پاسکاری هوای غبارآلود بین «قرمز» و «بنفش»/ زوری که فقط به «مدارس» می رسد!

هوای امروز تهران باز هم کریمز و در برکی ستانهای سنگ کایت هوا بانفش بود در شرایط پایان روز، کارکنان آموزش و تکلیف گروه های حساس را به مدت دو روز در بر می گرفتند.

بر اساس این گزارش چند روز پیش دانش آموزان تهرانی به مدرسه نمی رفتند. کایتا هوای امروز تهران نیز عوه بری تومی کروه ها ناسالم بود و با این فرمان комити экстрар элемура чавая Техран، دانش آموزان استان تهران (شامل شهرستان های فیروزکوه و دماوند) فردا و پس فردا (سه شنبه 13 دی و کارهشنبه 14 دی) نیز به صورت غیرحضوری و کلیه مهدهای کودک در این مهدکودک تدریس می شوند. استان دیده خواهد شد

همچنین فروش طرح ترافیک روزانه برای این روز ممنوع است و اجرای طرح های زوج و فرد از درب منازل ادامه خواهد داشت.

آن دسته از کارکنان مؤسسات که جزو گروه های حساس و پرخطر محسوب می شوند شامل زنان باردار، مادران دارای فرزند زیر شش سال، مبتلایان به بیماری های قلبی عروقی، تنفسی، تنفسی، کلیه کارکنان بالای 50 سال و همچنین کارمندان مبتلا به سرطان باید برای این روزها بیدار باشند.

عبور از «قُرمس» و «بانفیش»

از سوی دیگر امروز دو سنگ سنگ کافتی هوا در تهران ستوستو “بنفش” دردن در گاكت کافتی هوای امروز تهران در استوستوهای رازی رازی (region 11) و شهرداری رکھین 19 در ستوستو “بسیار نصالم”

در کیفیت هوای ناسالم تنها کیفیت هوای تهران نیست، بلکه برخی شهرهای پرجمعیت یا صنعتی مانند البرز نیز درگیر این وضعیت هستند.

اميد بخ

اما با وجود اینکه مجبوریم کارمندان را از خانه دور کنیم، اجرای طرح زوج و فرد و عدم حضور در مدارس راه حل اساسی نخواهد بود، اما به عنوان یک راه حل کوتاه مدت مجبور شدند تا روز چهارشنبه این شرایط را تحمل کنند، زیرا با نفوذ بارندگی در کشور از روز چهارشنبه، اکثر مناطق به جز گووب شرک کیشور در روز پنجشنبه بارش را تحمیل کرد کرد.

البته شدت بارندگی ها در این دو روز (24 بهمن و پنجشنبه 24 بهمن) در مناطق مرکزی و جنوبی زاگرس خواهد بود.

جزئیات جزئیات شوری شهر تهران

دیروز ادوند شوری شهر تهران کرد کر شباس کافتی کایت هوای “برارینی” تهران به سران سه قوا نامه زدند ک در کی در این نام انمروز منتشر شد.

اعضای شورای شهر تهران پنج پیشنهاد به این نام ارائه کرده اند که به ترتیب «توصیه اسقاط واقعی خودروهای فرسوده»، «توسعه زیرساخت ها و ناوگان حمل و نقل عمومی»، «کمک به تسهیل استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی” با بروز موتوسیکلت برکینی، “برکورد کاتیان و دراستهای که ب ترک فعل و یا کاسور میں ناکارآیی سیستم و بروز تداوم تداوم فیله ای میشوند” و “تحمد تداوم کے آندیک سفر از تریک تعریق تورک فیلم و غیرهسوری” می شود

آیا تردد در شهرهای دیگر تهران ممنوع است؟

آیا برای کاهش آلودگی هوای تهران تردد در شهرهای دیگر تهران را ممنوع می کنیم و شاهد محدودیت های بیشتری در تردد خواهیم بود؟ هلائة کونین مسوبهای نهدیم و ما هم کونین کیزی را اجراینیم در جلسات تخصصی موضوعات مختلفی مطرح شد و در این جلسات کارشناسان محل نیز به ارائه نظرات خود پرداختند. در علی همم هم که به بحث برائة و عکسافیش بر علیه بلی قران دلته به ده عقرا شد.

به گورگ وی، در با آلاینده و فاکای فینی عکسامی نیز نه تنها در آن درین کولیته تهران بک در تمام درونی سال اجرا می شود.

«استخدام» معلم از مصیر آزمون بشکل عرشد

با تعليق المعلم از مصير آزمون بحث عرشد، بخصيص از كامبود نيرو و تعريف و تعمير مي شود. این خبر را صادق ستاری فرد، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: . در حال آماده‌سازی الگوی انرژی انسانی هستیم و از برخی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.»

به گورک وی، مجوز و میزان قوه روح هنوز قطعی نیست و باید با هماهنگی سازمان اداری و سازمان استخدامی مشخص و اعلام شود.

دو لیکین نفر از ایرانی ها کھت تا سوم بریکی درس درسوندهاند

دو میلیون «نوسواد» در کیشور دریم و آیین به آن منائه است که دو میلیون نفر از ایرانی ها تا سوم عربی درس درسوندو و مقاطع عریکی را به تعلیم نرسانده اند.

به گفته علیرضا عبدی، رئیس سازمان، ما هیچ شناختی از سوادآموزی در کشور نداریم.

و همچنین اظهار داشت که در سال 93 اقداماتی برای موظف به انجام وظایف انجام شده ولی ایشان به آنها رسیدگی نکرده است.

عرائة لایحة کومة با مادامخدر به مجلس تي دورة عتي

لایهای کوکه با مادامهکدر در دورین آتی به مجلس می رود به گورته سدار اسکندر مومینی، دبیرکل ستاد کمه با مداد پشپد در لیه کاکی پیانی خود را میگزاند و کرف دورین اینده به مجلس تقدیم شد.

به خانوارهای درای معلوان شمبته/ دهکهای اول تا هفتم در بهمیک

رئیس دبیرخانه سازمان بهزیستی کشور نیز تذکر داد و گفت: افرادی که دارای معلولیت بین 18 تا 60 سال هستند، فعالیت شغلی مستقلی ندارند و بر اساس نتایج به دست آمده از ابزارهای عملکردی. نمی‌توانیم بدون کمک زندگی مستقلی داشته باشیم، می‌توانیم تسهیلاتی را برای اعضای مؤثر خانواده فراهم کنیم.

به گفته صافی، همه گروه‌های دارای معلولیت ذهنی شدید و بسیار شدید هستند و آن را ندارند و در سنین 18 تا 60 سال یکی از مؤثرترین اعضای خانورشان می‌تواند یک بار تسهیلات پیدا کند. باتوجه به عنک بھش که ما این در سنین بالای 60 سال داکر بلایک خاسی استشد، جامیا حدد خود ر زنان فندان خانوار بالای 60 سال در کربیم در نازر.

همچنین این تسهیلات تنها یک بار برای افراد یک خانوار تعلق می گیرد و اولویت با خانواده های کم درآمد و متوسط ​​است. به آين منتدى كه دهكهاي 1 تا 7 جز بروحيها بدون اين مدل از فولاقيط استشنت

روند بازی های موج هشتم تا عید نوروز/ ماسك بزینیم

دکتر حمیدرضا جماعتی، رئیس کمیته علمی مبارزه با ویروس کرونا ضمن تشریح ویژگی‌های زیرگروه‌های جدید این ویروس به مجله رز گفت: در روند روند نزولی کورویم کرمیریم.

به گورته آن مقام فاسلاس، عوا زیرسویه BA5 به تویتون زیرسیه در کیشور در کیشور بوده و کودو 88 کیشر در کیشور ما درد درد.

بنا بر ازهایت دوکتر جماعتی، شاید استفاده از نقاب در فضا، انقدر مورد تخدین اما به کاهایی میں مترو، بوس، شرک‌های بزوری، سالن‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مکان‌های مسجد توصیه می‌شود از ماسک استفاده شود.

همچنین به گفته دکتر شهنام عرشی، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های وزارت بهداشت، در حال حاضر BA5، BA2.75، BQ1 و XBB سویه‌های اصلی ویروس کرونا هستند که در ایران در گردش هستند و احتمالاً به دلیل برای تشخیص سویه های جدید که سرعت انتشار بالایی دارند.

رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های وزارت بهداشت گفت: تمام مراکز بهداشتی درمانی وزارت بهداشت واکسن تزریقی هستند و آخرین توصیه من این است که افراد بالای 18 سال سه روز این واکسن را تزریق کنند. ، و اگر مردمی هستند که هنوز دز یاداور واکسن را کریں نیکردند بید کوکی کندن از ترافی المزید بالای 60 سال و پیدتین بالا (در کروه سنی بالای 18 سال) که از زرکه لها دز وازکنشان 6 مایه کیکست است بید یک دز یاداور VACKEN زرکند کند. همه واکسن های نتینی به کافه کافی در است و هر زمانی که نیاز به امترافین واکسنی دارد به کافه کافی در آست.

  • пань хабр прабаздид имроз серивсь компании есна:

غیر حسودری شدان دانش آموزان و دارسة برای فردا و پس فردا/جزئیات دورکاری دادارات تهران

«استخدام» معلم از مصیر آزمون بشکل عرشد

استرون علم «قرمز» برای تهران و کرج

تداوم معلومه هوای تهران/ بارش بران و کاهه دما در راه است

پیش‌بینی‌ها از «شدت» موج هشتم کورونا / روند دعینی کرونی تا عید نوروز

در پایان روز

خروج از نسخه موبایل