مجله علمی و پزشکی

واکنش هلال احمر به ویدیوی “ارسال محموله ۳۰ میلیونی واکسن به ونزوئلا”

به گزارش شفاف ، محمدحسن مقدم قوسیان من می بینم که انتشار در فضای مجازی برای واکسن های 30 میلیونی در آفریقا مهم است ، او گفت: “لازم به ذکر است که در این فیلم به نظر می رسد تعداد زیادی هویج عبور می کند.” به هر حال ، فرودگاه بین المللی امام خمینی یک فرودگاه بین المللی است. از طرف دیگر به منظور شرق میانه و غرب و شرق هنگامی که کشتی در سراسر جهان حرکت می کند و کشتی از شرق به غرب حرکت می کند ، ایران ترک نمی کند.

وی افزود: این واکسن شکلات شکلاتی است و متعلق به ایران نیست. اتفاقا ، کلیپ شما او را دیدم ، او گفت ، چین ونزوئلا. بنابراین ، در بسیاری از سینا ، و عازم ونزوئلا شد.

قوسیان مقدم ادامه داد: در هر صورت زنجیره سرد واکسن بهترین درمان است که باید حفظ شود. به همین دلیل آنها متعلق به هلال احمر هستند ، کسی این را دوست دارد یا واکسن مربوط به ایران نیست ، که به چینی ها منتقل می شود ، اما بیشتر ونزوئلا بود. در همان زمان ، شامل 10 جعبه واکسن ، از جمله یک میلیون واکسن ، اما در این فیلم ، سه حرم نشان داده شده است ، و اعلام شده است که 30 میلیون واکسن ، که حتی مقدار آن نیز نیست.

وی تاکید کرد: از این رو فعالیت واکسن زیادی وجود دارد ، ونزوئلا و ایران متعلق به چین نیست. آنها با هم ، پاداش دیگری را برای تصرف بار ایران در نظر می گیرند ، که نمی تواند کالا را دریافت کند. از این رو منشاء این ، کشتی چین و مقصد آن ونزوئلا است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا