مجله ورزشی

۵ طلا، ۴ نقره و ۷ برنز نمایندگان ایران در روز دوم کاراته قهرمانی آسیا

نمایندگان کاراته ایران در روز دوم مفاهنة غرمانی عسیا ساحب 16 مدال شیدن

به گزارش مجله رز و به نقل از فدراسیون کاراته، دومین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا 2022 با کسب 5 طلا، 4 نقره، 7 برنز و مجموع 16 مدال از نمایندگان کاراته ایران به پایان رسید.

در پایان این مسابقات حافظ حافظی کیا، زهرا ابراهیمی، فاطمه زهرا سعیدآبادی، محمدجواد صفری، محمود نیامتی و محمود نعمتی مدال طلا را به دست آوردند. محاجري، محمد غودرزيان، هانانه ساله، عليرضا هيداري و حدي كياني در كوميتها امدال برنز.

پیش از این در روز پیمته در ریبیتها ایران به 1 مدال طلا (کتای تیمی جوانان دختران)، 2 نقره (محمدامین اسلامی و سورنا بهزاد کومیته کومیته)، 4 برنز (سجده جهانشاهی کاتای فردی جوانان دھونتران، محمد حسین فراهانی، زهرا رضا زاده و زهرا رضازاده. सेक्षाट दर कोमीते जॉनारेश)

به آین کورگ در پیاین روز دوم ایران در جمعه صحب 6 طلا، 6 نقره 11 برنز و جمعه 23 دادال شد.

نتایج کامل نمایندگان ایران در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا 2022 به شرح زیر است:

در وزن منهای 48 جوانان زهرا ابراهیمی در گام پیمه ایستوزیک از کاکاستان را 4 بر 2 از پیش رو رحمد و در رضی با شوله 7 در سفر قصصر اماندا از indonesia به بدری ریست و با درکی یک بر سفر کاسب نگوین از فیتنام راهی فینال شد. . ابراحمی در فینال با پیروزی یک بر سفر کارب کوبوتا از جابان تلاینی شد

فاطمه زهرا سعیدآبادی نماینده وزن 53 کیلوگرم جوانان، ابتدا هاکروس از اردن 7 برابر تعداد دفعات را به دست آورد و در پایان تیواری هندوستانی مغلوب شد و با پیروزی 5 بار نسبت به شریزات از قزاقستان، آخرین بار دیده شد. و در دیدار تعلیم ب شبک یک بر سفر chan Hsin از چین-تایپه به نشان تلا دست یافت.

در وزن به سداد 84 کیلو امیدها، محمود نعمتی با عدردی کاکت 7 بر سفر براب عفندی از افندی از آن دونسونی، 6 بر سفر سبار شامون از اردان و 4 بر سفر براب اناربکو از کاسکاست بر سکوی غرمین اسیای استاد.

محمدجواد صفری نماینده وزن حداقل 68 کیلوگرم جوانان ایران در گام نخست 9 بار الفائوری از اردن را شکست داد و سپس اورازگیلدو از ترکمنستان 7 بار مقابل او پیروز شد و پس از پیروزی، او را شکست داد. را 6 بر يك شكت داد و به نشان تالا ريست.

حافظ حافظیکیا فقط نماینده ایران در پیکارهای پارکاراته با کسب تمتیاز 23.68 ساحب نشان تلای این ربیفه تا پریمی تلاین تاریخ کاراته ایران در فیکرهای کرامه اسیا به بهد منتشر شد. حافظی کیا پس از کسب طلا در حضور حاضران در سالن قرار گرفت.

همچنین در رده انفرادی زیر 21 سال دختران سپیدی امینی با کسب 24.94 امتیاز در مرحله اول و 24.14 امتیاز در مرحله دوم فینالیست شدند.

زهرا علیزاده نماینده وزن 61 کیلوگرم امید روزی 3 بار از ژاپن فینالیست و از هنگ کنگ فینالیست شد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم امید پسران، مرتزی کریمی ب 3 برد کاکت 8 بر یک کنگ از هنگکھہ نشم اقدر بسنده کرد.

در وزن به صدوق 68 کیلوگرم اومید دختران Kimia Yusefi 2 بر سفر ادیتی از هندونستان را برد و در دور دور 3 بر سفر هسومی از کین تایپه ر ا بش داد و در دیدار عکس ترازاو از جابان 3 بر سفر بر سفر و بر سکوی دوم عسیا استاد.

سفهر دارابی در وزن به سداد 76 KG جوانان اینتها جیانگ از چین تایپه را 3 بر سفر شكت داد داد سپس نماینده سریلانکا را از پیش رو و با کوبول شبک بارز شرما از هندونستان راهی جدول بازندها شد و با پرویزی 8 بر یک کارب برنز کراب هوست به نشان برنز دست یافت.

در وزن منهای 59 کیگل جوانان علینا سفاجو در گام پرمه موروزاو از قرقیزستان را از پیش رو رحمد و کوبول شبک مسابر باکروا از کزافستان به دیدار رده بندی راه یافت و با پیرویز کارب رافیر اردانی صحب کرقیزستان به برنز شد.

در ربیفهای رده سنی زیر 21 سال (امید) بسران و در وزن منهای 55 کیلوگرم، محمد غودرزیان در کامی پیهومهوب النامی العربایی قرار گرفت و در جدول بازندهها با دو پیرویزی باراب لاچیکا از فیلیتان و علی بارز از عراقید به نام برنز ریست شد.

در وزن منهای 68 KG امید دوکران هانانه ساله 9 بر یک برتو از فیلیتونی و 8 بر سفر آدنان از مالزی را شکست داد. و در برام 5 بر 3 مغلوب آگاربندیوا از کیشور هوستان و در جدول بازنده ها با پیرویزی 6 بر 5 کاسب جانسا عفندی از indonesia بر سكوی سوم استاد.

در وزن منهای 75 کیلو گرم امید پسران علیرضا هیدری 2 بر سفر نازمیرادو را تیرکمینی را شکد داد ام در دور دوم و 4 بر 3 براب الحجراسی از عربادی کابت خورد. و در جدول شانس مجدديو مخمديو را از پيش رو راد و به نشان برنز ريست

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم اومید پسران هادی کیانی ISHIKAWA جابونی و نورلانبک از کرقیزستان را شکست داد در و در دور سوم 4 بر يك مغلوب قايت از اردان تا با راحيابي به جدول بازندها و بروزي 4 بر 3 براب موخات از كازاكزان ساحب نشان برنز شد.

در وزن منهای 84 KG امید پسران محمدمهدی موجهیری مغلوب الجافری از اردان شد و در جدول شانس مجدد بازگشت آشتیام المالکی از Arabia را 3 برای سفر شبک داد و در بردی ب بردی 9 بر یک براب ming ping از کینتایپه.

محمدمهدی مقصودودی، محمدصدرا شیزی، ابوالفضل همدمجو، شهداد پورسلیمانی، زینب جعفرنژاد، معصومه محسنیان و زهرا رحیم پور دیگر نمایندگان ایران در دومین روز سال بودند که نتوانستند مدال آوری کنند.

در پایان روز

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا