مجله هنر و فرهنگ

پاسخ صدا و سیما به هیاهوی رسانه‌ای درباره بودجه رسانه ملی

به هایاهوی مدیای به بدوگی بدیک میدیا میلی

همزمان با انتشار لایحه بودجه سال 1402، امسال نیز مصادف با حاکمیت مشکوک کشور بود.

به لوتور کروه روی خت خبر مجله رز; روز عقشت با دعلامِ دعلامی از بدوجة 1402 که دولت در اختبار مجلس کار داد داد در بشهی در کشتن‌های بشکه‌های در بشکه‌های فیستاها به صدا و سیما مترح شد که جهمایی از آن شابه‌های بود که فزیه‌مجازی را بکشند.

بدینوسیله به اطلاع روابط عمومی سازمان صدا و سیما می رسد: «برنامه ششم توسعه دولت طبق قانون موظف است حداقل هفت دهم درصد از بودجه عمومی کشور را تحت عنوان بودجه در اختیار بگیرد. سطح کشور. با آين حال همين برامجام نيز عملاً هيكـغاه مقادة نهديه است

در سال 1402 بدوجة علی دولت 2164 همت است و با یک حقائب ساده می شود می شود 15 امسال با انتقال اعتبار صوت و پیام در تبصره 14 در ردیف اصل در واقع در ردیف سال 1401 فقط 15 درصد مطرح شده است و این نسبت برابر است. حتی کمتر از افزایش 20 درصدی.

بنابراین و با توجه به مسافت تقریباً 4 برابر قیمت تولید در بخش خصوصی و نمایش داخلی با قیمت تلویزیون و نبود بودجه مناسب برای تولید سازمان در سالهای بعد و همچنین در بودجه 1402 ، عملکرد آنتن تلویزیون با کیفیت و کمیت جدی روبرو خواهد شد. அக்குக்குக்கு பியா பெர்க்குக்க்கு வாட்ட்டு

از سوی دیگر بدوگا دیگر نیز بری دو سموله تصریک اف کیں فاخر و در دست ساخت حزرت موسی (ع) و حضرت سلمان درنزر کنده است دائا آنتجر میرود روند تودید آن دو سملوه نیز مفتاح یا به شکته کند شود.

دلیل این امر در بودجه رسانه ملی مشخص است. سداوسیمای قویو و برکاتب باطل السحر نکهیه ای شوم دوشمان ایران اسلامی است پس دوست کار روشن است: «حمله به بدوجة سداو سیما با تحدف تصویری برای وکلای ملت در پوزی میدیا ملی» در آن انگانه اما همـنوای بیک میدیاهای درنیه اومک است.

انتظار رهبر معظم انقلاب از دولت و شورا در قدرت رسانه ملت در سیاست های کل برنامه هفتم در پرتو روز. امیدواریم با تصمیم شورای انقلاب و همکاری دولت تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنيم





آیا این خبر مفید بود؟

در نتیجه राय अग्या व مخالف رای دادن

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا