اقتصادی

رهایی زندانی محکوم به قصاص در سردشت از چوبه ‌دار

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به از سازش دهمین پرونده قتل استان در پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم، گفت: زندانی محکوم به قصاص در سردشت از چوبه‌دار رهایی یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ناصر عتباتی گفت: در سال ۱۴۰۰ فردی در سردشت مرتکب قتل فردی دیگر شده بود که حکم قطعی قصاص محکوم علیه صادر و در آستانه اجرا بود.رهایی زندانی محکوم به قصاص در سردشت از چوبه ‌دار

وی افزود: به منظور اصلاح ذات‌البین و تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم، پرونده به هیات‌های صلحی سردشت ارجاع و با تلاش این هیات‌ها، شوراهای حل اختلاف، متنفذین و پشتیبانی‌های دادگستری سردشت موضوع منجر به نتیجه شد و اولیای دم از حق خود گذشتند و بدین طریق محکوم از قصاص رهایی یافت و فرصت دوباره زندگی پیدا کرد.

عتباتی با ابراز خرسندی از این سازش گفت: امسال این دهمین سازشی قصاص نفس استان است که این بار در شهرستان سردشت رقم خورد که نشان از روح بزرگ و بخشنده اولیاء دم دارد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا