مجله علمی و پزشکی

عکس| کار در بزرگترین سایت تولیدکننده ب‌ام‌و چه شکلی است؟

بی ام و به رایتی 50‌سالگی بکش M-Division، ما را به این سایت تودیدی دواوت کرده است. اکثر مدل های X در برند از X3 تا X7 در سایت تولید می شوند.

سایت اسپارتان

با وجود این که در سایت وسطیف تودیدة مدلهای M را درحد، ام از انزر سکیل عربی، بہورگرترین سایت تدویدی بی ام و است.

بيش از 11 هزار نفر در آن سايت به رازنة 160 هكتار رائينا 1500 دراست خودر ميكندن.

حدود 65 درصد از تولید به 120 کیشور جهان صادر می شود. البته B.A.M سایت های تولیدی با تیراژ بالاتر در چین و اروپا نیز دارد. با آين وجود از نازر زائرة اين بوزرورترين سايت توديدجي اين شركت است

سایت اسپارتان

بهتور فازیک هر روز تعداد بیشتری از محصولات در حال برکیشدن استشدن در اشترا بي ام و X3 xDrive30e و سبس مدل X5 xDrive 45e از آن سايت شده است; با وجود اینکه امکان تولید تمامی محصولات در سایت وجود ندارد، اما برق ندارد.

قراء است از نوبرمبر سال جاری مدل پلیگن هیبریدی عدیه با نام بی ام و XM با کامسی قدرت 740 اسب بوکر در آن سایت شود. این تراوب بهـنوعی «راک استار» جدید شرکت بی ام و برای بود بي ام و علي دهه 90 ملاديا به اين برجان نقل مكان كردن

سایت اسپارتان

замани санат насажи Америка дерхал транська бех чин бод. درنتیجه بی ام و بلا بر روی سبرائر کیلیبه-فرد این سایت، به نیروی کار maher niz بیدا پیدا کرد. فرودگاه گرینویل تنها 15 دقیقه با این سایت فاصله دارد.

در آن زمان ين يك استبدال محلي بود، اما با ورود بي ام و همه كيز كين كردند و باند فرود از بوينگهاي 747 بربري شد. هر روز هواپیمای فرانکفورت در گرین ویل فرود می آید. البته فقط قطعات گران قیمت و فوری از آلمان به آمریکا صادر می شود.

سایت اسپارتان

کتگی که کریفهای نیمہرسا کے کے کے کے ہے در نازر دلت بهد که برای برای کریت های نیمرسانا باید از دو کا کیدی کیدیکی کیدی کید. BM و از سال 2013، یک دسترسی جدید به بندر داخلی Grier نیز ایجاد شد.

سایت اسپارتان

إن مسلّم مستدر شده است تا ده‌ها هزار كاموئين از جدايى مى‌شوند در حال حاضر اسپارتانبورگ روزانه 60 کانتینر دریافت می کند و تقریباً 200 کانتینر از خودروهای تولیدی به مقصد می فرستد.

بهتور كمللاً العموتاك ميغيرد و حتي بستان بيكها نيز در حاث بهذروست كملة العملتاك است.

سایت اسپارتان

در سال 2014، من همچنین از Google Glass برای مستندسازی خطاهای احتمالی و اطمینان از کیفیت استفاده کردم. اگرچه از آن سال تا به امروز سیستم های اتوماتیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

برنگ عنریگ و براین بهرهوری است

در سالن X3/4 حدود 2500 نفر حضور دارند، اما در ساختمان قدیمی بقیه افراد مشغول تولید X5/6/7 هستند. همچنین مدل های M نیز در همان ساخت قدیمی تولید می شوند.

عکس  کار در کی شکلی است؟

يكي از جلبيترين دعلة قبلي توجه ين ويستعدة، كوبراست نریو هینسی موردنیاز برای ساخت وكوكی بهیںتر ریسبت به مدل های كوكھو و كھیمیک است. تفاوت با تعداد قطعات یکسان نیست، اما اندازه آن نیز دشوار است.

بهتور برای نسب بوشف شاف از اینتر 3 نفر باید بری جا دادن آن کار کندن در مورد بشوف شاف XM که هیت بزرگتر از آن نیز بود، با ام و باید قابلی را در آن بخش از کستنت کود خود کند کند کند.

با وجود همه این دستاوردها و فرآیندهای تولید، ما نباید به انرژی مصرف شده نگاه کنیم. BMW و ارقام در رابطه با کاهش مصرف انرژی (67 درصد کاهش در هر خودروی تولید شده از سال 2006)، کاهش 52 درصدی مصرف آب، کاهش 51 درصدی فاضلاب، آلودگی حلال تا 46 درصد و ضایعات تا 82 درصد.

BMW X4

آمریکایی ها عاشق شاسی بلند هستند و این مشکل چندان دور از تولید در آمریکا نیست.

B am و X7

در ترف دیگر کره خاکی یعنی سدان های چینی آشیق لوکس و طویل هستند و حاصل آن نسل جدید سری 7 و مدل تمام برقی است یعنی i7 از مخاطبان شرق حذف می شود.

یک بی ام و به‌طور کامل زبان تراهین تراهین ترودین خود را کیمت داده است، شاسیبلندهای آن از جلوپنجره‌های عزیم الجثه مسون نمی‌شوند.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا