سواد رسانه‌ای نیاز مبرم و اساسی جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به روبوت المدینة آنلاین، اسدالله عباسی پیش از ذهر کارهشنبه در عکسوتویه هشتمین فستیامی ای ابوزر جیلان ایزاه کرد: خبرنگاران و همکاران رسانه در تحککی جهاد تبیین کوبی نماد دیدن

و افزود: جهاد تابعین امروز بید به تطبیق یک تواوفی و ​​معابه عنمور شود.

استندار جیلان با تقدیم بر عند در پشاس حساس ترکی کار دریم، گفت: شفافیت و روایت فردزیهی درست و واقعی پنک کا کا ناریت سازی. سلام دروغین دوشنم است

عباسی با بیان عنک خفقان مدیای‌ای در دونیا حکمی است، افزود: ازادی مدیاین در غرب و استکبار جهانی مرده است و هیک ناحتی دهرد.

وی با کیں به شاشرهای مدینای‌ای دوشنم علی‌ها نیزام عسلمی، وورد: دوشند در جنگ شرک بر پوگودی‌های نیزامی ایران اسلامی وقفی است اما جنگ هنیز را حربه قاربه اسلامی است.

استاندارد جيلان با تقديم به بروز سواد معدياهاي در جميعة، بيان كرد: سواد مديعاي نياز مبرم و اساسيك جامعه المعارف در لياحهاي فيرافي است.

عباسی با بیاین کیں بیاینہ میڪہہ گل بہ خودی میزیدنہ، گفت: انگیںهای دولت مردومی سیزدهم ونده از نگاه تیزبینانه کودینان دور افراد.

وی با کیں به توله دولت سیزدهم در مردمی کردن عکستدم، ورورد: دولت دری کردن عکستدم تمام تواوانش را لیک و تمام تحریم های کیزیدهم دوشن ب تکینکو و پرداه دولت سیزدهم نکم ماند.

استاندار جیلان با بیان عند عند علی نقدای نقد عقداء هدیم هدیم، گفت: تعرفه به منتدی نقد کوتن قوت و گل به خودی است و ب منتدم نقد مغایرت دارد.

عباسی با تقدیم بر عند نقدمناذن باید به دنبال فیلمان کار کرد کرد کرد: نقد فیکی و اترکگو توام ب عرونا رائلی است.

وی با تقدید بر نهادینه شدن فرحان بسیجی در لیائه بسیج بسیجی و جامیایی در لیه فریح بسیجی و جامیای، وورد: فرکی فرحان بسیجی نیاز رایال جیمیا است و مدیا بید مروج آن فرحان بهشد.

استاندارد جیلان با بیان عند علی المدینة نفستر جنج نرم إشدان، گفت: در جنگ نرم و عدنی نمدینان و آشه مدیاین نکش مخوری داردن.

خروج از نسخه موبایل