افزایش احتمال ورود موج جدید کرونا به ایران

بر اساس این گزارش پدرام پاک آیین گفت: در هالی ک در مه کیکستی، 13 روز امار و مر ناشی از کورونا در کیشورمان به سفر ریست، آمریکا، فرانسه و آلمان مرگ 3 رقمی را تجربه کردند. در بازه زمانی 14 تا 20 آذر تعداد مبتلایان به سویه‌های جدید ویروس کرونا با نام‌های BQ1 و BA5 با سهم متفاوتی نسبت به آمریکا، در آمریکا 50 درصد، در ژاپن 13 درصد بوده است. 13% در کره جنوبی و 5% در فرانسه و 5% در برزیل. همچنین در کشورهای افغانستان، آفریقای جنوبی، آذربایجان، آرژانتین و برزیل تعداد کشورها افزایش یافته است.

وی با کیں به روند نزولی تبلت به شرح در روستونی ایران و هند، گفت: در روستونی تورکی و روسیک امار نصر نابتبیان نیسبت به فوتهای عکستی، روندی کیمه دلت و تسابت باکی منده است.

وی ادامه داد: معمولا با گذشت یک ماه از شیوع سویه‌های جدید ویروس در اروپا، هنوز سویه‌های آن در ایران مشاهده نشده است. با آيين حال با توجاد به روند دعا به شرح در جهان، با زيرسويي هاي جديد وميكرون به كيشور در زيستن امسال در جهان است.

و نیز فرمود: با این همه کورونا در ایران و هیک جای دنیا تمام نهدی است کورونا در ایران ودرد و ب استبری مردوم و تعدیم تمدین واکسین، روند قائی را تی کرده که سابریک مردوم، رسودی اسلام هینته و نتم 156 میدز واکسیناسیون در کیشور از ریدلی آن است.

وی تاکید کرد: وزارت بهداشت مردم را موظف می کند سالی یک بار واکسن کرونا را تزریق کنند و اگر امسال فردی واکسن کرونا تزریق نکند قطعا این اقدام را انجام خواهد داد. همچنین با توجه به آخرین مصوبه کمیته ملی واکسیناسیون ویروس کرونا، توصیه می شود به تمامی افراد بالای 18 سال که به این بیماری مبتلا شده اند و شش ماه از آخرین واکسن را پشت سر گذاشته اند، اقدام کنند. در اسرع وقت با تزریق

بنابر وبدا وبدا، وی گفت: متاسفانه تعداد مراجعات روزانه برای واکسیناسیون کمتر از 5000 نفر است و ناکافی است و بر این اساس از رسانه ها و مردم می خواهیم موضوع واکسیناسیون را جدی بگیرند. بنا به عرض المزيد عرض المزيد استفاده از ماسك براي افرادي كه علائم سرماخوردگي يا بيماريهاي تنفسي دارند ضروري است و به ساير افراد نيز توصيه مي شود.

خروج از نسخه موبایل