ماسک ورقه ای آووکادو برای چی خوبه؟

ماسک صورت ورقه ای مرطوب کننده و آبرسان کره ی آووکادو

Moisturizing and hydrating face mask AVOCADO brand

ماسک صورت ورقه ای  آووکادو از سری محصولات بیوآکوا؛ برای کسانی که از پوست خشک خود ناراضی هستند و زبری پوست، برایشان آزار دهنده و حتی در موارد حاد، دردناک است، می تواند مناسب ترین گزینه باشد. این ماسک، آبرسانی بسیار قوی و مرطوب کننده ای عالی است. خاصیت مرطوب کنندگی ماسک آبرسان آووکادو، برای روشن کردن پوست، از بین بردن چروک های ریز پوست صورت، درخشان کنندگی و شادابی پوست هایی که به دلیل کهولت سن زیباییشان تحت تاثیر قرار گرفته و همچنین رفع پف چشم، یکی از پر مخاطب ترین ماسک های موجود است.

ویتامین F موجود در ماسک ورقه ای آووکادو، از پوسته پوسته شدن صورت جلوگیری کرده و در درمان این مشکل پوستی نقش مهمی ایفا می کند. ویتامین F موجود در ماسک ورقه ای آووکادو، همچنین پوست را در برابر اشعه های مضر آفتاب، مانند UVA و UVB به خوبی محافظت می کند و فرایند برنزه شدن را به مدت طولانی تری ماندگار می کند. ماسک ورقه ای مرطوب کننده و آبرسان آووکادو با داشتن ترکیبات میوه ی آووکادو در خود، از تمامی خواص این میوه بهره گرفته و فواید آن را تماما دارا می باشد. جهت خرید محصولات بیوآکوا اصل از رنگدونه با متخصصان ما تماس گرفته و از مشاوره آنها بهره مند شوید.

نحوه استفاده ماسک صورت ورقه ای  آووکادو :

برای استفاده از ماسک ورقه ای مرطوب کننده ی آووکادو، ابتدا پوستتان را به خوبی با صابون بشویید و سپس ماسک ورقه ای را روی پوستتان قرار دهید، بگذارید 15 الی 20 دقیقه مواد ماسک، جذب پوستتان شود و سپس پوست را با آب ولرم شستشو دهید تا شاهد تاثیرات شگفت انگیز آن باشید.

میوه ی آووکادو و خواص بی نظیر این میوه برای پوست صورت :

میوه ی استوایی آووکادو یکی از شگفت انگیزترین میوه های استوایی است که خواص منحصر به فردی برای شاداب و لطیف کردن پوست دارد. با مصرف این میوه ی شگفت انگیز به هر شیوه ای که باشد چه در غذا از آن استفاده کنید، چه در سبد میوه یتان قرارش دهید و چه به عنوان یک ماسک صورت از آن استفاده کنید، از خواص معجزه آسای آووکادو بی بهره نخواهید ماند.

میوه ی شگفت انگیز آووکادو غنی از بیوتین است.

بیوتین در واقع از گروه ویتامین های B است. اما شاید شما این ویتامین پرارزش را با نام ویتامین B7 شناخته باشید.

ویتامین بیوتین از خشکی پوست جلوگیری کرده و از خاصیت مرطوب کنندگی بالایی برخوردار است. میوه ی آووکادو نیز با دارا بودن این ویتامین، از خواص شگفت انگیز رطوبت رسانی آن بی نصیب نیست.

ویتامین های K و A موجود در این میوه به عنوان آنتی اکسیدانی قوی عمل کرده و برای پوست هایی که دچار آفتاب سوختگی شده اند خاصیت درمانی بی نظیری دارد.

ویژگی های ماسک صورت ورقه ای  آووکادو

ماسک آووکادو؛ بررسی فواید، روش‌های ساخت و استفاده‌ی انواع ماسک صورت با آووکادو

امروزه همه ما از فواید بی‌نظیر آووکادو آگاهیم و می‌دانیم که این ماده مغذی سرشار از چربی‌های سالم، فیبر، مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان و مواد معدنی ضروری است که می‌تواند باعث سلامت و زیبایی پوستمان شود. همه ما به دنبال راهی سریع و مؤثر برای تغذیه، ترمیم و شاداب کردن پوست صورتمان هستیم. این راه را می‌توان به‌راحتی و با استفاده از میوه آووکادو و خواص آن پیدا کرد. در این مقاله نگاه دقیق‌تری خواهیم داشت بر اینکه چگونه ماسک آووکادو می‌تواند برای پوست ما مفید باشد؛ با ما همراه باشید.

فایده شگفت‌انگیز ماسک آووکادو

آووکادو سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳، آنتی‌اکسیدان و همچنین ویتامین‌های A، B و K است که همگی می‌توانند به بهبود سلامت پوستی ما کمک کنند؛ همچنین منبع بسیار خوبی از ویتامین‌های E و C است که هر دو در سلامت و شادابی پوست نقش اساسی دارند. تعداد زیادی مواد معدنی مفید و ترکیبات آلی در آووکادو وجود دارد که با استفاده از ماسک آووکادو فعال می‌شود. در ادامه برخی از فواید آووکادو برای پوست را باهم مرور می‌کنیم:

چربی‌ها، ترکیبات و ویتامین‌های موجود در آووکادو می‌توانند به سرعت ‌ترمیم پوست کمک کرده و شرایط مزمن پوستی مانند اگزما و آکنه را بهبود بخشند.

تسکین التهابات پوستی و درمان آکنه

چربی‌ها، ترکیبات و ویتامین‌های موجود در آووکادو می‌توانند به سرعت ‌ترمیم پوست کمک کرده و شرایط مزمن پوستی مانند اگزما و آکنه را بهبود بخشند. آووکادو حاوی اسیداوریک و سایر مواد مغذی است که به‌عنوان عوامل ضدباکتری و ضدویروسی عمل کرده و آکنه و جای زخم را کاهش می‌دهد؛ نتیجه این کار پوستی سالم با ظاهری بهتر است.

افرادی که از آکنه یا سایر التهابات پوستی رنج می‌برند می‌توانند از طبیعت آرام‌بخش و ضدالتهاب آووکادو بهره‌مند شوند. آووکادو سرشار از ویتامین است و با وجود ویتامین‌های A، B، K و E می‌تواند علائم پسوریازیس، اگزما، روزاسه و آکنه را فقط با چند بار استفاده به‌سرعت کاهش دهد.

برای کمک به درمان آکنه می‌توانید نصف آووکادو را پوست کنده و له کنید، سپس با نصف قاشق سوپ‌خوری عسل و نصف قاشق چای‌خوری دارچین آسیاب شده، مخلوط کنید. این ماسک را به صورت بزنید و بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند. ماسک آووکادو سرشار از ویتامین است و با وجود ویتامین‌های A، B، K و E می‌تواند علائم پسوریازیس، اگزما، روزاسه و آکنه را فقط با چند بار استفاده به‌سرعت کاهش دهد.

درمان آفتاب‌سوختگی

تحقیقات نشان داده‌اند که آووکادو حاوی ترکیباتی است که می‌تواند از پوست در برابر آفتاب‌سوختگی و التهابات محافظت کند؛ همچنین استفاده مستقیم از آن در ناحیه آسیب‌دیده، درد را تسکین می‌دهد.

آسیب ناشی از اشعه ماورا بنفش می‌تواند باعث بروز چین‌وچروک و همچنین سایر علائم پیری و سرطان پوست شود. مطالعات نشان داده است که ویتامین C و E موجود در ماسک آووکادو نقش مهمی در محافظت از پوست در برابر آسیب اکسیداتیو ناشی از تابش آفتاب و سایر عوامل محیطی دارد. تحقیقات نشان داده‌اند که آووکادو حاوی ترکیباتی است که می‌تواند از پوست در برابر آفتاب‌سوختگی و التهابات محافظت کند؛

بهبود قابلیت ارتجاعی پوست

با توجه به مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۰ بروی ۷۰۰ زن انجام شده است نشان داده شد که بین وضعیت پوست و مصرف چربی‌ها و ریزمغذی‌های آنتی‌اکسیدانی رابطه‌ای وجود دارد. محققان نتیجه گرفتند که مصرف زیاد چربی به‌ویژه چربی‌های اشباع‌نشده سالم مانند چربی موجود در ماسک آووکادو می‌تواند به افزایش کشش پوست و کاهش چین‌وچروک کمک کند.

جلوگیری از خشکی پوست

آووکادو منبع بزرگی از بیوتین­ها است که بخشی از ویتامین‌های بکمپلکس را شامل می‌شود. تحقیقات نشان داده است که بیوتین­ها در صورت استفاده موضعی، از خشکی پوست جلوگیری می‌کنند. برای رهایی از خشکی پوست آووکادو، عسل و ماست را با هم ترکیب کرده و روی پوست بمالید.

این ماسک به از بین بردن سلول‌های مرده، درخشش و جوانی پوست کمک می‌کند. ماسک آووکادو به‌عنوان یک پاک‌کننده می‌تواند احساس لطافت و رطوبت بیشتری را در پوست ایجاد کند. اگر پوستتان مستعد خشکی و آسیب است روغن آووکادو نیز به دلیل خاصیت ضد میکروبی­ای که دارد می‌تواند برای کاهش خشکی پوست مؤثر باشد.

لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست

بافت خامه‌ای آووکادو این امکان را به شما می‌دهد که آن را به‌صورت ماسک روی صورت بمالید تا به عمق منافذ میکروسکوپی در پوست نفوذ کند. به دلیل ویتامین‌ها و اسیدهای چربی که در آووکادو وجود دارد می‌تواند به‌عنوان یک پاک‌کننده عمل کرده و همچنین به دفع سلول‌های مرده پوست، گردوغبار و چربی اضافی پوست کمک کند.

ترکیب آووکادو با تخم‌مرغ، آب مرکبات و عسل می‌تواند به اسکراب منافذ پوست و لایه‌برداری کمک کند و ظاهری سالم و درخشان به پوستتان ببخشد. همچنین از خشکی پوست جلوگیری کرده و پوست را برای جذب مواد مغذی آماده می‌سازد.

منبع: سایت بیوآکوا

خروج از نسخه موبایل