اینگونه امنیت تلفن‌های سامسونگ خود را ارتقا دهید

امروزه تلفن های هوشمند به عنوان هاب های ارتباطی واقعی شناخته می شوند و اطلاعات حساس در دستگاه های آنها ذخیره می شود. در کونین کھیں حفظ هریم خفی و کیں از دغدگهای به یکی از دغدغه های ریالی شده است. در تبدل پیش رو به-سراق رائلهای حامی رفت ک به کمک آنها میکوشدین. امنیت گوشی سامسونگ کود را دیندی

ব্বুধ্তা ক্ষ্তিক গিস্স স্স্স্সান

حفظ امنیت گوشی های سامسونگ تفاوت چندانی با سایر دستگاه های اندرویدی ندارد و راهکارهای مشابهی برای اکثر موبایل ها و تبلت های مبتنی بر این سیستم استفاده می شود. البته سامسونگ برخی ویژگی های اضافی را نیز به صلاحدید کاربران خود قرار داده است که می تواند کمی بیشتر به ارتقای امنیت دستگاه کمک کند. در عرض المزید به بریک از همترین مدرین کردید شده است

1. اکانت سامسونگ خود را فعال کنید

ساختن یک حسب كربرة سامستنج و متصل كردن آن به دائت، یكی از ولین كراهای است كه درانتگان ترودین آن شركت باید نمت دهند. با استفاده از حساب سامسونگ، می توانید به ویژگی های انحصاری بیشتری مانند سرویس دسترسی داشته باشید موبایل من را پیدا کن این امکان دسترسی به موقعیت یک موبایل یا تبلت را فراهم می کند. همچنیس این قادر به قفلکردن دستگاه از راه دور، پاککای دور، پاکهای آن، بازکردن قفل در صورت فراموشی رمز و … هست. به همین دلیل اگر احتمال سرقت یا گم شدن گوشی خود را دارید، بهتر است با این سرویس و امکانات آن آشنا شوید.

یکی دیگر از تعریف های موصلت کسب کاربی سمسکان است در نتیجه، اگر یک گوشی جدید بخرید یا دستگاه فعلی خود را به شرایط کارخانه بازگردانید، می توانید به اطلاعات حساس و ضروری ذخیره شده در آن دسترسی داشته باشید.

2. با استفاده از مرورگر سامسونگ

اکثر کاربران دستگاه های اندروید از گوگل کروم به عنوان مرورگر دائمی خود استفاده می کنند. اما باید توجه داشت که گوگل داده های زیادی را از افراد برای مقاصد تجاری جمع آوری می کند. از سوی دیگر، سامسونگ کمتر به تبلیغات اینترنتی وابسته است و بیشتر بر فروش سخت افزار تمرکز دارد. درنتیجه برنساء آن تکای همیدیر روی جمعـاوری بهتانیا درد دارد.

از جمله ویژگی های مرتبط با امنیت مرورگر گوشی سامسونگ می توان به جلوگیری از بارگذاری صفحات پاپ آپ، مسدود کردن دانلود خودکار، جلوگیری از خواندن تاریخچه وب توسط سایت ها و محافظت از قسمت ناشناخته توسط سایت ها اشاره کرد. وارد کردن رمز عبور لازم به ذکر است که مرورگرهای دیگری نیز برای سیستم اندروید موجود است که امنیت کاربران را در اولویت قرار می دهند.

3. فایل های حساس را به پوشه امن منتقل کنید

اگر فایل های حساسی مانند اطلاعات کسب و کار، اطلاعات بانکی، تصاویر و ویدیوهای خصوصی و غیره را در گوشی یا تبلت سامسونگ خود نگهداری می کنید، بهتر است با یک اپلیکیشن امن از آنها محافظت کنید. (پوشه امن) انتقال این برنامه به صورت جداگانه با عبور رمز عبور محافظت می شود و همچنین قادر به استفاده از روش های بیومتریک است، قابلیت رمزگذاری داده ها را به روش خود دارد و برای امنیت فایل ها از سرویس ناکس استفاده می کند.

ذکر این نکته ضروری است که داده های گوشی های سامسونگ با پلتفرم های ابری هماهنگ نشده و تنها حافظه داخلی دستگاه ذخیره می شود. به همین دلیل، اگر رمز عبور را فراموش کنید یا به هر دلیلی به گوشی خود دسترسی نداشته باشید، دیگر نمی توانید به اطلاعات داخل جیب امن دسترسی داشته باشید. همچنین، برنامه‌های داخل پوشه امن جدا از برنامه‌های معمولی اجرا می‌شوند و سایر برنامه‌ها نمی‌توانند به داده‌های آن‌ها دسترسی داشته باشند.

برای آشنایی با نحوه انتقال فایل ها به پوشه ایمن در گوشی ها و تبلت های سامسونگ می توانید راهنمای “چگونه تصاویر خصوصی را از گالری اندروید مخفی کنیم؟” کمک بگیر

4. استفاده از قابلیت اشتراک گذاری خصوصی

یکی از قابلیت های کمتر شناخته شده گوشی ها و تبلت های سامسونگ یک قابلیت است اشتراک خصوصی است که بهـمنزور تصفیف امن و خفیفی فایلها ویکیں دارد تمام عکس‌ها و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده با استفاده از این ابزار رمزگذاری شده‌اند و فقط گیرنده مشخص می‌تواند آنها را باز کند. همچنین برخی از ویژگی های رایج مانند گرفتن اسکرین شات یا ارسال مجدد فایل ها در هنگام استفاده غیر فعال می شوند تا حریم خصوصی کاربران بیش از پیش رعایت شود.

اولین شخصی که از قابلیت اشتراک گذاری خصوصی استفاده می کند می تواند تاریخ انقضای عکس ها و فیلم ها را در نظر بگیرد و پس از پایان این زمان، دیگر امکان مشاهده آنها وجود نخواهد داشت. همچنین امکان حذف فایل های ابرداده مانند محل ذخیره عکس وجود دارد. در هربار واز عز قبل عزة متعدد ميتوان تا امتما 10 فایل را جابهجا كرد; اما جولم كل انها بايد كيرير از 20 مگابایت بودن

برای استفاده از ویژگی اشتراک گذاری خصوصی در دستگاه های سامسونگ، کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد اپلیکیشن Private Share در گوشی یا تبلت خود شوید و سپس گزینه Share files را انتخاب کنید.
  • فایل هایی را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید و برای ادامه روی Done کلیک کنید.
  • گزینه Select from contacts را انتخاب کرده و گیرنده را برای مشاهده فایل ها انتخاب کنید. سپس کلید Done را لمس کنید.
  • در عرض المزید میکوزندی تاریخ انقضا برای فایل ها در نازر گیرید برای ارسال، روی ارسال کلیک کنید.
  • اگر گیرنده انتخاب شده برنامه اشتراک خصوصی را در دستگاه خود ندارد، می توانید پیوندی برای دعوت از او ارسال کنید. پس از پذیرش دعوتنامه و نصب اپلیکیشن، فایل ها ارسال می شود.

5. ব্বুধ্ত্ত্ত্তা গিশ্শি মেস্স্সগন

بسیاری از برنامه‌ها، از جمله شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسانی، درخواست‌های زیادی برای دسترسی به مجوزهای حساس مانند خواندن داده‌های میکروفون، مکان، مخاطبین و غیره ارائه می‌کنند. معمولا اکثر این دسترسی ها جنبه کاربردی چندانی ندارند و بیشتر برای جمع آوری داده از کاربران استفاده می شوند. خوشبختانه افراد می توانند مجوز خود را به روش زیر لغو کنند.

  • وارد برنامه تنظیمات دستگاه شوید و سپس به بخش امنیت و حریم خصوصی مراجعه کنید.
  • در صفحه جدید روی گزینه Privacy کلیک کنید و در صفحه بعد Permission manager را انتخاب کنید.
  • اکنون می توانید به لیست برنامه هایی که به آنها دسترسی دارید دسترسی داشته باشید.
  • بهتر است دسترسی های حساس مانند دوربین یا دسترسی به دوربین و میکروفون را برای برنامه های غیر ضروری خاموش کنید.

شایان ذکر است که Google Play به طور خودکار برای حذف دسترسی به برنامه هایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند حرکت می کند. اما بهتر است به لیست برنامه های تشخیص موارد مشکوک نیز مراجعه کنید. به عنوان مثال، لازم نیست که یک برنامه تقویم به اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربر دسترسی داشته باشد. همچنین در اندروید 12 قابلیت جدیدی در نظر گرفته شده است به طوری که در هنگام استفاده از دوربین یا میکروفون توسط برنامه اخطاری برای کاربر نمایش داده می شود.

6. پین کردن پنجره اپیپریکها

در مواردی که قصد دارید گوشی یا تبلت خود را برای لحظه ای در اختیار شخص دیگری قرار دهید از قابلیت پین کردن برنامه بر روی صفحه استفاده می شود. אמא נימיקעשון אנהה דר קשמטהי השחשים העשען סרק בקשנד این بدان معناست که فقط برنامه مورد نظر در صفحه ظاهر می شود و امکان رفتن به سایر برنامه ها وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که این قابلیت به صورت پیش فرض فعال نیست و باید با دست فعال شود.

  • برای شروع به قسمت تنظیمات گوشی یا تبلت خود بروید و سپس به قسمت امنیت و حریم خصوصی مراجعه کنید.
  • گزینه تنظیمات امنیتی دیگر را انتخاب کنید و گزینه Pin windows را فعال کنید.
  • اکنون لیست برنامه های اخیر را باز کرده و نماد برنامه را انتخاب کنید. אז מוי באזשדה בחשים پین کردن برنامه רא למשען
  • கிர்க்குக்க்குக்குக்கு அக்க்குகை درنتیجه میکوزندی از بابت دیگر این کوبدی کاترجمع

227227

خروج از نسخه موبایل