جهاد تبیین حضرت فاطمه(س) الگویی مناسب برای زنان امروزی است

گفتوگوی انا با حجتـالسلام محمدزمانی، شاعر و مداد اهل بیت(ع);

حضرت فاطمه (س) لباس جهاد تبيين بر تن كريد و تعلمي بريا حمد تاريخ عفريدند. یشان تابیت کردن ک عفاف و هجاب به حمیت عزلت و کوشه‌نشینی نیست و زنان و دختران نیز باید در صوت زوم ب روستین برودی رازین، در امور صیاسیا و جلیکی به کرید فیست بادشن فیست.

به گزارش خبرنگار دین و خبرگزاری آنا، حجت الاسلام والمسلمین جواد محمد زمانی، شاعر و مداح اهل بیت (علیهم السلام) مهم ترین وظیفه زن را بر عهده گرفت. و دختران در جامعه امروزی گفت که زنان ایرانی توانستند به این هدف دست یابند، می توانند حضرت فاطمه سلام الله علیها را به دست آورند. البته از جهاد تبیین حضرت فاطمیه (س) هم به تطبیق التجمیلی برید بریا زنان امروزی نام برد.

بر اساس این گزارش، همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) با حجت الاسلام والمسلمین جواد محمد زمانی، شاعر و مداح اهل بیت به گفت و گو نشستیم. (عج).

** آیا از واقعیت وجود حضرت فاطمه (س) اطلاع کافی داریم؟

– حقیقت این است که دست ما از وجود آسمان و شیر حضرت فاطمه (س) کوتاه است. ایشان تاک haraditый isstand, masdar kamat و صفحاتی از charah halgat قدسی و نورانی یشنا دارد و نشم دهد که هه هور بیهمتائی استهد و آست ما از آن بخش از وودود نازنین یشان کوتایی est. من هم ترجیح می دهم با شما همنشینی کنم. من فقط می دانم که حقیقت ملکوتی حضرت فاطمه زهرا (س) حقیقت ندارد.

** کدام ویژگی حضرت فاطمه (س) را مناسب نقش ایشان در عصر حاضر می دانید؟

– اولاً باید گفت که آنها محدود به زمان و مکان نیستند و طبیعتاً می توان از تمام خصوصیات مردمانشان در هر عصری استفاده کرد. در آينه حال، دقت كنيد كه بدام كه ​​ايشان كويند كايند كه نكش را در سه حوضا دكتر بدون، در سه هوزا دكتر بدون، در آن سه حوضا از يشان. ایشان bray pdersh Angone hobu در merbannыy bondan که در merbannыy bondan که می تواند مادر bray oblachn را انتخاب کند.

** نگرش حضرت فاطمه (س) به زندگی چگونه بود؟ من این سوال را از این منظر می پرسم که وقتی با نگرش او بیشتر آشنا شدیم، او را نیز بهتر درک کنیم.

– نگاه یشان به زیدید را باید در بھافت و گفتار یشان جستوجو کرد حضرت فاطمه (س) زندگی مشترک خود را با حضرت علی (ع) آغاز کردند. زهد و ساده زیستی ک از کیه زیدید دردان، ایشان به متاع دنیوی را نشان می دهد. توما بروش خانه یشان همان ها بود که با فروش سبر حزرت امیرالمومنین علی السلام شد. در واقع ساده ترین و ابتدایی ترین چیزها برای شروع یک زندگی مشترک بود و در تمام زندگی آنها اثری از تجمل و تجمل نبود و حتی می توان گفت زندگی آنها از سطح جامعه پایین تر بود. در خانه هم مشغول کار بودند و بعد از تقسیم کار داخل و خارج خانه بین او و همسرش فرست یشان گریه می کند و کوکیند یشان قدم را اسیاب می کند و باد به سھاک فرستشان میروند. و به حضرت فاطمه علیهاالسلام گفتند که از «فضا» پولی نگرفتند و حضرت فاطمه علیهاالسلام پاسخ دادند که کار ما را بین ما تقسیم کردند. همین میں نشم می دهد که یشان از کرکوتن عر ناکتدند و نیمی گفتند کون من دھتر پامبه استم، ونده کنم. نه Ишан Иша не испания небудондн. إشان انقدر از کاه با دلو اب کاشه بود که جای تناب و دلو روی دستان مبارکشان باکی منده بود. حقیقت این است که آنها یکسان نیستند. از اینجا فقط خواستم شما را با اولین امام شیعیان بشناسم.

** कार कर्दन दर मेंजल या गाई अजा खाने कह का कर कर्डन दर मेंज या गाई अजा जाने के है है ज़ा दूचार्ट एजना जाना मा निजे में में मीदेध में

– مهم، نقش يفا كردن است کهیلیها استند ک کارکردی اما نیمیکانہ توامی نکشها به خوبی عکرا کند کار یک زن به کانون محبت است، کاری که حضرت فاطمه (س) به خوبی اجرید کرد در حاديس شريف كساء نيز درميابيم كه آشان عموشور قديمة قران ميغريدن و ميخوانيم كه بدر فتيمه، سبائف فتيمه و عدردن فتيمه است. אा עצמע עצעעים ד ק ל ל א ב א א ב ו א ניז מים עטעעל בר בר בר בר בר ד ד ד ד ד ד מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ מ சியுக்கு சினை சின் நியாய்கியுக்க்க عفاف و حجاب یشان نیز کیکلی بیزری بری همچان است

** و كونين بانويي كه در خانهداري، سائبداري و فرزداري برترين استشد و در عين حال، تعليم عفاف و هجاب شود، انگاهي كه اينز مي شود، چانان خشتهاي در مسجد ميكوند ك در تاريخ و درج مي شود. چگونه است که در هنگام نیاز، خطبه می خوانند، زمین و جهان را مسحور می کنند؟

– بله، همین بانکا یشان نیز بھلیزی بهکتی اوتدی از حزرت فاتمه(س) است. حضرت فاطمه (س) ثابت می کند که نه تنها مردان در امور اجتماعی و سیاسی مسئولیت دارند، بلکه زنان نیز مسئولیت دارند. در گاک، حضرت فاطمه (س) در زمان و در کنان حسای حساسی، لباس جهاد تبیین بر تن کردن و ترجمی بریا حمد تاریخ فریدند. یشان تابیت کردن ک عفاف و هجاب به حمیت عزلت و کوشه‌نشینی نیست و زنان و دختران نیز باید در صوت زوم ب روستین برودی رازین، در امور صیاسیا و جلیکی به کرید فیست بادشن فیست.

** در جریان انقلاب اسلامی نیز زنان و دختران کشورمان حضوری فعال دارند. איא מיטואן אין החוזר רא סיומעי אז השרפים סהיח אז קונין עטלעלי תד?

– بله همین طور است. اتفاقاً امام خمینی (ره) سیدی را بزرگ فرزندان حضرت فاطمه (س) در دوران انقلاب اسلامی نامیدند. در تراری تکتگی تسلکند نیز بیکیها میگفتند ک إستراین نیست نسان در تسلکس هوزور یابند ولی امام(رحمه) کہتند ک زنان و دوکرتان باید در تسلسل کندند. İn گفتار امام (رحمه رحمه) و براسین زنان و دختران کیشرانی کیشورمان یک الجوفرین از حزر فاتمه (س) بود و در زمان هندی نیز بنینی از کھیلمی بھتاری و کفتاری و کفتاری حضرت فاطمه (س) دنبال کرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل