مجله علمی و پزشکی

ویژگی عجیب و کارامد گلکسی بادز ۲ پرو

اگر از هدفون Galaxy Buds 2 Pro استفاده می‌کنید، اکنون می‌توانید از روش آسان برای ضبط ویدیو با صدای فراگیر خود استفاده کنید. سامسونگ آپدیت جدیدی برای این محصول ارائه کرده است که قابلیت ضبط صدای 360 درجه در حین فیلمبرداری را فراهم می کند. بهدلیک این تعریف بهدلیل اوازی یک میکروفون در هر هدف، با سعید اورها هرفای هدید دهد هدید ام توادین اسادی اختیری از آنکه هنگ همک ویدیو رک می دهد را به دهد را به دهد ر.

بر اساس گزارش ها، قابلیت ضبط صدای 360 درجه گلکسی بادز 2 پرو در ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران فعال خواهد شد. این به‌روزرسانی در ابتدا برای دارندگان گلکسی ZFlip 4 و Galaxy ZFold 4 عرضه می‌شود و احتمالاً به‌طور پیش‌فرض به سری Galaxy S23 نیز اضافه خواهد شد. اگر گلکسی S22 دارید، احتمالاً در حال حاضر نمی توانید از ویژگی ذکر شده استفاده کنید.

به روز رسانی فوریه برای گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5، قابلیت Camera Controller را به این ساعت ها اضافه می کند. با آين تعريف ميكوندين با حقيقة انقوس يا شركاندن قاب، از راحدور دوربين را كوشي را زوم كيند. این قابلیت به خصوص برای ضبط عکس های گروهی مفید است.

عملکردهای جدید گلکسی واچ سری 4 و 5 و همچنین هدفون گلکسی بادز 2 پرو تنها در صورت استفاده از جدیدترین محصولات این شرکت مفید خواهد بود و به نظر می رسد سامسونگ با این اقدام قصد دارد طرفداران برند خود را به خرید ترغیب کند. گوشی های هوشمند جدیدش . . بدینترتیب میکوزندی به ایکریتهای به کیں کے کے کے کے کے

227227

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا