاده و جذاب بری آشپزخانه شما خواهند داشت،و همچنین ترکیب کاشی های بین سرامیکی با در طرح سنگ حس فوق العاده ای زیبایی را به خانه شما می بخشد

چند سوال متدوال

نصب کاشی بین دو کابینت چگونه است و چقدر زمان می برد؟

نصب کاشی بین کابینت ها بسیار آسان و ساده است، و برعکس چیزی که به نظر می‌آید است. در واقع  بسته به نوع محصولی که می‌خرید خود شما می توانید آن ها را گاهی بدون نیاز به نصاب نصب کنید.

برای نصب این مدل کاشی باید چسبی که در پشت هر محصول قرار دارد را جدا و سپس آن را بر روی جای مد نظر نصب کنید.

کاشی های بین کابینت قابلیت شست و شو هم دارند؟

بله حتما این قابلیت را دارند. شما می‌توانید از مواد شوینده یا حتی از اسپری های تمیز کننده و یا مواد چند منظوره استفاده کنید. فقط باید با احتیاط این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که از جوهرنمک یا وایتکس یا مواد این چنینی بهتر است که استفاده نکنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا