اقتصادی

احتمال رگبار و رعد و برق در اصفهان از عصر امروز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو، اظهار داشت: این امواج افزایش ابر و در برخی ساعات وزش باد به نسبت شدید و وقوع تند باد لحظه‌ای را به‌همراه دارد که در مناطق مستعد شمال و شرق اصفهان به خیزش گرد و خاک منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز احتمال رگبار بهاری باران گاهی همراه با رعد و برق و صاعقه بویژه در نیمه غربی، شمال و مرکز استان از جمله کلان‌شهر اصفهان وجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: از روز پنجشنبه تا شنبه شرایط پایداری بر روی منطقه حاکم خواهد بود و روند دمایی از شب پنجشنبه افزایشی خواهد شد.

امینی خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد روز گذشته در خوانسار و اردستان به ۸۴ کیلومتر بر ساعت و در شهر اصفهان به ۵۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین سه تا پنج درجه کاهش دارد و در این بازه بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۹ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا