مجله ورزشی

رضایت خمس از چمن ورزشگاه یادگارامام (ره)

مجله رز/آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی از رضایت سرمربی تیم فوتبال تراکتور نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) خبر داد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با مجله رز اظهار کرد: پس از منتفی شدن کاشت چمن در ورزشگاه یادگارامام (ره)، دستگاه های تقویت چمن را از تهران وارد کردیم تا کیفیت زمین این ورزشگاه بهبود پیدا کند.

وی افزود: صبح روز شنبه ۲۱ مردادماه پاکو خمس، سرمربی تیم فوتبال تراکتور از چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) بازدید کرده و نسبت به کیفیت چمن این ورزشگاه اظهار رضایت کرده است.

به گزارش مجله رز، تراکتور در اولین دیدار خانگی این فصل خود، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۱۹ مردادماه مقابل پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا