مجله علمی و پزشکی

استوری به تلگرام آمد اما نه برای همه/ استوری برای کدام کاربران فعال شده؟

همانطور که می‌توان حدس زد، استوری‌ها در تلگرام عملکردی مشابه این قابلیت در پلتفرم‌های دیگر دارند. شما می‌توانید عکس و ویدیو استوری کنید، البته برخلاف پلتفرم‌های رقیب، تلگرام امکان انتخاب مدت‌زمان نمایش استوری‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. استوری‌های کاربران می‌توانند بعد از ۶، ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعت به‌طور خودکار حذف شوند. این درحالی است که اکثر پلتفرم‌ها یک بازه زمانی ثابت ۲۴ ساعته دارند.

تلگرام همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که برای هر کدام از استوری‌های خود، یک لیست از مخاطبین مختلف ایجاد کنند. برای مثال می‌توانید تعدادی از استوری‌ها را تنها برای دوستان خود و تعدادی را تنها برای همکاران خود منتشر کنید. رابط کاربری استوری تلگرام مشابه سایر اپلیکیشن‌هاست و لیستی از استوری‌های موجود در بالای صفحه اصلی چت این پیام‌رسان قرار می‌گیرد.

استوری به تلگرام آمد اما نه برای همه/ استوری برای کدام کاربران فعال شده؟

درحالی‌که تمام کاربران می‌توانند استوری‌ها را مشاهده کنند، تنها کاربران نسخه پریمیوم یا پولی تلگرام قادر به پست‌کردن استوری هستند. اگر سرویس پریمیوم را خریداری نکرده باشید، هنگام لمس گزینه بعلاوه (+) در بالای صفحه، با این پیام روبه‌رو می‌شوید که پست‌کردن استوری درحال‌حاضر تنها در اختیار کاربران پریمیوم قرار دارد. با توجه به عبارت درحال‌حاضر، انتظار داریم در آینده استوری‌ها به‌عنوان یک ویژگی رایگان در اختیار تمام کاربران تلگرام قرار بگیرد.

برای مشاهده استوری‌ها یا به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها (تنها در صورت داشتن سرویس پریمیوم)، باید جدیدترین نسخه تلگرام برای اندروید و iOS را دانلود کنید.

۵۸۵۸

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا