مجله حوادث

بندرعباس من کجاست؛ هشتگی که صدای مردم بندر شد

آفتاب خبری؛

بندر باستانی بندرعباس و دریا را فهمیده و اکنون با کنار جاده ها کنار می آیند که نمی تواند عرض و طول زمان را در خلیج فارس بایستد که در سر و صدای دریا و طوفان ها دفن شده است. یا ، او ساحل دریا ، ساحل را در اختیار دارد ، اما وسایلی برای فراهم کردن تعدادی از مجموعه های پیچیده ، پارک ها و شهرها ، باید در آن ساخته شود. پر از نان ، نزدیک به دریا ، بقیه ساکنان ساحل دریا ، در همسایگی شهر ، مگر تعطیل هستند. پس از چند سال توسعه امید نامتعادل شهر ، آنها را از دریا دور خواهیم کرد ، آنها از سنگ نبودند ، خانه ها ، جاده هایی که دارای قیر طبیعی با دیگران بودند.

وی گفت: “برخی از خانه های قدیمی در این مکان وجود دارد و هیچ لاین داغی برای بندر برای پوشاندن لباس وجود ندارد.” برخلاف آنچه او در سایر مناطق شهر می بیند. ” این چیزی است که مرتضی نیکونژاد قیمتی را که هفته گذشته برای وی داشتید و از وی و همشهریانش و هشتگ ایالتی توییتر پرسیدید: “بندر کجا؟”

جایی که بندرعباس و هشتگ بندر صدای مردم بود

اینکه آنها هرچه کوتاهتر در حافظه جمع آوری و ذخیره شوند ، نه از بندرعباس ؛ فروشگاه مواد غذایی روز تالار ، تالار گفتگو ، بندر است: از پیکربندی حذف آن چیزها غیر از آن است و به اثبات رسیده در سالهای اخیر اثبات شده است. “در شهرهای باستانی همه کشورهای جهان بدون مجوز قادر به بازگشت ناخن به دیواری نخواهند بود ، اما این همه بخشی از زیبایی است و زیبایی در وضعیت توسعه به راحتی از بین می رود”.

مرتضی مثل یک سطل زباله بندرعباس ؛ خانواده خودشان. و نزدیک در همان زمان فاقد میل سه نفر بود که هر روز شاهد بودیم و می گفتند یک میلیارد برای آن هزینه می شود؟ “

“با این حال ، مرتضی این تغییرات در بمبئی سالهاست. از خیابان ها ، و در ضایعات ، جایی که نظم وجود ندارد ، هیچ چیز را به چیزهایی که مستقیماً با جریان فاضلاب خلیج فارس و شهرداری ها ارتباط دارند ، با استفاده از یک لوله ، “زباله” نخورید. شهرام سایر دانشجویان که در طول سال ها بارها با او ملاقات کرده اند و دبیر انجمن دانشگاه آزاد اسلامی ، درخواست این شهر را دارند و به آنها گفتند.

و در حالی پیش آمد که او برای مدت طولانی پدرش که همراه او با بندرعباس بود ، از شهر ، شورا ، در اواخر دهه 1990 و در سالهای اخیر و سالها ، با این حال ، به حضار خود می گوید ، مهم نیست که او چیست و قد آنها به پایان رسیده است ، تا به پیشرفت جسمی بپردازند و به چیز دیگری در شهر اهمیت ندهند ” آتش سوزی و استقبال ، جاده ها و پارک ها و مجتمع های تجاری در فاصله 60 متری خلیج فارس. “همه این قانون و ادامه و هنوز هم ادامه دارد.”

این بندر به پوسته سواحل گمشده است ، و اکنون برای مردم مهم است که درباره شهرام در شهر گمشده صحبت کنند و حتی اگر مسئولان سعی کنند صدای او را نشنوند و سعی کنند این سؤال را بپرسند: “بندر کجاست؟” »

پیرمردی از ساکنان شهر که برای بمبئی معالجه شده است نپرسید. سوزان می خواست در پنج سال گذشته بیشتر در شهر بندر آن را ببیند ، وی در جاده جنوب محمودآباد مازندران افتتاح شد. با وجود احساس عمیق اجرا و بدون مشکل “امکانات عدم وجود مسکن در شهر مانند بندرعباس ، اقتصادی که مرکز مرئی بسیار است. حتی رفاه باعث ایجاد سایر شهرها در کشور می شود اما سیستم دارای نشانه مناسب نیست که فاضلاب فاضلاب را خراب می کند. آنها را به ساحل توزیع كنید ، “بوی فاضلاب در حال ریختن به خلیج است و اجازه نمی دهد كه آنها این كار را انجام دهند.”

در زمان های گذشته او میدان شهر شخصیت حومه شهر را دید که در شهر کرمان قرار داشت ، یکی پس از جنوب به آنجا می آید ، به طوری که برای ده ها دهه است. چادر و حومه سازی را که در بدترین وضعیت آنها در شهر استفاده شده است را تنظیم کنید. او که در شناسنامه نیست و مطالعه آموزه های دوستان و پیشوایان سوزان به دلیل عدم مهربانی است که کسی را از رفتن خارج کند “و فرماندار در پاسخ گفت: وظیفه کسانی است که در این کشور هستند: کرمان از آنهاست و نه شناسنامه کسی را ما نمی خواهیم چون بخشی از جمعیت از قوطی فرود آمده است. در استان هرمزگان مورد توجه قرار گیرد ، امكان پذیر نیست ، زیرا در این دیدگاه؟ “

او به كسانی كه قبلاً بیش از 350 دوست داشته اند ، می گوید و تلاش مداوم این است كه خالی نباشد. همانطور که دقیقاً همانطور که کثافت شهر برای حل مشکل شهر ، وسعت وسیع دریا ، مبانی مشاوره و مساعدت عجله دارد ؛ شهرداری باید اندازه را بترساند و آنها نیز با همین شیوه ، ‘صدای ما شنیده نمی شود ، با این حال از بندرعباس است ؛ شما درخواست می کنید؟ “

ملوانان ادامه دارد

هفته گذشته ، علی صالحی استان هرمزگان و رئیس دادگستری ، از بازداشت بیشتر بند 1 منطقه 1 به اتهام فساد خبر دادند. از طرف او و از طریق او و سه مرد دیگر استیضاح و جرایم کیفری علیه این موضوع صادر شد و آنها دیگر برای تحقیقات بیشتر انتخاب نمی کنند.

قبل از دستگیری بیشتر منطقه یک در مارس سال گذشته ، و آن “ایرنا” نوشت: شهردار منطقه 3 از بندر به جرم همین جرم دستگیر شده و شهردار بازیگر شهردار منطقه 2 این شهر بود که اوایل زمستان گذشته به این مقام منصوب شد. اینکه این تغییرات و در مدت زمان کوتاهی استراحت در شهرداری سه ناحیه باشد ، این امکان را برای ما فراهم کرده است که مردم آن زمان به بندرعباس باقی بمانند و بار دیگر ادای احترام به کار به دلایل مختلف انجام شد ، همانطور که در ناکارآمدی در شهر ، خلیج فارس ، بین دریا و عمل گسترده گفته شد ، قرار است او را در خلیج ملاقات کند.

به مجید وفادار: نقشه مدیر کل استان هرمزگان ، در فروردین ماه سال جاری با اشاره به ساختمانهای وسیع در فاصله 60 متری اجرایی در تجهیزات عالی که یکی از آنها با استان رسانه محلی گزارش شده است ، گفت: جت بوئینگ مسافر شاهد مشکلات دارای قطبهای زیست محیطی و مخالف است به نظر می رسد از بالاترین دادستان به چهار سال برای نشان دادن است. همچنین اسکله شکل NAKHLA در محله نخلا نخدا ، پارک تفریحی خصوصی ، فرهنگ فدک ، هنر و مجتمع ، آبشیرینکن و هتل توریستی در برنامه های کنترلی است که در دریا دارای مجوز است و در حال حاضر آنها در میانه کار با هزینه میلیاردها غیرفعال هستند. .

“ساخت و سازهای نامنظم و غیرقابل تأثیر بر آب دریا و دریایی و در نتیجه انقراض این دیدگاه که این فیلم در حال پخش در ساحل است.”

در حالی که این موضوع در سالهای اخیر و در سال 1994 بارها مطرح شده است ، محمدصادق اکبری و رئیس کل دادگستری و هرمزگان ، پرونده فروش فرودگاه قشم در زیر زمین خشکی دریا دراگاهان در بازار ماهی بندر است. او هنوز پس از پنجاه سالگی همچنان به عنوان یک مشکل اساسی در شهرها روبرو است.

و از مشکلات ناشی از آن ، آنها باید برای یک قبر ، از مردم بندرعباس ، که با در نظر گرفتن در یکی از مهمترین مراکز اقتصادی کشور قایق برای بمبئی در چشمان او ، قرار بگیرند. روال این بندر در چند سال گذشته توانست درآمد زیادی کسب کند و اکنون که قرار است پول در این ایام هزینه شود باید خوب باشد. بودن. چگونگی تخمین درآمد ابوالفضل اکبرپور برای هرمزگان در سال 1998 حدود 30،000 میلیارد ریال خواهد بود که بیشترین درآمد مشتری در کشور بوده است: “از سال 1995 تا 1998 گمرک و درآمد است ، یعنی حدود 78٪ افزایش یافته است”.

با این حال ، این امر معقول است ، زیرا افزایش درآمدی که ناشی از توسعه نامتوازن در فضای شهری است ، از بین می رود. این است که توسط ماموریت ماهیگیران ماهی تغذیه می شود ، دیگر این است که در بقیه شهر در حال حاضر یک فارسی است ، و جانشین او نیست بزرگتر است ، می تواند ماهیگیری Trawlers برای نان بخورد.

نادیده گرفتن مطالبات مردم

به گفته فاطمه جاراره ، یک همراه در شورا است ، وی گفت که باید او را به مدت طولانی برای صحبت کند یا کیانووش جهانبخش ، عضو دیگر شورای اندیشه ، او می گوید که طبق پروتکل ، ابلاغیه گفته می شود ، نه فقط جواب های تلفن ثابت و نه تلفن های همراه ، بلکه وقتی می گوییم باید از راه دور کار کنیم ، به خاطر جلال. اما در این میان ، همانطور که اسلام شایسته یکی از اصحاب شورا است ، به سؤالات ما پاسخ دهید ، و در پاسخ به این سؤال که روند پیشرفت شهر چقدر تغییر کرده است ، و افرادی که از چیزی توبه نمی کنند ، اما ، وقتی می گوید: “در بسیاری موارد راه حل نیست.” دلیلی نداشت فقط “.

به عنوان مثال ، نژاد دیگر دیدگاه هایی در مورد سیاست های شهری کسب کرد و معتقد است که ایجاد روش های جدید و تغییر جدید و زمینه سازی پیرمرد ممکن است یکی از وظایف شهرداری در صورت امکان از دیگر مشکلات است که به دلیل کمبود منابع مالی به آنها پاسخ نمی دهد: “مشکلات اصلی ما درآمد و ایمان است ممکن است به نظر می رسد کاهش شدید در ما بازگشت به سالهای گذشته و برای کار هستیم ، چیزی که می تواند به شهر آسیب برساند. “از سال اول شورای در سال 1992 ، ما حدود 47٪ از بافت فرسوده را داشتیم و بر این اساس ، تقریبا نیمی از درآمد دولت برای ساخت و ساز در آن مناطق اختصاص یافته است. و خیابان های جدید در خطوط قدیمی حدود 35 باز شده است “.

وی همچنین با اشاره به این موضوع در یک ساخت جاده ساحلی که می تواند برای لبه کشنده باشد ، و از این سؤال که آیا عملیات دریایی وجود دارد ، عنوان کرد: “یک جاده هویج دریایی که در شرق به بندر در حال ساخت است.”

از این رو ، این است که توسط جوامع شهرداری ، مستقل است ، یعنی برای ده سال ، بیایید جلوی چند سالی که من درآمدی در شهر بودم 170 میلیارد تومان بود ، اما از طریق یک هفته در بودجه ما به یک هزار میلیارد رسید ، اما اگر او برای کشتی بمبئی وارد کشتی شد ، آرزو می کند که ایده های خود را دنبال کند ، او نباید چنین باشد. سه تا چهار هزار میلیارد تومان در حال حاضر 50٪ بودجه صرف کار ساخت و ساز می شود.

باقر می گوید که او بیرون می رود و آنها از بندرعباس وارد فاضلاب و فاضلاب می شوند ، تصفیه خانه آب در خلیج فارس هیچ ارتباطی با توصیه های شهر ندارد و پس از این موارد بود ، مواردی که توسط آب و سازمان فاضلاب یا چندین بار انجام شده است ، اما خداوند به هیچ وجه به این نتیجه نرسیده است ، با این حال “این مشکل برای قرار دادن در آب و فاضلاب است. واحد .. همه به دیگران گناه می گویند ، و هیچ تاثیری ندارد. “از طرف دیگر ، چند سال پیش ، در برابر نظم عمومی و گفته شده برای درمان پساب و استفاده از آن برای فضای سبز شهری ، اما دریافت نکرده بود ، و اکنون می گویند. منتخب پیمانکاری که می گوید ، بگذارید ما نیز قیمت بسیار خوبی را بدست آوریم ، و من خرج نمی کنم از طرف شهرداری است. “

وی اظهار داشت: این توپ کریستالی را به دادگاه استانداری می فرستد و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه هزینه ساخت و ساز اختصاص یافته به این موضوع است ، می گوید: “هر اجرای قانون در این شرایط این است که شورای شهر و دفتر استانداری باید اقدامی انجام دهند.” وی یکی از دلایل را در نظر می گیرد. برای ساخت و سازهای بی دست و پا ، که مزاحم دارایی های باستانی شهر است ، مالکیت شخصی این است که سازمان میراث فرهنگی و انسانی برای خرید آنها باشد و جواب همه بدون خراب کردن بازار ماهی و ایجاد فضای بندری جدید. “این بازار 20 سال پیش ساخته شد ، اما اشتباه بود.” اصول بهداشتی ما باید ادامه دهیم! “

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا