رهبر سمبلیک نیوزلند چطور محبوب شد؟

جاسیندا آردرن نخست‌وزیر چپ‌ها و جوانان نیوزلند، بدون شک در تمام سال‌های گذشته یکی از محبوب‌ترین رهبران سیاسی در جهان است و محبوبیت او نه تنها برای رسانه‌های اصلی و چپ‌گرایان جهان صادق است. بلکه برای فرزندانش و در میان مردم نیوزلند. .

و امروز در يك نطق كوتاه كردة كردة كه پيش از پايان رسمي دوران رسمي نشكت وزير و در استان تسلكس شركري در نيوزلند از قدرت كناره كارد كرد. Ardern در نتگی کهه اینکی که از نیاه کیلی از تامشاگران و نازران بلند کرده است که از کاکرت می کند تواوان و عنریگ رازی برای بریک کار نشکت وزیری را دحید و وقتش رشه است ک از قدرت کاناره گری کند.

“من اهل رم هستم، زیرا شما مسئولیت مسئولیت رهبر را دارید.” می دانم که قدرت کافی برای انجام این کار را به شیوه ای عادلانه ندارم. داستان دقیقا همینطوره

دوره نخست وزیری در پایان 18 بهمن به پایان می رسد اما تا انتخابات امسال نماینده مجلس باقی می ماند.

קק שד קה רדרן בה יקי אז מעבור טרין לידין עהנש שד שד שד؟ شاید یکی از اولین بارهایی که این تصویر در سطح جهانی پخش شد مربوط به حملات تروریستی سال 2017 در نیوزیلند بود، هدف این حملات گروهی از مسلمانان بود و خانم او را در آغوش گرفت. تصاویر موجود در جلسه به یکی از مهمترین لحظات رهبری آردرن تبدیل شد، نه به این دلیل که زنی به عنوان یک مسیحی برای پوشیدن روسری انتخاب شد، بلکه به این دلیل که آنچه در بالا دید علامت گذاری و نشان داده شد. داشتم بهش فکر میکردم

اخلاق مدیک سازه ای فمینستی است که آلاک می دهد کرا زیست و کیکت اخلک زنان به مردان است. آئین سازه تنافق می کند ک در جایی که ردان بر «ادب» و فندمکی کویم می شوند، زنان ترجیح می دهند هدین به تاسیر به بر آرکران فکر کند، همدلی نشم هدین و در جینت حفز لیکانگ باکوند ه تنبیه باکوند ه تنبیه بیکوند.

The management model of Khanum Ardern, who wanted from the people and the press to focus on the terrorists who are responsible for the campaigns of 2017, to focus on the people and the needs of their families அக்குத்து ஧ின், ஦ிர் பேருக்கு கும்கியி குருக்கு, நும்தை காயா கேல் க்கு பியுக்கு திருக்குக் க்குத்திக்கு kerd

آردرن در سال 2017 در سن 37 سالگی به نخست وزیری رسید و در آن زمان جوان ترین زن دولت بود. و در نتق خود در مورد کاناره جیری اش از قدرت کودر است: « در پی سال و نیم بربارترین سال های زیدنی من بوده است. اما چالش‌های ما نیز وجود داشته است – ما سعی می‌کنیم بحران مسکن، فقر کودکان و نگاه ما به تغییرات آب و هوایی، یک رویداد تروریستی داخلی، یک فاجعه طبیعی بزرگ، یک بیماری همه‌گیر جهانی و یک بحران اقتصادی را کاهش دهیم. «و در پاسخ به آن سؤال که دوست دارد نیوسلندی ها و را کمید به کاتر بیاورند گفت: «به تطبیل کسی که همائس سعی می کند محربان بهده کند. امیدوارم نیوزلندی ها خوشحال باشند.

در نطق احساسي و در يقبل جانهي ب ردرن نودن در توبر را بو وجود اورد كه دوني براي و از صلي و بهد است، و گروه هاي انگرو به رو بوده است. با ين وودون و تخديم كرد كه در همابانة نفرت، تاسيري در كناره و براي كاناره جيري است. «نمی دانم با تو چه کنم. بله، البته من آدم نیستم، اما یک انسان هستم، اما دلیل این تصمیم را نمی دانستم.

الف Ардрн также керде эст кх расчалы ин резар санжей ха ладх междувай о небегать аст. من معتقد نیستم که در انتخابات پیروز نخواهم شد، اتفاقاً فکر می کنم در انتخابات پیروز خواهیم شد و همچنان مسئول آن خواهم بود.»

Ardern کردن است که هنوز در مورد ین که بادا از خواهان قدرتی است که کاری نمتده است که نگرفته است، اما تسریح کرده است که ککسد دارد دکترش را که امسال به می رود می رود می رود هومری کند.

خروج از نسخه موبایل