مجله ورزشی

هواداران درباره مهری منصف نبودند/ به بازیکنان گفتم عصبی نباشید

ساپینتو: هواداران درباره مهری منصف نبودند/ به بازیکنان گفتم عصبی نباشید

سرمربی استقلال نظرات خود درباره بازی مقابل ملوان را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری مجله رز؛ ریکاردو ساپینتو درباره بازی امروز مقابل ملوان گفت: اول از همه می‌خواهم این برد خیلی بزرگ را به تیمم که خیلی خوب بودند و هواداران تقدیم کنم که به استادیوم بازگشتند. امیدوارم تعداد تماشاگران از بازی بعدی بیشتر شود. انگیزه‌ای که آنها به ما می‌دهند خیلی خوب است و امروز هم ۹۰ دقیقه ما را تشویق کردند. مهم‌ترین قسمت از بازی امروز حضور هواداران بود. باید به هواداران تبریک بگویم و این برد را به آن‌ها تقدیم کنم؛ چه آن‌هایی که آمده بودند و چه آن‌هایی که در خانه بودند چون محدودیت‌هایی برای آمدن به استادیوم داشتند. یک تیم که خوب بازی می‌کرد و موقعیت خوب ایجاد می‌کند. قضاوت‌های داوری در چند صحنه زیاد خوب نبود. قابل باور نبود که کارت قرمز به مدافع حریف داده نشد چون ارسلان را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان زد. به تیمم گفتم که عصبی نشوید و ادامه دهید. آن‌ها خوب بازی کردند، موقعیت ایجاد کردند، گل زدند و از بازی لذت بردند. بازیکنانمان لایق این برد بودند. در لیگ به لیاقتمان نرسیده بودیم و امروز به پیروزی‌ها برگشتیم. به تیم و بازیکنانم افتخار می‌کنم و. بابت سه امتیاز خوشحالم.

سرمربی استقلال در مورد اختلاف با صدر اعلام کرد: ما خوب و سخت کار می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. ما تمام بازی‌ها را می‌خواهیم ببریم. همانطور که قبلا گفتم، به نظرم تا الان ۱۰ الی ۱۱ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از ما گرفته شده که اگر گرفته نمی‌شد، الان صدر جدول بودیم. ما همیشه کیفیت خوبی را نشان می‌دهیم اما وقتی کسی ما را اینطور می‌کشد، نمی‌توانیم تنهایی ببریم. ما در بازی قبلی لایق باخت نبودیم. ما ادامه دادیم و مقابل همه جنگیدیم و به این باور رسیدیم که می‌توانیم بهتر شویم و تا آخر می‌جنگیم. زوج چشمی و سیلوا؟ مرادمند مصدوم است و عارف هم در حال بازگشت است. امیدوارم سریع برگردند چون لازمشان دارم. من به همه نیاز دارم. همانطور که قبلا گفتم همه فضا و شانس بازی دارند. تا الان فکر کنم فقط سینا بازی نکرده است. امیدوارم در زمان مناسب بتوانم به او هم بازی دهم تا در زمان لازم بازی کند. من دوست دارم ۱۰۰ درصد ۲۷ بازیکنم را داشته باشم. اگر حق انتخاب داشته باشم، کارم راحت است. باید خودمان را اصلاح و تقویت کنیم. روزبه می‌تواند در دو پست خوب بازی کند که بیشتر اوقات در پست ۶ بازی کرده است. در این پست امروز هم خوب ظاهر شد.

وی افزود: در مورد شهباززاده؟ نمی‌توان همه را تعویض کرد. بعضی وقت‌ها پیمان، رضا و رمضانی تعویض می‌شوند. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. هر بازی تاریخ و مشخصات خودش را دارد. بعضی اوقات بازی نیاز به پیمان دارد و بعضی اوقات به سجاد یا به بازیکنان دیگر. همیشه به دنبال این هستم که در بهترین زمان بازیکن‌ها را اضافه کنم تا بهترین بازی‌شان را انجام دهند. همه را در آن واحد نمی‌توان بازی داد. همیشه سعی کردم که عادل باشم و با بازیکنان منصف باشم. از همه بازیکنانم راضی و خوشحال هستم و همه آن‌ها حرفه‌ای هستند. همیشه با ذهنیت برد وارد می‌شوند. خیلی خوشحالم و باید به این نتایج ادامه دهیم. مهری؟ شاهد بازی عالی‌ای از مهری بودیم. او خیلی بازی نکرده و شانس زیادی تا الان نداشته است. شاید بعضی از هواداران آنطور که باید و شاید به سعید ارزش تا الان نداده‌اند و با او منصف نبوده‌اند؛ همان اتفاقی که برای آرش افتاد. البته بعضی از افراد. من مربی هستم و تصمیم می‌گیرم و هیچ مشکلی ندارم که مسئولیت تصمیمم را بر عهده بگیرم. من تا الان خودم تصمیم گرفته‌ام که چه کسی بازی کند و چه کسی نکند. برای من این دو بازیکن خیلی مهم هستند و اگر همینطور ادامه دهند، بازی خواهند کرد. سوپرایز از عملکرد مهری؟ نه. چون وقتی به آن‌ها اعتماد دارم به این دلیل است که آن‌ها را می‌شناسم. من هافبک‌های خیلی خوبی دارم. مهدی‌پور، امید و زواری که جوان است و با زمان بهتر خواهد شد. ما هافبک‌های خوبی داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند. من می‌خواهم به همه آن‌ها انگیزه بدهم.

ساپینتو در پایان درباره مصدومیت محبی اظهار داشت: او چند هفته است که یک مشکلی از ناحیه کمر دارد. ماه آخر برای ما از نظر مصدومیت خیلی سخت بود چرا که وضعیت چمن خوب نبود. سعی کردیم این مشکل را حل کنیم و گام به گام حل خواهیم کرد. هفته آینده مهدی‌پور و عارف به ۱۰۰ درصد خودشان می‌رسند. شاید مرادمند هفته بعد نرسد اما برای هفته بعدش می‌رسد. کاپیتان ما سید هم مشکلی از ناحیه پاشنه دارد که سعی می‌کنیم سریعا تا هفته بعد او را برسانیم. گام به گام تیم را می‌رسانیم.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا