مجله حوادث

برف و باران در جاده‌های ۲۵ استان/ ترافیک روان جاده‌ها در ساعات پایانی سال ۱۴۰۲

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۵ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با مجله رز، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور و همچنین رصدهای انجام شده از وضعیت جاده‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، زنجان و چهارمحال و بختیاری هستیم.

وی ادامه داد:‌ همچنین در برخی از محورهای استان‌های مازندران، البرز، آذربایجان شرقی ، تهران، اردبیل ، قم، گیلان ، گلستان، قزوین ، سمنان، یزد، کرمانشاه ، همدان ، لرستان ، کردستان، مرکزی ، ایلام ، بوشهر، خوزستان ، فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در همین راستا نیز به رانندگان و به خصوص مسافران نوروزی توصیه کرد که در حین رانندگی در شرایط بارانی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و با فاصله طولی مناسب از خودروی مقابل رانندگی کنند.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: درحالی که چندساعت تا تحویل سال باقی مانده است، گزارش‌ها حاکی از تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی است. اما پیش‌بینی ما این است که پس از تحویل سال با افزایش نسبی حجم سفرها مواجه شویم، لذا لازم است که مردم عزیز حتما زمان سفر خود را مدیریت کرده و از عجله و شتاب در رانندگی به جد پرهیز کنند. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا