شهید سلیمانی در جبهه‌های حق علیه باطل پیروز میدان بود

مجله رز/بوشهر مشاور فرمانده ارتش قدس گفت: شهید قاسم سلیمانی در خط مقدم جبهه حق جنگید.

سردار هادی مقدسی پنجشنبه در 15 در عرض المزيدة بوزرداشت سومين سلغرد شاهدة سردار سپه آباد حاج قاسم سليماني و همرزمانش در حسينيه عاشيقان ثارالله بوشهر با حقيبة از زينده نامه شهيد حاج قاسم سليماني ايزه كرد: شهيد حاج قاسم 3 در سال 1390 اتفاق افتاد. قنات ملک در شهر بابل کرمان به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی را در همان روستا به پایان رساند.

وی به حضور شهید سلیمانی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد.

سردار مقدسی با اشاره به شهادت قاسم سلیمانی در اوایل انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید سلیمانی از مدافعان مسجد جامع کرمان به شمار می رود که مورد حمله ساواک و در دوران انقلاب اسلامی قرار گرفت. از سال 1357 یکی از کسانی بود که کلانتریها و کنتری ها را نیز به هدـ سرینگونی ریمت پهلوی هماک می کرد.

مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به مسئولیت های شهید قاسم سلیمانی پس از استخدام در سپاه گفت: شهید سلیمانی در ابتدا به مدت 3 ماه سمت معاونت فرماندهی گروه را بر عهده داشت پس از آن نیز فرمانده گروه شد و پس از 3 ماه بر روی مجاهدتهای برادی تمرکز کرد و در سال 1359 به تیتوک کردان کاردنی لیکرمان منصوب شد.

سردار مقدسی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی تا پایان جنگ در همه عملیات ها پیروز بود و تا پایان سال 57 و ابتدای سال 58 در جبهه های حق علیه باطل می جنگید و همیشه پیروز بود. سپس به مقام فرماندهی ارتش هفتم نائل شد و در سال 1376 به سمت فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

وی در پایان با اشاره به حضور شهید سلیمانی در عملیات های مختلف در طول 8 سال دفاع مقدس، ابراز داشت: شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس توانست عملیات های متعددی از جمله الفجر، خیبر، بدر را انجام دهد. و بیت المقدس با پیرویزی پیشت سر

در پایان روز

خروج از نسخه موبایل