مجله ورزشی

عبدالعزیز و اسفندیار پس از شکست ایران چه گفتند؟

تیم ملی والیبال ایران مقابل هلند شکست خورد.

به گزارش مجله رز، امیرحسین اسفندیار بعد از شکست تیم ملی مقابل هلند اظهار کرد: بازی پر نوسانی را شاهد بودیم. در ست اول شروع خوبی داشتیم اما عملکرد ایران در ست دوم با نوسان همراه بود. درکل شاهد یک بازی تماشاگرپسند بودیم . در برخی مقاطع بازی که می‌توانستیم عملکرد کامل‌تری داشته باشیم این کار را انجام ندادیم و از خودمان راضی نیستیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: نیمه شب گذشته حال بدی به من دست داده بود. در نهایت کار من به سرم و قرص کشید و چند آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم اما نمی‌توان با این مسائل شکست مقابل این تیم را توجیه کرد. قطعاً مقصر هستیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که جبران کنیم و بتوانیم مردم را دوباره خوشحال کنیم.

اسفندیار در رابطه با استقبال پر شور هواداران ایرانی از تیم ملی والیبال ایران در دیدارهای هفته دوم لیگ ملت‌ها، تصریح کرد: در همه جای دنیا ایرانی‌ها به ورزشکاران خود لطف دارند. امروز هلند میزبان بود اما فکر می‌کنم حدود 10 درصد تماشاگران ایرانی بیشتر بودند. واقعا از هواداران تشکر می‌کنم و خیلی ناراحت هستم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. قطعاً تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که در بازی‌های آینده جبران کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم که همیشه از ورزشکاران خود حمایت می‌کنند و از دور دست آن‌ها را می‌بوسم.

همچنین نیمیر عبدالعزیز گفت: مسابقه خیلی خوبی برای هواداران بود. هر دو تیم بارها با هم مبارزه کردند و در نهایت هلند پیروز این دیدار بود که از این بابت خوشحالم.

کاپیتان تیم ملی والیبال هلند ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران در این دیدار نقطه ضعفی نداشت. امروز در سرویس و دریافت اول یک ست ایران فوق‌العاده ظاهر شد و در ست بعدی هلند در این دو فاکتور بهتر عمل کرد. کلید پیروزی در این مسابقه هم همین نکته بود و خوشبختانه توانستیم در سرویس و دریافت اول کمی بهتر عمل کنیم تا به پیروزی برسیم. تیم ملی والیبال ایران امروز در مجموع عملکرد خوبی داشت.

وی در خصوص جدال زیر تور با بازیکنان ایران در اواسط دیدار نیز بیان کرد: هیچ بحث و جدالی در این دیدار صورت نگرفت. این روال عادی است که بازیکنان تیم‌ها در جریان بازی با هم گفت‌وگو می‌کنند و یک واکنش طبیعی است. وقتی که با استرس بازی می‌کنید و می‌خواهید پیروز میدان باشید، بحث‌هایی صورت می‌گیرد اما بی‌احترامی و جدالی در کار نبود.

گیجس جورنا دریافت کننده قدرتی هلند گفت: در ست اول و سوم این مسابقه تیم ملی والیبال ایران فشار زیادی را در سرویس به تیم هلند تحمیل کرد. اما همانطور که مشاهده کردید ما نیز چنین کاری را با تیم ملی والیبال ایران انجام دادیم. هر زمانی که هلند سرویس بهتری زد، در آن ست به پیروزی رسیدیم و هر زمانی که تیم ایران در سرویس بهتر عمل کرد، پیروز میدان بود. از نظر من هر دو تیم بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند که باعث شد بازی سخت و نزدیکی داشته باشیم. خوشحالم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی در خصوص جو سالن و حضور تماشاگران ایرانی نیز بیان کرد: جو فوق‌العاده‌ای را شاهد بودیم. این‌که تماشاگران ایرانی و هلندی زیادی در سالن بودند، واقعا خوشحال کننده بود. همین موضوع موجب شد که لحظه به لحظه در جریان بازی جو سالن بهتر شود. هواداران هر دو تیم تمام و کمال پشت تیم خود ایستاده بودند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا