کسب و کار محلیمجله اجتماعی

اطلاع از آخرین قیمت ویلا و زمین در سهیلیه کرج

سهیلیه منطقه ای محبوب و زیبا در کردان میباشد که با چند نام مانند  : سهیلیه کرج ، سهیلیه کردان ، سهیلیه ساوجبلاغ و… شناخته میشود. قیمت زمین در سهیلیه کرج نسبت به روستا و امکاناتی که دارد متغیر است که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

در ادامه میخوانیم:

  • سهیلیه کجاست؟
  • آگاهی از قیمت ویلا و زمین در سهیلیه
  • 2 روستای سرسبز در سهیلیه
  • بهترین سایت برای فروش ملک در این منطقه

شهرک سهیلیه کجاست؟

سهیلیه کرج یکی از معروف ترین و محبوب ترین شهرک ها در کردان میباشد که اکثر سرمایه گذاران این منطقه زیبا را میشناسند.این منطقه در 70 الی 80 کیلومتری تهران واقع شده که همین امر موجب محبوب تر شدن این شهرک شده است زیرا دیگر نیاز نیست برای رفتن به یک منطقه بینظیر ، چندین ساعت پشت ترافیک بمانید . با طی کردن تنها یک ساعت شما به یک منطقه فوق العاده سرسبز وزیبا میرسید که این مسیر برای افرادی که در کرج زندگی میکنند ، فقط 20 تا 30 دقیقه زمان میبرد. برای رفتن به سهیلیه کرج شما میتوانید وارد اتوبان کرج _قزوین شوید و پس از گذراندن چند کیلومتر تابلوی کردان را خواهید دید و وارد این منطقه زیبا میشوید.

قیمت ویلا و زمین در سهیلیه چقدر است؟

همانطور که پیش تر خواندید ، منطقه سهیلیه نسبت به روستا و امکانات آن قیمت های متفاوتی دارد. مثلا خرید ویلا در سهیلیه نسبت به خرید ویلا در سنقرآباد بیشتر بوده و دلیل آن امکانات بیشتر میباشد اما به این منظور نیست که منطقه سنقرآباد امکانات کمی داشته باشد، تمامی روستا های سهیلیه در ماه های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته و توانسته جزو پرفروش ترین مناطق کردان به حساب بی آید.

اگر بخواهیم به طور کلی قیمت زمین را در شهرک سهیلیه بررسی کنیم ، میتوان از روستای لشگرآباد شروع کرد که معروف ترین روستای سهیلیه است و ویلاهای بسیار جذاب و مدرنی دارد. قیمت زمین در لشگرآباد از متری 6 نهایت 7 میلیون به بیشتر محاسبه میشود که برای مثال زمینی با متراژ 300 متر و دیوار کشی شده قیمتی حدود 2 تا 2.5 میلیارد دارد که این قیمت نسبت به تهران یا حتی شمال کشور بسیار به صرفه و مناسب تر بوده . اگر زمینی با قیمت ارزان تر میخواهید روستاهای ، زکی آباد ، سنقرآباد و کهریزک قیمتی استثنایی دارند و برای سرمایه گذاری به شدت مناسب هستند.

شما میتوانید با ورود به سایت زاویلا که یکی از سایت های خوب و با امنیت بالا میباشد ، قیمت زمین را در این روستاها مشاهده کنید و در صورت نیاز با مشاوران آن تماس بگیرید تا به شما برای خریدی بهتر و به صرفه تر کمک کنند.

و اما در سهیلیه ویلاهایی از رنج قیمت 3 تا بیش از 15 میلیارد وجود دارد که تمامی آن ها مهندسی سازی شده و لاکچری طراحی شده اند.حتی در این شهرک افراد معروفی هم ویلایی خریداری کرده اند که نشان میدهد که سهیلیه چقدر آب و هوایی مناسب و از همه مهم تر سکوت دل انگیزی دارد.پس این فرصت را از دست ندهید چرا که روز به روز قیمت ویلا و زمین در سهیلیه کرج روبه افزایش است و شما در چند ماه آینده نمیتوانید این قیمت هایی که هم اکنون هستند را پیدا کنید.سایت زاویلا به شما کمک خواهد کرد.

دو روستای مناسب و سرسبز در سهیلیه

همانطور که گفته شد سهیلیه چندین روستا دارد که یکی از آن ها لشگر آباد است. شاید در ابتدا بگویید روستا مناسب برای تفریح نیست و مسیر رفت آمد آن سخت است اما کافیست چند ویلا را که در لشگرآباد وجود دارد در سایت زاویلا مشاهده کنید و یحتمل نظر شما عوض خواهد شد. شاید این منطقه را روستا نام گذاری کرده باشند اما ویلاهای فراوانی دارد و همین ساخت و ساز ها باعث پیشرفته این منطقه شده است.

یکی دیگر از روستاهای ارزان قیمت در سهیلیه ، زکی آباد میباشد که شاید همانند لشگرآباد معروفیت زیادی نداشته باشد اما به شما این اطمینان را میدهیم که در چند ساله آینده این روستاهم در بین محبوب ترین ها قرار بگیرد که دلیل آن سرمایه گذارئ افراد در این روستا است. اگر در یک روستا تعداد زیادی سرمایه گذار یا حتی افراد عادی زمین خریداری کنند ، مطمئن باشید که ساخت و ساز بیشتر میشود و این روستاهم نیز در کنار زیبایی که دارد زیبا تر خواهد شد.

فعال ترین سایت برای خرید ویلا در سهیلیه

سایت  زاویلا و zamiin.ir   2 سایت فعال در زمینه خرید و فروش ویلا در سهیلیه و کردان میباشند که در تمامی مناطق سهیلیه ، کردان ، تهراندشت و چهارباغ فعالیت حرفه ای  دارند.این سایت ها در چند ماه گذشته بازدید کننده و مشتریان زیادی جذب کرده که نشان دهنده حرفه ای بودن آن میباشد و همچنین مشاورانی مجرب و کار بلد که چندین سال سابقه فعالیت در کردان را دارند در این سایت وجود دارد که به صورت 24 ساعته و با حوصله به شما کمکی دلسوزانه خواهند کرد تا ویلایی متناسب با بودجه خود خریداری کنید. زاویلا در کنار شماست…

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا