اقتصادی

احتمال وزش باد شدید در بیشتر نواحی تهران

احتمال وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک امروز در ساعت‌های عصر و شب در بیشتر نواحی بویژه در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی استان تهران وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، تا پایان وقت امروز اول مرداد در برخی ساعت‌ها به ویژه عصر و شب با گذر یک موج ناپایدار در بیشتر نواحی استان بویژه در ارتفاعات و نواحی جنوبی، احتمال وزش باد شدید و در نواحی مستعد، احتمال خیزش موقت گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا وجود دارد. احتمال وزش باد شدید در بیشتر نواحی تهران

حامد یزدی آنلاین به بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان و بانوان باردار توصیه کرد در مواقع خیزش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا، از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از شهروندان خواست در این مدت، در حاشیه ساختمان‌های نیمه تمام، درختان فرسوده و تابلو‌های تبلیغاتی توقف نکنند.

حامد یزدی آنلاین افزود: امروز اول مرداد در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب در ارتفاعات استان افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا