خرید بهترین بیمه تکمیلی گروهی و انفرادی با بهترین قیمت

این روزها که هزینه ها و قیمت های همه چیز سر به فلک کشیده ناخودآگاه از تمرکز همه‌مان کاسته شده. موج گرانی ها نه تنها نخوابیده بلکه شدت نیز گرفته است. یکی از خدماتی که در چند سال اخیر بسیار گران شده هزینه درمان است. هزینه‌های درمان به صورت معمول این توانایی را دارد تا هم تمرکز ما برهم زند و از مسیر اصلی زندگی ما را جدا کند. اما چاره چیست؟

هر دردی درمان دارد و حتی خود هزینه های سنگین درمان نیز از این قاعده جدا نیست. یکی از بهترین راه های کاهش هزینه های درمان، استفاده از بیمه تکمیلی است. با استفاده از بیمه تکمیلی گروهی و انفرادی هزینه های درمان بسیار کم می‌شود. برای آشنایی با انواع بیمه تکمیلی و نکات خرید آن، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بیمه تکمیلی گروهی و انفرادی

پوشش های اصلی بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی دارای پوشش های اضافه نیز می‌باشد که می توانید با پرداختی هزینه های بیشتر از آنها نیز استفاده کنید.

خرید بیمه تکمیلی

انواع بیمه تکمیلی و شرایط استفاده از آنها

بیمه در تکمیلی در 3 طرح گوناگون امروزه برای صدور وجود دارد، که شما می‌توانید به توجه وضعیت و شرایط مختلف خود از میان آنها، بهترین را خریداری کنید.

بیمه تکمیلی گروهی

این بیمه نامه برای شرکت، سازمان و استارت آپ هایی مناسب است که دارای پرسنل و کارمندان متعددی است. مدیران با استفاده از این نوع می‌توانند همه کارمندان را با بهترین شرایط تحت پوشش های این بیمه نامه قرار دهند. مدیران شرکت‌ها بعد از رد شدن بیمه های پایه کارمندان خود ( بیمه تامین اجتماعی) بهتر است که از بیمه تکمیلی استفاده کنند تا پرسنل آنها با هزینه های معقول تری بتوانند از انواع خدمات پزشکی و درمانی استفاده کنند. این بیمه را تنها فقط از سمت موسسات و کارگاه ها می‌توان رد کرد و در زمان خرید این نوع بیمه تکمیلی باید به حد نصاب و تعداد افراد تحت پوشش توجه کرد.

بیمه درمان تکمیلی خانواده

در شرایطی که شرکت ها شرایط لازم برای استفاده از بیمه گروهی تکمیلی را نداشته باشند، می‌توانند با پوشش هایی کمتر از بیمه خانواده استفاده کنند. جدا از این، همچنین افراد در خانواده در صورتی که شرایط لازم این بیمه را داشته باشند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

بیمه تکمیلی انفرادی

همانطور که از اسمش پیداست، این بیمه نامه برای افرادی است که بوسیله یک شرکت تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار نگرفته اند. افراد برای استفاده از این نوع بیمه تکمیلی نیازی به داشتن بیمه های پایه ندارند. شرکت های زیادی امروزه بیمه تکمیلی شخص انفرادی را صدور می‌کنند که از بهترین آنها می‌توان به بیمه دی اشاره کرد.

اشخاصی که تمایل به اخذ اینگونه بیمه دارند بایستی از سن قانونی بهره مند باشند و همچنین سن آنها کمتر از ۷۰ سال باشد. این اشخاص پس از کامل نمودن فرم درخواست اخذ بیمه مذکور این فرم را به شرکت بیمه واگذار نموده و مراحل مربوط به بستن قرارداد را سپری می نمایند.اگر باز هم نیاز به اطلاعات بیشتر درباره خرید انواع بیمه تکمیلی با بهترین قیمت به صورت آنلاین را  داشتید ، می‌توانید اینجا کلیک کنید!

بیمه تکمیلی چه مورادی را پوشش نمی‌دهد.؟

مواردی که خارج از پوشش بیمه نامه های تکمیلی انفرادی، گروهی و خانوادگی می باشد، به شرح زیر می‌باشد.

عمل زیبایی تحت پوشش بیمه تکمیلی نیست

پرداخت خسارت بیمه تکمیلی به چه نحوی است؟

برای دریافت هزینه های درمانی از بیمه تکمیلی دو راه اصلی در پیش دارد؛ اگر مرکز درمانی یا بیمارستانی که به آن مراجعه کرده‌اید با شرکت بیمه شما قرار داد دارد، می توانید بصورت آنلاین هزینه را از شرکت بیمه پرداخت کنید. اما در صورتی که مرکز درمانی با شرکت بیمه شما قرارداد نداشته باشید، شما می‌بایست خودتان ابتدا تمام هزینه را درمان کنید و بعد از اتمام درمان، برگه ای بیمارستان دریافت نمایید و با ارائه آن به شرکت بیمه، هزینه پرداختی‌تان را دریافت نمایید.

خرید بهتری بیمه تکمیلی با بیشترین پوشش

برای خرید بهترین ببیمه تکمیلی گروهی، انفرادی و شرکتی بهتر است ابتدا از شرایط هرکدام از این نوع بیمه ها مطلع باشید، همچنین در مورد پوشش های آنها و شرکت های ارائه دهنده این بیمه نامه ها تحقیق کنید و بعد از خرید خود را نهایی کنید. برای انجام خرید مطمئن انواع بیمه تکمیلی پیشنهاد ما این است که این کار بصورت آنلاین و با مراجعه به سامانه های اینترنتی فروش بیمه مانند بیمه دات کام استفاده نمایید. با استفاده از این سایت می‌توانید به صورت شبانه روزی و استفاده از تسهیلات و تخفیفات مختلف بیمه خود را خریداری نمایید.

خروج از نسخه موبایل