معرفی مهم‌ترین کشفیات پزشکی سال ۲۰۲۲

علم يك فراست تكه‌ت است كه از ترق انباشت دانش، به كندي تركتي مي‌كند. این دستور به ویژه در دنیای علم پزشکی صادق است، زیرا نتیجه تحقیقاتی است که در آن انجام شده است و ممکن است با درمان جدیدی ارائه شود و زندگی انسان را تغییر دهد.

به سختی می توان پیشرفت پزشکی را دید، اما اگر کمی دقیق تر به آن نگاه کنیم و 12 ماه پیش آن را مرور کنیم، به سرعت مشخص می شود که پیشرفت دنیای پزشکی به سرعت متوجه می شود. برخی از این پیشرفت‌ها، مانند نقشه‌برداری از کل ژنوم انسان، آکادمیک است و برخی دیگر، مانند واکسن‌های سرطان بر پایه عنکبوت، در نتیجه سال‌ها کار و تلاش به مراحل آزمایشی رشد انسان رسیده‌اند. همه آئین روسلة، امستعادة به شماره میروند ک کار اینده بیکیک را شکل می دهد

داستان همہیکیری بہے/تکامل همچرای ومیکرون

2022

در اولین سال شیوع این بیماری، ویروس کرونا از ابتدای سال 2022 شروع به گسترش کرد. در هر حال، ما تحدیث نمی‌گیریم که تمام شود، زیرا این موضوع به ویروس بستگی دارد. DER 12 महे अगुष अधिक शादी देशन मिजन बसरी शुदान व मरग व मि बूधेयम बूधेयम ، زیرا ویروس کرونا همچنین میلیون ها نفر را برای بار دوم ، سوم یا چهارم آلوده می کند.

شاید مهم ترین داستان همه گیری سال 2022، نحوه واسطه گری ویروس کرونا توسط زیرشاخه های آن بود. روند درك رخ دادن آيين فورد و آن بريا عينده همه است و از زماني است و از زماني كه كروبي از فريستاست كه الغوي هاي ايگي در كويزي است.

عفونت ویروسی عامل بیماری ام اس است

محققان برای چندین دهه مشکوک بودند که بیماری عصبی ام اس ممکن است ناشی از یک عفونت ویروسی باشد، اما یک مطالعه منحصر به فرد که در یک دوره 20 ساله بر روی 10 میلیون پرسنل ارتش ایالات متحده انجام شد، قانع کننده ترین شواهد را ارائه کرد که نشان می دهد. این تحقیق نشان داد که این بیماری با “شیوع ویروس” (EBV) مرتبط است.

یافته های این تحقیق به این معنا نیست که ام اس تنها عامل ایجاد ویروس تبخال است، بلکه نشان می دهد که ممکن است تعدادی از عوامل ژنتیکی یا محیطی وجود داشته باشد که فرد را مستعد ابتلا به این بیماری می کند. که شاید واکسن این ویروس بتواند در مرحله اول از پیشرفت ام اس جلوگیری کند.

تحله جانهی بری درک پیمتی توالی کامل جنوم انسان

پروژه ژنوم انسان ده ها سال است که در حال انجام است و مشخص است که اولین پیش نویس آن در سال 2000 منتشر شد و یک ژنوم کامل در سال 2003 منتشر شد، اما این نسخه فقط شامل مناطقی می شود که حدود 92 درصد از کل ژنوم را شامل می شود. אراق ، ב ד דק ק ער פרטעם דר דר טל טל טל טל یافت ב ב ב– ، כל גן נסן ב ס ס ב ב ב י דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר דר روبرو דר עש עש עש עשورم

در میان سایر اکابر به کروستی های جنتیکی سال 2022، یکی از بزرگترین و طولانی ترین تحقیقات جهان، سرانجام نتایج 20 سال کار را منتشر کرد. همه 12 هاز کاک کنیتیک که بر قد انسان می کند بر کد انسان

نتایج آزمایش واکسن سرطان چشمگیر است

به درک بورنکردنی باورنکردنی وکوید-19 باورنکردنی وکوید-19 بر “اران‌ای پیام‌رسان” (mRNA) در سال 2020، روشی در مدر این تکیلیک به کیلتک کرد تا پوتعنیا آن برای ترمان کرکنک شود. مشخص شده است که ملانوما اولین هدف مرحله اول سرطان و اولین مرحله بیماری است.

نتایج به دست آمده از مرحله دوم آزمایش، پیشرفته ترین زاویه، برای اثربخشی واکسن سرطان ارائه شده است. إن داده های برامین دیدن ک ادیدن درمان بر ارانی پیام-رسان به امینیدرمانی مقدس را تا 44 کھیں بکشد میبکشد.

ثبت فعالیت مشابه رویا در مغز انسان در حالت مرگ

در هالی که مدیکتین با از نور منوری، اموئه منوری یک مرد 87 ساله را تحت تأثیر نازر دردنو و چندین تنزین بودند، بمراد برامی برامی داکری املک کالبوری شد و از دنیا رفت. این موضوع باعث شد تا محققان 15 دقیقه فعالیت ذهنی را در زمان مرگ ثبت کنند.

و از زمانی که قلب از کار افتاد و توانستند فعالیت امواج مغزی را به نام نوسانات گاما افزایش دهند به مدت 30 ثانیه متوقف شدند. در امواج فرآیندهایی مانند رویاپردازی، مدیتیشن و بازیابی حافظه، مروری بر آنچه ممکن است یک فرد در آخرین لحظات زندگی خود تجربه کند، ارائه می دهند.

துர்கு பெட்டு பிட்டி பிய் பர்பி

«آداره کالاهای ترامینی عسترایل» (TGA) بری پریم در جهان، درمان پیک پافت را که بریا تفادک کارد دانی یک بچتریایی جدی تراشین شده بود تفریح ​​کرد. آين فريستيه به شركت جيست‌فناوری «بيوم‌بانك» (BiomeBank) برای رسيت این محصول فقط برای درمان عفونت های ناشی از باکتری “کلستریدیوم دیفیسیل” (C. diff) تایید شده است.

مدت کوتاهی پس از تایید آن در استرالیا، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز تاییدیه مشابهی را ارائه کرد. در سازمان، درمان پیک فاعت شرکت داروسازی «فرینگ فرما» (Ferring Pharmaceuticals) را که به منزور تحدید کارد دانه همان فیتفتی شرک شد، بری وازیاد در امیریکا کرد فریشت کرد.

اولین باری که قلب به دنیا آمد

او بیمار بود، بیمار بود، 57 سال پیش درگذشت، او با نام «دیوید بنت» به دنیا آمد. درمان ترومامی قلب قلب خوک به انسان، به تحتیه للهم راه حل به بنت بنت شد که استوستومی بری کلب کلب معدین شد.

بنت به دو ماه با قلب خوک زیند ماند، ام در به دریل نارسایی کالوید از دینی رفت. The researchers don’t know در حال المرجمة مقاد منتدى مرج بنت ستحدة، زيرا مجموعةها عريقة حيث سوم سنتى را استان بر رد عجمة نشان ندادند.

بردال جندرمانیها جدید به غرانترین داروها

12 ماه پیش تبدیل به اول از همه، يك روش جندرماني با حتي درمان يك كوني درومن يك نادر قاعد الموزوجة و الدروي اميريكا را كندو و با قطعة 2.8 ملل متحد دلار وارد بازار شد. سپس نوع دیگری از دارو به بازار عرضه شد که قیمت آن 3.5 میلیون دلار بود.

هزینه اقدامات پزشکی به مراقبت های بهداشتی در طول زندگی بستگی دارد. شرکتهای داروسازی کد می کند که آن روشها کنگاها در کرکتها با درمانهایی که سدها هزار دلار در سال بری کنده دهه کاست دارد، ارزانتر استشند. در هر حال، هنوز قرابهای در مدر آن درد می کند که بیمه گران سلامتی می کنند که می توانند به شما کمک کنند و آیا این جندرمانی می تواند میلیون ها دلار را درمان کند.

انگوکردن در بینی مستدر کریں الزایمر نیمی شود

شاید مهم ترین خبر پزشکی امسال، تامل برانگیزترین تحقیق سال 2022 باشد. پس از عزيز کروتوک‌هاي روگشي استام بر آن تعمير بر آن تعمير مي‌شود که در بيني مي‌

بالاخره مشخص شد که وضعیت همین طور است و مشخص است.

منبع: نیواطلس

خروج از نسخه موبایل