اقتصادی

نمایشگاه کتاب تا 27 مرداد در فرهنگسرای شهرکرد مستقر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، اظهار کرد: در نمایشگاه کتاب مستقر در فرهنگسرای شهرکرد ۵۰ هزار جلد کتاب در ۵ هزار عنوان با موضوعات مختلف برای ارائه به علاقمندان وجود دارد.

وی تصریح کرد: کتاب‌های انتخاب شده به‌روز هستند و سعی شده چاپ ۱۴۰۰ به بعد باشد، سعی شده از همه ظرفیت‌های استانی و غیر استانی در این نمایشگاه استفاده شود و آخرین کارهای به‌روز ناشران تراز ملی و اول کشور در این نمایشگاه وجود دارد.

رئیس گروه فرهنگ و رسانه، فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این در حالی است که کارهای استانی هم در نمایشگاه ارائه می‌شود.

طهماسبی استقبال مردم را خوب عنوان و تاکید کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه کتاب با ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه گروه‌های سنی می‌توانند از این نمایشگاه استفاده کنند ادامه داد: نمایشگاه کتاب تا ۲۷ مرداد در فرهنگسرای شهرکرد مستقر است و تمدید هم می‌شود.

رئیس گروه فرهنگ و رسانه، فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: ساعت کار این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۲۱ پذیرای هم‌استانی‌ها است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا