اقتصادی

سامانه بارشی وارد جو استان کرمانشاه می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان از امروز (یکشنبه) تا اواسط روز سه شنبه، قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: این شرایط ممکن است طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا، بارش‌های موقت و پراکنده‌ای نیز بخصوص برای نواحی شرقی استان در پی داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، موجی ناپایدار از اواخر سه شنبه تا صبح پنجشنبه جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: بارش که علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها، در مناطق سردسیر نیز به شکل برف مشاهده خواهد شد؛ در روز چهارشنبه و در نیمه شرقی استان از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

زورآوند خاطرنشان کرد: متوسط دمای هوا که تا روز پنجشنبه، به طور غالب روندی رو به کاهش خواهد داشت؛ در روزهای جمعه و شنبه به تدریج افزایش می‌یابد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا